יום הכיפורים שנת תשע"ד

מאת: או-מד מדיקל ● 11/9/2013 10:05 ● ערב ערב 2619
יום הכיפורים שנת תשע''ד

השבוע הוא אחד השבועות היותר קשים מבחינה רגשית של השנה, כיוון שאנחנו נמצאים בתקופת שיא הימים הנוראים שהיא יום הכיפורים.
בימים אלה לפי הדת היהודית, נקבע גורלו של אדם לשבט או לחסד בשנה הקרובה ולכן מצוות הסליחה איש מרעהו חשובה במיוחד והמשפט "ואהבת לרעך כמוך"... מבהיר את הצורך והמשמעות לכך.
במפה האסטרולוגית של השבוע הקרוב ניכר כי השנה נהייה יותר מחוברים לעצמנו ולדרישות הפנימיות של הנשמה שלנו שתבקש לעצמה להיות משוחררת יותר, תוך ניקוי דפוסים ישנים שאינם מועילים לנו.
את ימי החג נעביר מתוך הרהורים פילוסופיים רגשיים וחיבור לאווירת החג באווירה ביתית, ולחלקנו ייתכן, אף כבדה מעט כמצופה מאווירת היום הזה.

להלן ימי החג כפי שיעברו על כל המזלות


טלה- יום הכיפורים יעבור עליכם בצורך להיות בין אנשים ולנסות להשכיח מעצמכם נושאים רגשיים קשים. אפשרי ומומלץ לכם בזמן הזה לנסות ולשפר את מעמדכם האישי בין החברים ולהעביר איתם יום זה.

שור – לחלקכם עדיף בזמן יום הכיפורים להעביר את היום במקום המרוחק ממקום מגוריכם, כיון שאתם עייפים מכל השנה האחרונה ותרצו להעביר את הזמן במנוחה ובקרבת אנשים שלא מפריעים ומטרידים אתכם.

תאומים – יום הכיפורים יעבור עליכם בהרהורים וברצון להבין את המשמעות של יום זה לעומק. הבנה מיסטית יכולה לעזור לכם לחקור את תחושותיכם ביום זה ולשנות גם להבא את תפיסת עולמכם האישית.

סרטן – מבחינתכם תעדיפו להיות עם האדם הקרוב לכם ביותר ביום זה ולא תרצו לחלוק את תחושותיכם עם אנשים אחרים שאינם שייכים למעגל הראשון של חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם ללבן נושאים שקשורים ליחסים בין אישיים.

אריה - נסו לנוח כמה שיותר ביום הזה כיוון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שהיא כבר מזמן מאוד עמוסה לכם אנרגטית ,ולכן מומלץ לכם לנקז את מקסימום האנרגיה שלכם למנוחה ביום הזה ולאגירת כוחות.

בתולה - יום זה יהיה נכון עבורכם לעסוק בפעילות שקטה ורגועה עם צעירים מכם במשפחה. בין שהם הילדים שלכם ובין שהם ילדים הזקוקים לעזרה ולזמן איכות. נסו לעשות משהו שייתן לכם תחושה של נתינה.

מאזניים - ביום הכיפורים מומלץ לכם לעשות את חשבון הנפש המתאים עם האנשים הקרובים לכם ביותר במעגל המשפחתי הראשון של חייכם. משקעים מהעבר יכולים לצוץ ויהיה זה נכון עבורכם לא להדחיק אותם – אלא לדבר עליהם.

עקרב- מומלץ לכם להיות ביום חשוב זה בחיק חברים ומכרים שמאוד יקרים לכם ומהווים בשבילכם משפחה. אלה הם האנשים שמהם אתם מקבלים את האנרגיות החסרות לכם בימים קשים שבהם אתם זקוקים לתמיכה.

קשת - לצערי גם ביום חשוב זה תהיו מוטרדים מעניינים כספיים הדורשים פתרון ועזרה, ולכן זה לא יהיה נכון להשקיע יותר מדי אנרגיה במה שאינכם יכולים לשנות. מומלץ לכם לשוחח עם חברים מביני עניין.
גדי - קיימת אפשרות כי דווקא ביום הזה תרגישו קצת יותר מוטרדים מהרגיל, וזאת בגלל העובדה שהירח בשמיים בדיוק ביום חשוב זה נמצא במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר רגישים לכל תחומי החיים.

דלי - אתם נמצאים בתקופה שבה יום הכיפורים מחדד לכם את התחושה שאתם חייבים להיות מחוברים לתת המודע שלכם ולשאוב משם את התשובות העמוקות ביותר לכל מה שמטריד אתכם.

דגים - יום הכיפור יעבור בצורך שלכם להיות נחמדים אל חברים שמבחינתכם אינם החברים הקרובים ביותר שלכם, אלא שאתם ביום כזה רגיש מעדיפים חברה כלשהי ובלבד שלא תהיו לבד.

חתימה טובה
צילה שיר אל
נייד 0522248626

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש