טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 29/11/2013 11:31 ● ערב ערב 2630
מאת: רחל ארז
טור טארוט

לחיים!


ליאור מזג יין לכולם. הרמנו כוסות לחיים, אך בשנייה שהוא הניח את הכוס שלו על השולחן כמעט ונחנקתי. לא יכולתי להתיק מבטי מהכוס שלו. " מה את רואה?", הוא שאל מיד.
"לא אענה לך", השבתי, "את חייבת לומר לי מה ראית!", התעקש ליאור. "המתנה שניתנה לי אמורה לשרת אנשים. אני עוזרת להם באמצעות הראיה שלי דרך שקיפות המשקה ומה שראיתי זהו דבר שאינו מסתדר עם מה שאתה משדר ועם מה שאני יודעת עליך! ואתה לבטח לא תודה בפני. אתה עלול לשבש את ראייתי! חוץ מזה, זה שייך לעברך!. אז מה הטעם!?.",שאלתי.
הוא לחץ מאוד חזק, השרתי מבט לתוך עניו. "משכב זכר". אמרתי לו, "אני רואה שאתה חי חיים שלמים עם זכר. אני רואה זאת כבחירה חופשית שלך, ולא כהתנסות חד פעמית".
הייתי בטוחה שהוא יביט בי כעל תימהונית ויכחיש בתוקף, אך נכונה לי הפתעה. "נכון", הוא השיב ביושר, "מה שאת רואה נכון מאוד. שבע שנים חייתי עם בן זוג. השתחררתי מהצבא ועברתי להתגורר עימו. הייתה בנינו אהבה גדולה. אחר כך הכרתי את אשתי, התחתנתי נולדו ילדים וזהו".
"אשתך יודעת?", שאלתי. "היא לא צריכה לדעת שום דבר, כמו שאני לעולם לא יכול לדעת בדיוק את עברה. אני לא מוצא טעם לשתף אותה בעברי. גם לגביה היו שמועות. פגשתי פעם חברי ילדות שלה והבנתי שהיא עשתה הרבה מאוד גלים סביב יופייה המשגע. כל מה שאני יודע זה איך אנו חיים היום, ותודה לאל שנינו לא בוחשים בעבר. שנינו באנו ממשפחות קשות לפני שהתחתנו והבטחנו לעצמנו שלילדים שלנו נעניק את שלא היה לנו, זה הדבר שמנחה אותנו כצוות, כזוג, כהורים".
באותו שבוע ליאור הגיע אלי לייעוץ בקלפים, כשדבר אחד מעסיק ומטריד את מנוחתו- מדוע אין הוא מתקדם במסגרת העבודה. עלי לציין שהאדון הבין שהוא יכול לבטוח בי ולדעת שלעולם אשאר נאמנה לעקרונותיי, כך שהוא היה פתוח לגמרי. איך שטרפתי את הקלפים, הסתכלתי עליו בחיוך תוך ניד ראש האומר אתה בלתי אפשרי, "אם הוא יקדם אותך, תצטרך לעבור סניף והוא לא יוכל לאהוב אותך מקרוב"...
"זה נכון וזה פחות חשוב לי. אני רוצה לדעת אם הוא חושד בכך שיש לי רומן סוער עם אשתו?", הוא שואל בבדיחות הדעת.
תמיד נדמה שראיתי כבר הכל, עד שאני נתקלת במציאות הפתלתלה שבה אנשים מוצאים עצמם משתעשעים בעובדות.

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש