תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 31/7/2013 09:25 ● ערב ערב 2613
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב תחגגו את יום ההולדת שלכם בשמחה רבה מצד אחד, אך עדיין תרגישו שיש לכם צורך לשמור את דעותיכם לעצמכם לחלוק אותן פחות עם אחרים.

טלה


אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך גדול מאוד לממש את עצמכם. נראה שעובדה זו מעמידה אתכם בפני דילמות שונות עם עצמכם, ובעיקר בנוגע לאנשים שמאוד קרובים אליכם. אתם נמצאים עכשיו על סוג של פרשת דרכים כיצד לנהוג ביחס אליהם. מאחר ואתם עסוקים במימוש עצמכם הרי שבשלב הזה למרות המגבלות השונות – נראה שעדיין אתם זקוקים לזמן האיכות של עצמכם ופחות לשיתוף עם האחרים.

שור


אתם נמצאים בסוג של מתח בריא ביחסים עם אנשים קרובים בכל הנוגע למערכות היחסים של חייכם. זה הזמן שלכם לעמוד על דעתכם כאשר אתם בטוחים שאתם עושים את הצעד הנכון בנוגע לאיך אתם רוצים לארגן את היחסים בבית מולכם ומול האנשים הקרובים לכם, שהם לא בהכרח חיים איתכם ביום יום, אך הם עדיין חלק בלתי נפרד מחייכם ומהצורך שלכם לשמור ולהגן עליהם.

תאומים


נושאים כספיים יהיו מאוד חשובים לכם בפרק הזמן הקרוב וזאת מאחר ומרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם ומסמלים את ההתייחסות האישית שלכם לכלכלה. מאחר והכוכב שלכם, מרקורי, היה בנסיגה במהלך כל החודש האחרון וכעת התיישר לחלוטין, זה הזמן לדחוף מחדש בכל אותם המקומות בהם אתם בטוחים שהגיע הזמן שלכם לנהל את העניינים ולקחת החלטות משמעותיות.

סרטן


אתם נמצאים בתקופה הנחשבת טובה יותר עבורכם כיוון שכוכב השפע נמצא במזלכם וגורם לכם להרגיש ברי מזל וכי התחלות חדשות עומדות בפתח. גם הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה נמצא במזלכם ונותן לכם את הכוחות הנדרשים לביצוע משימות ומטלות שדחיתם עד היום בגלל שלא הייתם ממוקדי מטרה, מה שגרם למחשבות וכן לעשייה שלכם להתפזר למקומות אחרים.

אריה


אתם ילדי יום ההולדת נמצאים במצב מיוחד בו אתם "אוספים" את עצמכם בגלל העובדה שלאחרונה חשתם בקשיים שונים שהסיתו אתכם מהדרך אליה הורגלתם. הכוכב וונוס המביא איתו שיפור במערכות יחסים ואף מעניק את היכולת להרוויח כספים, נמצא אצלכם בבית המקושר עם כספים ולכן נראה שעומדות בפניכם שפע אפשרויות להרוויח כספים על ידי מימוש היחסים הבין אישיים הטובים שלכם בתקופה זו.

בתולה


הכוכב וונוס נמצא במזלכם כך שזהו הזמן הנכון עבורכם לחדש מערכות יחסים שהתפוגגו מעט לאחרונה. וונוס היא מלכת היחסים והכספים ולמרות שנראה שאין קשר בין השניים, הרי שבמיוחד אצלכם כבני מזל תכליתי מאוד, חשוב לכם להרגיש בטוחים כלכלית על מנת להיות גם מאושרים ברמה הרגשית. ולכן, זה הזמן המתאים עבורכם לממש את תוכניותיכם בנוגע לאיחוד ושיפור המסגרת בה אתם חיים.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה מצוינת שבאה לחזק אתכם ואת המעמד שלכם בתוך הקהילה בה אתם נמצאים. בין אם המדובר ברמה האישית ובין אם מדובר ברמה המקצועית. ובכל זאת , נראה שהזמן שלכם לדחוף את עצמכם בכל דרך וצורה שהיא תהיה נכונה עבורכם בעיקר בשל העובדה שכוכבים מאוד משמעותיים מנסים להניע אתכם לפעולה, כך שתהיו חייבים לממש את עצמכם ואת תוכניותיכם.

עקרב


למרות העובדה שאתם בטוחים שקשה לכם מאוד ואין עוררין על כך שאתם מרגישים מחויבות ואחריות לבנות ולממש את עצמכם, הרי שלמעשה אתם מצויים בתקופה מאוד בונה ומשמעותית בחייכם עם יכולת ללקיחת אחריות שלא הייתה לכם לפני כן. ועל כן, כדאי שתחשבו לקחת לעצמכם חופשה מפנקת גם אם היא קצרה, כדי שתוכלו להמשיך ולשאת בעול שבעצם בונה את עתידכם המקצועי והאישי.

קשת


הכוכב אוראנוס נמצא במזלכם ומשפיע על כל התנהלותכם ועתידכם. זהו כוכב המביא איתו את הרצון לחופש ולשחרור ולכן אתם מנסים להשתחרר מכל מה שכובל אתכם ברמה האישית אל תחומים ונושאים שפחות טוב לכם לחשוף אותם. זוהי תקופה בה כל תת המודע שלכם מבקש להתפרץ החוצה במטרה שתטפלו בו ותשחררו אותו, רק שהדבר מלווה בחששות כבדים ומקשה עליכם את ההתנהלות הטבעית בשלב זה.

גדי


אתם נמצאים בתקופה מעניינת במיוחד כיוון שמרבית הכוכבים בשמיים מנסים לתקוף אתכם על מנת להניע אתכם לפעולה. מאחר ובדרך כלל אתם אנשים שנוקטים בפעולה, הרי שקשה להגיד שאינכם בתזוזה כלשהי – אבל הכוונה במקרה הזה היא שתפעלו בניגוד להתנהלות הרגילה שלכם ותעשו דברים חדשים ואולי אפילו מנוגדים לאופייכם הרגיל. הגיע הזמן שלכם לא לפחד משינויים ולחוות את המקסימום האפשרי.

דלי


אתם נמצאים בתום תקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית כיוון שהיא מלווה בחשבונות נפש אותם אתם חייבים לעשות ואף לבטא מילולית מול כל האנשים הגורמים לכם לרגשות אלה. ייתכן ודורשים מכם להשקיע יותר זמן ואנרגיה בעבודה ולכן זה הזמן הנכון להשקיע קצת יותר מעצמכם ולהוכיח לכולם את יכולותיכם האמיתיות.

דגים


בית השותפויות שלכם עומד לחוות את מעברו של הכוכב וונוס בבית השותפויות שלכם כך שאתם יכולים ליהנות מכל הפירות שהשקעתם במערכות יחסים עד כה. גם צעירים מכם במשפחה יכולים ליהנות מכם בגלל העובדה שאתם מרגישים יותר פתיחות וחשים משוחררים להביע את דאגתכם ורגשותיכם. נראה שנסיבות חייכם כרגע יובילו אתכם לפתיחות ולתובנות חדשות.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש