זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 29/11/2013 11:27 ● ערב ערב 2630
מאת: רחל ארז / תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 28-11-13 ועד ה – 5-12-13
זודיאק

טלה-


בימים אלה קיים שיפור ניכר בהרגשתכם. עם המשפחה ובן הזוג אתם בעיצומו של שינוי המאפשר לכם לאמץ את החדש עם הישן ולפעול ממקום יותר מאוזן. התסכולים שפקדו אתכם לאחרונה מפנים מקום, וצפויה תקופה חדשה הן במסגרת המשפחתית והן בענייני הקריירה. ברמה האישית, הגוף שלכם זקוק למנוחה וזה זמן מתאים להרפות מעט ולהנמיך את עצמת הפעילות הפיסית.

שור-


מגמת שינוי ותחומי התעניינות חדשים שנכנסים לחייכם בקרוב מולידים תחושה של התרעננות. חשוב לזרום עם זה ולנסות למצוא כיוונים חדשים בחיים. זהו זמן מתאים לצעוד בדרך חדשה. התקופה הקרובה תתאפיין בהמון רומנטיקה ואהבה. נראה גם כי כספים זורמים אליכם ממקומות שונים. התחושה טובה והמצב במגמת צמיחה.

תאומים-


הצעה רומנטית שתגיע מהצד השני, תאלץ אתכם לתת לו את מה שהוא מבקש. לטובת המשך הקשר ושיפורו חשוב יהיה להראות לבן הזוג השקעה גם מהצד שלכם. זהו בדיוק הזמן להתחיל לטפל באותם הדברים שהזנחתם לאחרונה. פיסית בימים אלה מוטב לשמור על תזונה והרבה מנוחה.

סרטן-


הבוס שלכם מרוצה מכם וער להצלחותיכם, אלא שהחודש הקרוב עומד להיות רגוע למדי, ולכן מקצועית יתאפשר לכם לפעול ממקום משוחרר יותר וללא ציפיות. יחסים זוגיים שהתאפיינו במשך זמן רב בתסכול, כאב ודיכוי ישתחררו, אם באמצעות סיום הקשר או באמצעות שינוי גישה והרפיית מערכת היחסים. בכל מקרה השינוי ייטיב עם כל הגורמים.

אריה-


המצב הכלכלי נראה מבטיח וכן, בקרוב תתקבל העלאה משמעותית שהרי בחודשים האחרונים עבדתם קשה והוכחתם את טיב עבודתכם. בתקופה הקרובה צפויים לעבור עליכם שינויים רבים, הם יהיו מהירים וסוערים. בהתחלה תחשבו שהדברים נעשים לרעתכם, אך בהמשך יתברר שהשינויים רק ייטיבו עימכם.

בתולה-


בתקופה הקרובה המין השני יגלה בכם עניין. הקסם האישי שלכם כובש. מה שנחשב לקשר ידידותי שנרקם בעבודה, גולש לפסים אישיים ואינטימיים. למרות שכוונותיכם בהתחלה היו שונות, התקופה הקרובה מצויינת עבורכם. אושר נכנס לחיים, והוא יורגש בעיקר בתחום הרגשות.

מאזניים-


מערכת יחסים שנכנסה לאחרונה לשגרה, תקבל דחיפה רצינית, ותהיה הרגשה נהדרת כאילו הינכם חווים מחדש את תחילת החיזור. זה עומד לקרות בקשר עם מישהו מעברכם הרחוק. אדם שהכרתם מזה זמן רב. פיננסית, צפוי שינוי חיובי אשר ישפר את הרגשתכם, מקור כסף לא צפוי יגיע ויגרום להרגשת ביטחון.

עקרב-


תוכניותיכם יביאו בקרוב תוצאות טובות. יכולת השכנוע והכישורים החברתיים שלכם יסייעו לכם לפעול ולהשפיע על האנשים הנכונים. כדאי לשמור על הופעה מכובדת, מסודרת ונאה. יתכן מפגש לא צפוי עם אנשים חשובים שיכולים להועיל לכם מבחינת הקריירה. בריא לבצע שינויים פתאומיים בתקופה הקרובה.

קשת-


היחסים במסגרת הבית התערערו לאחרונה,התערבות מבחוץ לא מומלצת ועלולה להחמיר את המצב. לא כדאי לשים לב לדעותיהם של אחרים, גם אם הם בני משפחה. רק אתם בתוך הבית יודעים מה נכון. הזדמנות חדשה עומדת בפתח, כדאי לחשוב עליה ברצינות כיוון שהיא בהחלט יכולה לפתוח דלתות לפיתוח הקריירה שלכם. לא כדאי להסס, שמא ההזדמנות תוחמץ.

גדי-


הלחץ גובר ותשומת הלב מופנית לנושאים פחות מהנים ומעניינים. הבריאות רופפת ורצוי מאד להתייחס לכך ברצינות. בקשרים ובמערכות היחסים מכל סוג חשוב לשחרר קשר לא זורם ולבנות ערוץ תקשורתי חדש. בתחום הכספי הדברים מתחילים להסתדר, כספים יגיעו ממקומות לא צפויים ויסייעו לכם להירגע.

דלי-


העומס בתחום הקריירה עשוי לרדת והמיקוד יעבור לנושאים חברתיים רומנטיים ומשפחתיים. הרצון להתבלט ולהשפיע, וכן להיות מקובל חברתית ילך ויתגבר והצלחתכם מובטחת. לעולם אינכם מוכנים לזכות לאהדה בכוח על חשבון פגיעה באחר. יחד עם זאת בזירה הביתית זה הזמן ללבן בעיות ולהגיע למקום שהוא טוב עבור כל הצדדים אחרת כך תוכלו למנוע הרס קשרים שעמלתם קשה להשיג.

דגים-


זמן מצויין להתחיל בפעילות גופנית שתועיל לבריאותכם. לא צריך לחכות שהמצב יהיה חמור. קיים בלבול בתחום הזוגי. אינכם רואים נכון את תמונת המצב וזה עלול לגרום לכם לנקוט בצעדים שגויים. יש לחשוב טוב לפני נקיטת צעד כלשהו, כיוון שזה יכול להשפיע על מרבית התחומים בעתיד. אתם מושפעים ממצבים של חולשה ומצבי רוח.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש