טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 11/9/2013 10:21 ● ערב ערב 2619
מאת: רחל ארז
טור טארוט

נסתרות דרכי האל כשמקשיב הוא למתפלל
הסיפור הזה יוצא דופן מפאת המיקום והיום בו קרו ונוצרו החיבורים. מפגש עם קארמה גורלית חסרת שליטה.
משיכה הנוצרת בבית הכנסת ביום כיפורים בין עלמה יפה לגבר נשוי עלולה להתפרש כדבר בלתי מוסרי בעליל, אך מי אנו שנשפוט אם ככה כנראה נגזר משמים.
הקלפים שלה סיפרו על תלאות נפש אדירות ששני אנשים חוו טרם היכרותם המעמיקה. "את יום הכיפור הזה אני לא מצליחה לשכוך", היא אומרת ופורצת בבכי, מבקשת לדעת האם הכול קרה באשמתה, כיוון שהיא התפללה בסתר ליבה שהוא יהיה שלה. "כשהוא רכן מעלי ובא להרים אותי, מיד כשפקחתי את עיני וראיתי אותו ידעתי שהלב שלי שייך לו", משתפת אותי מרים.
את מרים פגשתי בדיעבד אחרי קרוב לשני עשורים מאז המקרה, כשהיא נשואה באושר לאותו רופא פרסי וחיה עימו במדינה זרה.
קוראים יקרים, נכון להיום, עדיין ניתן לראות את הזיקוקים שיש לה בעניים כשהיא מדברת עליו ומעשה שהיה כך היה:
משה היה רופא יפיפה שנותר לחיות בניכר. הוא הגיע לביקור בארץ והגיע להתפלל בבית הכנסת השכונתי של העדה הפרסית, בית הכנסת של בית ילדותו- מפגש נוסטלגי משפחתי אשר זימן לו סיפור חוצה יבשות כאשר ביתו של בעל המכולת השכונתית, מרים, שהייתה חברת ילדותו משכבר הימים לא עמדה בצום והתעלפה ברחבת בית הכנסת. משה, הרופא, הגיח ממש כמו בסרט, ואני חייבת לציין שעל פי דבריה זה היה במלוא הדרו, רכן מעליה ובדק את בריאותה. הוא טיפל בה וליווה אותה לבית הוריה. כבר בצאת יום הכיפור משה שב לבקרה מתוך התעניינות בשלומה. התפתחה בניהם ידידות ומשיכה מבלי שנתנו לה ביטוי עד אשר נפטרה אשתו."ככל שקשה להאמין", היא אומרת, "כשהבורא רוצה שיקרה משהו, הכול מסתדר בכיוון. אני מגדלת איתו את ביתם וגם יש לנו ילד משותף, אבל לקח לנו כשמונה שנים עד שנפגשנו שוב! הוא אדם נפלא. בשנה שנה אנחנו עורכים לאשתו סעודה גדולה ומשתדלים לעשות הכול טוב, אלא שאצלי קיימת אשמה שאני לא מצליחה להתגבר עליה כאילו ונשמעה תפילתי. לא ידעתי שהוא היה נשוי. אולי הבורא שמע אותי ולכן אשתו חלתה ומתה?!. איך שלא תסתכלי על זה רחל", היא אומרת לי, "זה רובץ בכאב על המצפון שלי ואין לי עם מי לחלוק זאת". הסברתי לה שיש להם קלפים שמספרים על מהלכים גורליים בלתי נמנעים שבסופם הניבו תוצאה מתבקשת מהבחינה הקארמתית.

קוראים יקרים !
אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש