העוגן- שירותי רכב

מאת: אביבה דקל ● 29/11/2013 10:31 ● ערב ערב 2630
שלושה דברים עיקריים מחפשים לקוחות במוסך המטפל שלהם- שיהיה מקצועי, אמין והוגן. את כל אלו ועוד תכונות רבות אחרות תמצאו במוסך 'העוגן'- עסק משפחתי וותיק, שעם הקבלות שלו אף אחד לא יכול להתווכח. מאות לקוחות מרוצים לא טועים
העוגן- שירותי רכב

תמונת כתבה


אילתים רבים מכירים מזה שנים את מוסך 'העוגן' הוותיק אותו הקים בשנת 1989 דוד דיין באזור התעשייה הישן של אילת. בהווה אין אילתי שברשותו רכב מסוג KIA, פז'ו-סיטרואן, הונדה או פיאט, שאינו מכיר את המוסך במקומו החדש, שכן 'העוגן – שירותי רכב' הוא עוסק מורשה למכוניות אלה. 'העוגן שרותי רכב' הוא עסק משפחתי בו עובדים לצד דוד דיין, מייסד ובעל העסק, אשתו פאני ובנו אסף. עד לפני שנה עבדה בעסק גם הבת דיקלה, שניהלה את משרד הקבלה ושרות הלקוחות, עד שהחליטה לצאת לדרך עצמאית.
את העבודה המקצועית במוסך מנהל דוד, אבי המשפחה, כשלצדו אושרי משאלי, מנהל העבודה במוסך, וכשאתם מוסרים את רכבכם לידי השניים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהוא יטופל או יתוקן בצורה הטובה ביותר. אסף, הנדסאי רכב, למד את המקצוע שלוש שנים ב'מדרשת רופין', מה שאומר שהוא יודע בדיוק כל מה שצריך לדעת על הרכב, על הטיפול בו ועל תיקון תקלות. אסף ממונה במוסך על הצד המנהלי האסטרטגי ועל המכירות. האם פאני, אחראית על הניירת, ודואגת לצד האדמיניסטרטיבי של העסק, יחד עם לילי, האחרית על הנהלת החשבונות.
למקומו החדש ברחוב הבורסקאי, עבר המוסך בשנת 1997. שנתיים עמל דוד דיין עם בנו מתי ז"ל על הקמת המבנה. אלא שמתי שנהרג כחצי שנה בלבד אחרי שנפתח המקום החדש בתאונת אופנוע, זכה ליהנות מהמקום שעזר בהקמתו זמן קצר בלבד.

נוחות ושירות ללא פשרות


'מוסך העוגן' בגרסה החדשה הוא מרווח, אסתטי ונוח, הן ללקוחות והן לעובדים בו. לצד הנוחות מושם כאן דגש על שירות הלקוחות. זו בדיוק הסיבה שב'העוגן שירותי רכב' מועסקות שתי פקידות קבלה, כדי לקצר הליכים ולדאוג שהשירות יהיה מהיר ונוח. אם לא די בזה, הרי שכאן עובדים בשיטה של קביעת תורים, על מנת לזרז את הטיפולים. קבעת תור לטיפול ברכב? אנשי המקצוע יחכו לך בזמן שנקבע ורכבך יקבל את הטיפול הדרוש במהירות וביעילות. בינתיים תוכלו ליהנות מחדר המתנה ממוזג בו טלוויזיה ומטבחון להכנת שתייה חמה וקרה. והשירות, מהיר ומקצועי ביותר. כל העובדים במקום עוברים הדרכות אצל יבואני הרכב וכולם מוסמכים לטפל ברכבים ש'העוגן שירותי רכב' הוא המוסך המורשה לטפל בהן.
"אנחנו עובדים על פי הוראות יצרן, אם זה בטיפול ואם זה בתיקונים", אומר אסף דיין. "יש לנו במקום בכל רגע נתון מלאי גדול של חלקים מקוריים לכל המכוניות שאנו מוסמכים לטפל בהם, על כן, כל תקלה ברכבים אלה מטופלת במהירות וביעילות ואין צורך לחכות לחלק חלופי שיגיע ממרכז הארץ לכל תקלה בנפרד".
ב'העוגן שירותי רכב' פועלת גם מחלקת חשמל, דיאגנוסטיקה (אבחון תקלות באמצעות מחשבי אבחון), וגם מחלקת מיזוג אוויר, המסוגלת לטפל ביעילות ובמהירות בכל תקלה. במקום עובדים חמישה מכונאים, שני אנשי חשמל ודיאגנוסטיקה ועל כולם ממונה מנהל העבודה אושרי, המנתב את העבודה במהלך היום ודואג שכל רכב המגיע למקום יטופל ויתוקן כראוי במינימום זמן.
'העוגן – שירותי רכב' נותן שירות לחברות השכרת רכב, חברות ליסינג וגם להרבה מאד לקוחות פרטיים הנהנים כאן משירות מהיר ויעיל.
במקום מטפלים גם בכל המוניות מסוג KIA ופז'ו-סיטרואן, שזוכות כאן לעדיפות, מאחר ומדובר ברכב עבודה, וכל שעה שהמונית מושבתת גורמת לבעליה הפסד כספי.

בואו תתחדשו


בתחילת השנה הפך 'העוגן שירותי רכב' לנקודת מכירה של רכבים חדשים מסוג KIA . הקניה כאן משתלמת וכדאית לאילתים, שכן כל הרוכש רכב מקבל את הרכב באילת ואינו צריך לטלטל את עצמו למקום אחר במרכז הארץ . 'העוגן שירותי רכב' מציעים הטבות, תנאים אטרקטיביים למימון, פריסת תשלומים נוחה ועובדים בשיתוף פעולה מול הבנקים .
פלוס גדול נוסף ברכישה כאן הוא העובדה שהלקוח פוגש בזמן הקניה גם את נקודת השירות בה יטופל הרכב- נקודת השירות יש מוניטין מעולה בשוק המקומי, וזה כיום לא פחות חשוב. (תדמית).

העוגן – שירותי רכב
מיקום: הבורסקאי 18 א.ת. אילת
טלפון: 08-6331175
פקס: 08-6333802
פייסבוק: העוגן שירותי רכב
פתוח: ימים א'-ה' 07:30-16:00, שישי וערבי חג 07:30-12:30


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש