טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 15/11/2013 12:01 ● ערב ערב 2628
מאת: רחל ארז
טור טארוט

אהבה למאמן ולכושר


הופתעתי כשפתחתי לנעמה את הדלת. בעבר היא ביקרה אצלי כשהיא מיואשת ממשקל עודף אשר מנע את התעברותה. היא לא הצליחה להיכנס להריון מפאת עודף משקל שהכביד על כל הגוף. נעמה קיבלה הוראה מהרופא להפחית לפחות חמישים קילו ורק אז היא תוכל להמשיך בטיפולי ההפריה.
"תני לשבת. אל תדאגי את כבר תביני הכל כשתיגעי בקלפים שלי", היא חייכה לעברי.
"חדורת מוטיבציה ככל שתהיי, קוביות בבטן?! אני מתאמנת מדי יום ולא מצליחה להשיג כאלה תוצאות אז מה עשית? החלפת את כל הגוף?!", אמרתי לה בזמן שהתחבקנו, מופתעת מהתמונה הגופנית שחלה בה.
השחרחורת התמירה הותירה אותי פעורת פה לנוכח המראה החדש שובה הלב אותו הצליחה להשיג.
טרפתי את הקלפים ופניתי לנעמה :
"מאוהבת? מאהב? לא מבינה?", התבוננתי בה מופתעת. היא צחקה בעיניים שחורות בורקות תוך שהיא מסיטה את תלתליה השחורים כפחם מעל הכתפיים בתנועה נשית עדינה ומתפנקת." בחושך הכי גדול שלי, סביב טיפולי ההפריה, מצאתי מלאך שהאמין בי בסבלנות אין קץ. המאמן האישי שלי האמין בי ואני לא יכולתי לאכזב אותו. התמסרתי להוראות שלו בנפשי וכל מה שהוא הורה לי לבצע ביצעתי. וכן, כמו שראית, התאהבתי בו. אני מרגישה שיש לי איתו מכנה משותף שלא מצאתי עם בעלי. למרות שאני בהריון סוף סוף".
"הלב שלי אצל המאמן ואני חייבת להפסיק את האימון עד לאחר הלידה. אני שבורה מזה שלא אראה אותו בחודשים הקרובים. עלי להישאר בשמירה עד ללידה. מה אעשה בלעדיו? אני הרה, זוהי משאת נפשי כבר כמה שנים, אבל אני לא מאושרת. בעלי נהדר, אבל הלב שלי חצוי ואני נתונה לרגעי עצבות רבים בשל הכמיהה שלי למאמן".

"הקלפים שלך מלמדים על אהבה אחרת", היישרתי אליה מבטי, "בקרוב תלדי ותתאהבי בפרי בטנך. הדברים יקבלו את הטון הראוי. בלב שלנו יש הרי מספיק חדרים ומקום להכיל את כל האהבה, מה גם שנראה שאת מעוברת ביותר מאשר אחד".
-"נכון", היא חייכה אליי באושר, "לא אחד- שלושה "!!!!!!".
"מי יתן ועדיין יוותר לך זמן מחשבה להתגעגע למאמן", סיכמתי את פגישתנו באהבה. "ובפעם הבאה שאת באה להתארח באילת, אל תשכחי להזמין אותי לפגוש ולהכיר את השלישייה".

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש