תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 11/9/2013 09:53 ● ערב ערב 2619
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תעסקו בענייני כספים. נראה שפעמים רבות אתם עדיין מרגישים שנושא זה עדיין לא ממוצה אצלכם בצורה הטובה ביותר ויש לכם שאיפות לשיפור צורת חייכם.

בתולה


במהלך כל החודש הקרוב, תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור את כל המניעים התת הכרתיים שלכם על מנת לנסות ולהבין את הצרכים העמוקים ביותר שלכם. זה גם הזמן הנכון לבדוק מה אתם באמת מרגישים כלפי אחרים וכלפי צורת חייכם. התייעצו עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם כדי לנסות ולנטרל מחשבות שליליות שאינן מקדמות ומעכבות אתכם מלהתפתח בחיים.

מאזניים


במהלך החודש הקרוב, יהיה כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם ויעניק לכם את היכולת הוורבלית אליה אתם שואפים להגיע כדי לשכנע אחרים בדעתכם ובצדקתכם. ייתכן ועדיין תרגישו את אותו המחסור כמו שאתם חשים מזה תקופה ארוכה, אך איכשהו הפעם תתחילו לראות איך לאט לאט יש לכם יכולת להשפיע על אנשים קרובים לעזור לכם ותצאו נשכרים מהיכולת שלכם לשתף פעולה.

עקרב


בשבוע הקרוב, יגיע הכוכב וונוס אל המזל שלכם לביקור למשך כל החודש. זוהי תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לתת לעצמכם להתרווח על זרי האהדה שתקבלו מאנשים קרובים, כיוון שכבר תקופה ארוכה אתם מנסים לשקם את כל מערכות היחסים שלכם, והנה ניתנה לכם ההזדמנות.

קשת


נראה שבשבוע הקרוב מסיבות השמורות איתכם לא תרצו לשתף את האחרים בחוויות הרגשיות שלכם ויהיה לכם נוח יותר להתעמת רק עם עצמכם בכל הנוגע לתחושות שלכם. ייתכן ואנשים שסמכתם עליהם אכזבו אתכם במקצת, ואתם רוצים לדעת שהפעם אתם הולכים על בטוח ולא מסתמכים רק על מילים יפות שאומרים לכם, אלא מעדיפים לקבל הוכחות מוצקות בשטח להתנהגות אמיתית.

גדי


אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בכל הנוגע למערכות היחסים החברתיות שלכם. נראה שאתם נמצאים בסוג של פריצת דרך בחייכם אליה כבר שאפתם להגיע מזמן. אירועים שונים בתחומים הנוגעים לנושאים האישיים והרגישים ביותר שלכם מתרחשים בתקופה זו בחייכם, ואתם יכולים ליהנות מפירות השקעתכם, שכן התקדמות זו הגיעה אליכם לאחר השקעה משמעותית של שנים רבות.

דלי


הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית השותפויות שלכם, כך שזה הזמן שלכם לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הכי קרובה לכם ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים קרובים אליכם ושתאום הציפיות שלכם מתאים זה לזה. ייתכן והתנהגות של אנשים אחרים יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי אופן ההתנהלות בהמשך – אך בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם והחלטותיכם.

דגים


אתם נמצאים היום בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש של כל מה שעברתם בשנה האחרונה. זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש תוכניות ישנות ולגייס לטובתכם אנשים קרובים שאתם רוצים אותם בקרבתכם, כיוון שהאנרגיות שלהם עוזרות לכם לפרוק את הכעסים האישיים שלכם.

טלה


הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים הבין אישיים, ולכן זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול המקורבים לכם בתחום הזה. בהחלט ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם זהו הדבר הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל האחרים שחושבים שאתם נוקטים בצעדים לא נכונים בכל מה שקשור ליחסי אנוש וחייבים לראות גם את צורכי הקרובים לכם.

שור


במהלך החודש הקרוב, ייכנס הכוכב וונוס לבית השותפויות שלכם ויעניק לכם חודש שלם של רווחה בנושאים ובתחומים החשובים לכם. זהו זמן שבו תרגישו שיותר נחמד ונעים לכם, ואנשים שונים מחפשים את קרבתכם ודעתכם. עובדה זו תחמיא לכם מאוד ותגרום לכם לתחושת פופולאריות. זהו זמן נפלא לשפר ולשדרג את מערכות היחסים שלכם ולגרום לכך שגם בזמנים אחרים תרגישו שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר.

תאומים


בשבוע הקרוב, מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב אליכם ביותר. ייתכן ותרגישו נסערים במידה מסוימת כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם, ולא נראה שתאהבו את זה ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לטובתכם. מומלץ לכם לבדוק את מה שאומרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש משהו בדברי הקרובים לכם שעליכם לשפר.

סרטן


במהלך כל החודש הקרוב, יבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה בבית הכספים שלכם וייתן לכם נקודת מבט ומחשבה חדשה בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם. מבחינתכם, זה גם הזמן לבדוק את תחומי ההתעניינות שלכם מחדש על מנת להביא לידי כך שתמצו באמת את יכולותיכם הטובות בנושאים אלה. הקרובים לכם ינסו לעזור לכם ככל יכולתם ולכן חשוב שתשתפו אותם.

אריה


הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה נמצא במזל שלכם ולאט לאט יחזיר לכם את האנרגיה הטבעית שלכם. לאחרונה, אתם סובלים מאובדן אנרגיה, עובדה שגורמת לכם להיות יותר מכונסים בתוך עצמכם ועם צורך עז לנוח. במהלך החודש הקרוב, תרגישו אט אט שהכוחות הטבעיים חוזרים אליכם, ואתם יכולים לממש את תוכניותיכם. בינתיים היו קשובים לגוף שלכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש