אסף תורג'מן עיצוב שיער

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/11/2013 12:48 ● ערב ערב 2630
עם ותק ונסיון לא מתווכחים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאסף מעצב השיער, עם רזומה של 24 שנים בתחום מאחוריו, רובן בערים תל אביב וירושלים (תושב ירושלים במקור), עושה את כל העבודה. תוסיפו לזה את העובדה שהוא למד את כל התחומים ושהיתה בבעלותו מספרה בירושלים במשך 16 שנה, והרי לכם מעצב שיער שטוב ואף מומלץ להפקיד את שיערכם בידיו.
אסף תורג'מן עיצוב שיער

לאילת הגיע אסף לפני שבעה חודשים והתאהב בה מאוד, את מספרתו פתח אסף במרכז השחמון (מול ביה"ס 'היובל' ממש לאחרונה, והלקוחות מצביעים ברגליים. ואם בלקוחות עסקינן, אז במהלך הראיון טיפל אסף בלקוחה שפירגנה לו מכל הלב: "הוא מקצועי ונחמד ונותן שירות ויחס מכל הלב".
במספרה של אסף, תוכלו לקבל את כל סוגי העיצוב, הצביעה והטיפולים, מצבעים, גוונים, דרך גזירות ותספורות ועד החלקות ותוספות שיער, תספורות גברים וילדים. המומחיות של אסף מתבטאת היטב בתחומי התספורות והכימיה, והוא מעצב את שיער על פי דרישת הלקוחה, עם כמובן עצות מעצותיו הרבות אותן רכש במהלך עבודתו בתחום: "אני שם דגש על בניית סגנון שיתאים לכל לקוחה באופן אינדיבידואלי ואשר יוציא מכל אחת את המראה הטוב ביותר. אצלי חשובים ההקשבה לצרכי הלקוחה והבנת הצרכים. אני מאבחן את סוג השיער, מבנה הפנים ומתאים תספורת וצבע הטובים ביותר עבור כל לקוחה".
כל החומרים במספרה הם מהמובילים והאיכותיים בתחום השיער, כשבמקום אף תוכלו לרכוש את מוצרי חברת 'מון פלטין' העומדת בחזית הטכנולוגיה המתקדמת בכל הנוגע לטיפוח וטיפול מקצועי בשיער. מוצרי החברה נמכרים בכל העולם בהצלחה מרובה. סדרת מוצרי השיער המבוססת על קוויאר שחור ונוחלת הצלחה בקרב כל מעצבי השיער בארץ ובעולם.
בקרוב, ייפתח במספרה חדר קוסמטיקה לרווחת הלקוחות.
מבצע לשבוע בלבד לרגל הפתיחה (28.11-4.12) – צבע + תספורת + פן ב-180 ₪ בלבד.
היום (יום חמישי), נר שני של חנוכה – הפתיחה הרשמית של המספרה וקביעת מזוזה. הקהל מוזמן.
המספרה של אסף, מרכז השחמון (מול ביה"ס 'היובל'), לקביעת תור: 0502635460.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש