גלריית השניים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 31/7/2013 09:28 ● ערב ערב 2613
מחפשים מיסגור מקצועי, איכותי ואמין, מידיו של בעל נסיון רב שנים ובמחיר שפוי?. הגעתם למקום הכי נכון – 'גלריית השניים'
גלריית השניים

כתושבת אילת ותיקה, כאוהבת אמנות וכאחת שגרה בעברה במרכז סולל בונה, בו הגלריה ממוקמת, אין מקום שאהבתי יותר מ'גלריית השניים'. השירות שם תמיד חם ומכל הלב, הצצה על הקירות חשפה בפניי יצירות ממוסגרות בטוב טעם, השיחה הקולחת, הרגשת המשפחתיות. אין ציור של בתי שלא עבר בגלריה ומעטר את קירות ביתי. הייתי מביאה את הציור ונותנת לאריה לעשות את העבודה, שהוא יחליט איזה צבע מתאים, איזה עיצוב, סומכת עליו, ותמיד הכל לשביעות רצוננו. כל אלה ועוד, ערכם לא יסולא בפז. 'גלריית השניים' היא ללא ספק הגלריה למסגור. וגם אם יש לכם עבודת מסגור SOS, במקרים שכאלה – הולכים בגלרייה לקראתכם וממסגרים במקום. תענוג.
לאחר שלוש שנים במרכז, חזר אריה ששון לאילת, חזר לנהל את הגלריה והחזיר עטרה ליושנה, ואנחנו? נשמנו לרווחה.
אריה מצוי כבר 25 שנה בתחום ויודע דבר או שניים על מסגור, על התאמה, צבעים, גדלים ואם כדאי להוסיף 'פספרטו' אם לאו. אריה גם יודע לייעץ על מסגרת שגם תתאים לפריט וגם לתקציבכם.
ב'גלריית השנים' ממסגרים תמונות וציורים בהתאמה מושלמת של מסגרת לתמונה או לציור. תוכלו לבחור כאן מבין 300 דגמים של מסגרות - מסגרות בסגנון עכשווי, סגנון עתיק, מסגרות עץ טבעי, צבעוניות, מוזהבות או מוכספות. דבר נוסף שהוא משהו שלא תמצאו בכל גלריה הן מסגרות אלומיניום בצבעים שונים. כל אחד יוכל למצוא כאן מסגרת לטעמו, בסגנון שהוא מעדיף, ואם אתם מתבלבלים מהמבחר הגדול – אריה יעזור לכם להחליט.
בנוסף למסגרות לתמונות, תוכלו למצוא כאן גם מראות מכל סוג: מראות מוכנות בגדלים סטנדרטיים וגם מראות לפי מידה מיוחדת, ממוסגרות או ללא מסגרת - הכל בהתאם לבקשת הלקוח.
ולא רק אריה ששון מחכה לכם ב'גלריית השניים'. אביו של אריה, חיים ששון, שיצא לגמלאות, מגיע מפעם לפעם לעזור לבנו אריה, והשניים הם לכל הדעות "צוות לעניין".
המחירים ב'גלריית השניים' כאמור סבירים ביותר ומתאימים לכל כיס והשירות פה אדיב, מקצועי, מיומן ובעיקר –עם המון חיוך.

'גלריית השניים', שד' התמרים 477/3 (צמוד לבסטפון), טלפון 08-63754470502003257 . פתוח: א'-ה' 08:30-13:30 ו' 17:00-20:00 שישי וערבי חג 08:30-14:00.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש