אפריקוט – בוטיק אופנה לילדים

מאת: אביבה דקל ● 31/10/2013 17:32 ● ערב ערב 2626
צילם: זוהר רביבו / באוגוסט 2012 נפתחה בטיילת המלך שלמה, על שפת המרינה – באחד המקומות המדהימים באילת – חנות מקסימה שמחלונות הזכוכית שלה נשקפת המרינה והיאכטות העוגנות במימיה הכחולים. חנות מקסימה זו היא אחת מסוגה בעיר וכמוה כתיבת קסמים מלאה בגדים מדהימים לילדים מגיל אפס ועד גיל בר/בת מצווה – בגדים שילדים והורים מתאהבים בהם ממבט ראשון.
אפריקוט – בוטיק אופנה לילדים

החנות המקסימה גדולה, מרווחת ומוארת כולה צבועה בצבע שמנת. על רקע קיר עשוי לבנים ורצפת קרמיקה מבהיקה ניצבים מדפים ומיתלים גדושים בגדי ילדים מדהימים שקשה מאד להחליט מה מהם לבחור ולקחת הביתה. למרות המגוון הגדול של הבגדים אין צורך לחטט ולחפש – בחנות מרווחת זו הכל תלוי ומונח וגלוי לעין, יש גישה לכל בגד ואפשר להתפעל מכל אחד מבלי להתאמץ. הכל יפה, הכל באיכות גבוהה ולזכות בעלים יפעת ואופיר מגידיש יאמר שכל פריט נבחר בתשומת לב תוך הקפדה על איכות ועל עיצובים מיוחדים. רק הבגדים האיכותים והיפים ביותר מתקבלים למועדון האקסלוסיבי "אפריקוט".

יפעת ואופיר מגידיש, בעבר בעלי החנות הותיקה "מדינת הילדים" בקניון האדום , עברו לחנותם החדשה "אפריקוט" שבטיילת ואתם עברו לקוחות נאמנים רבים וגם נוספו לקוחות חדשים, שכן קשה לעמוד בפני המבחר, האיכות והעיצוב של הבגדים. מה גם שב"אפריקוט" יוכל כל אחד, גם בנים וגם בנות, למצוא מה שהוא מחפש – בייסיק, בגדי אופנה, מותגים, בגדי ערב ובגדים מדהימים לאירועים. .

מחלקת הבגדים לאירועים כאן היא גדולה במיוחד. מיום שנפתחה "אפריקוט" אין צורך לנסוע לצפון כדי להלביש ילד לאירוע, ההיפך הוא הנכון, צפוניים ותיירים רבים רוכשים ב"אפריקוט" את הבגדים לאירועים שחיפשו ולא מצאו במקומות מגוריהם. כאן תמצאו מבחר גדול של בגדים לבר/בת מצווה, לשושבין/שושבינה, לימי הולדת ולחגיגות מיוחדות. כל בגדי האופנה והבגדים לאירועים הם תוצרת הארץ, פרי עמלם של מעצבים כמו "יהלי" "קמפוס" "פליפר" קאץ'" ועוד. ואם אתם מחפשים משהו מיוחד כדי להלביש את הנסיך שלכם ביום ברית המילה שלו - ב"אפריקוט" תוכלו לרכוש בשבילו את אותה החליפה, פרי עיצובה של המעצבת הישראלי "נלי" , ששלח נשיא המדינה מר שמעון פרס מתנה לנסיך החדש של משפחת המלוכה הבריטית.
בשל העובדה שכל בגדי האופנה והאירועים מיוצרים בארץ אפשר למצוא ב"אפריקוט" כמעט בכל יום דגמים חדשים מרהיבים של אופנה עכשווית ודינמית לדור הצעיר שאוהב להתלבש ושיש לו הורים שאוהבים להלביש, וכמובן גם לאנשים שאוהבים להביא מתנות מיוחדות לילדי משפחה וחברים..

כמו כן תמצאו כאן מותגים לילדים של רלף לורן, טומי הילפיגר, נאוטיקה, אברקומברי שגם מביניהם בוחרים יפעת ואופיר רק את הטובים והיפים ביותר.
כל הבגדים מגיעים בסדרות של אחד מכל מידה, כך שלא יתכן שילדה או ילד יפגשו חבר/ה בגילם באותו הבגד.

בנוסף לבגדים מדליקים אפשר גם למצוא באפריקוט מגוון של הנעלה ואקססוריז שישלימו, יבליטו ויעצימו את עיצובו וצבעיו של הבגד.

המחירים נוחים ויש גם מבצעים. לדוגמא בימים אלה מבצע חליפות פוטר לתינוקות 2 ב-.85 ₪ ומידות 2-10 2 ב -.100 ₪.

בואו להשתכר מהצבעים והעיצובים של הבגדים ב"אפריקוט" , תיהנו מחווית קניה מעולם אחר ותזכו לשירות אדיב ומקצועי עם חיוך מצוות אפריקוט.

תמונת כתבה


כתובת: טיילת
המלך שלמה ליד "מייקס פלייס"
טלפון: 08-6346007
חניה בשפע במתחם "רד" החדש צמוד ל"אגאדיר"
ימין ושעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע 10:00-23:00


בקרו אותנו בפייסבוק: אפריקוט בוטיק לילדים אילת ועשו לנו לייק
וכמובן שאתם מוזמנים לבוא ולראות את הדבר האמיתי.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש