ש.ר.פ אילת – כי גם לכם מגיעים שירותי רפואה פרטית

מאת: אביבה דקל ● 27/2/2014 21:35 ● ערב ערב 2643
אילת מתמודדת עם אתגרים לא פשוטים בתחום הרפואה. אלו הם המרחק והעדר הזמינות של רופאים מומחים שיוצרים לחץ על המערכת הקיימת. בדיוק בנקודה זו נכנסים שירותי הרפואה הפרטיים של ש.ר.פ אילת, המביאים לאילת רופאים בעלי עשר שנות ניסיון ויותר. ומציעים אלטרנטיבה אקסקלוסיבית, מהירה ומקצועית. הקץ לתורים במיון
ש.ר.פ אילת – כי גם לכם מגיעים שירותי רפואה פרטית

לפני חמש שנים הקים שי נמימי פאראמדיק במד"א לשעבר, את ש.ר.פ אילת ומאז יש לתושבי אילת ולאורחיה כתובת שאליה אפשר לטלפן ולהזמין רופא הביתה 24 שעות ביממה. בשנתיים האחרונות פועל במקום גם חדר מיון פרטי בו ניתן לקבל שירותי רפואה דחופה מבלי להזדקק לשירותי חדר המיון של בתי החולים, העמוסים לעייפה. הרופאים של ש.ר.פ הינם בעלי ניסיון של למעלה מעשר שנים בתחומי רפואת המשפחה והרפואה הדחופה, עניין שאין להקל בו ראש בעיר כמו אילת המתקשה להביא אליה רופאים מומחים בעלי שם. שני תחומים שזכו לחיזוק משמעותי הם תחום רפואת העיניים למבוגרים ולילדים, הכולל גם את תחום פלסטיקת העיניים ותחום אף אוזן גרון, הנהנה כיום מרופא מומחה המגיע למקום אחת לשבוע, ואף משמש ככונן מוקד במהלך סופי השבוע. "יש לנו כמעט את כל הכלים להגיע לאבחנה וטיפול מקסימאליים", מבטיח שי, "המוקד שלנו ערוך לתת לפונה תוצאות של ספירת דם בתוך 30 שניו, וכימיה של הדם בתוך 7 דקות, כך שאין יותר צורך להיות מטורטרים מתור לתור על פני ימים".

שירות רופא עד הבית


תוך כדי עבודתו בעיר זיהה שי צורך בהקמת שירותי ש.ר.פ באילת במטרה לתת מענה לשירות רופא עד הבית לתושבי אילת ואורחיה. שי עזב את מ.ד.א. ופתח את ש.ר.פ אילת ושינה בכך לטובה את מגוון השירותים הרפואיים הניתנים כיום לתושבי אילת. שירות הרופא עד הבית (או עד חדר המלון) ניתן למבוטחי קופ"ח מכבי ולאומית בדמי השתתפות סימליים בלבד בשעות הערב והלילה, כאשר מבוטחי קופות החולים האחרות יקבלו את השירות הזה במחיר מלא. מדובר בשירות הפועל בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה והוא כולל רופא ועוזר רופא המגיעים על פי קריאה לכל בית או חדר במלון בעיר, ומעניקים שירות רפואי, החל ממתן טיפול רפואי ראשוני, דרך מתן אנטיביוטיקה / אנלגטיקה, מתן זריקות לפי הצורך, תעודה רפואית, ומרשם להמשך טיפול תרופתי.

חדר מיון פרטי


לפני למעלה משנתיים נפתח בש.ר.פ חדר מיון פרטי המעניק שירותים למבוטחי כל הקופות. מבוטחי קופ"ח מכבי ולאומית זכאים לשירות זה בתשלום דמי השתתפות סמליים, כשהקופה מממנת את ההפרש. מבוטחי הקופות האחרות יכולים להשתמש בשירותי חדר המיון של ש.ר.פ במחיר מלא.
היתרון המובהק בחדר מיון פרטי, הוא בכך שהוא מסוגל לטפל בקשת רחבה של מחלות ופציעות ללא זמן המתנה ארוך, המאפיין פניות לחדרי מיון של בתי חולים, וללא תשלום מלא של אגרת חדר מיון, המחייבות את החולה בבירוקרטיה בדרך להשגת הפניה מרופא הקופה.
הצוות הרפואי של חדר המיון הפרטי מורכב מרופאים מומחים בתחום הרפואה הדחופה או רפואת משפחה וכן מאחיות, שאף הן מתמחות ברפואה דחופה. חדר המיון הפרטי נותן שירות מהיר, אדיב, ומקצועי ביותר, ולאווירה השקטה והשלוה שבמקום, תורמת העובדה כי בשעות פעילותו, סגורים המשרדים במרכז שלום בו הוא ממוקם והפרטיות שלכם נשמרת. השירות הניתן בחדר המיון הפרטי כולל בדיקות דם מורחבות, ספירת דם, כימיה, סממני לב, בדיקת שתן, ומשטחי גרון, כשהמכשור הינו החדיש ביותר בתחום וכל הבדיקות מתבצעות בחדר האחות. כן, תמצאו כאן מכשיר מיוחד לבדיקת עיניים המיועד למקרים בהם מתעורר חשש לפגיעה הקשורה בראייה. כמו כן כולל הטיפול בחדר המיון טיפול בפציעות: לרבות חבישות, תפרים, הדבקה ואף עירוי נוזלים או מתן אנטיביוטיקה לווריד. גם חיסונים שידרשו בשל פציעות מכוסים בשירותים המוענקים במקום. חדר המיון מעוצב בהתאם לצרכים, מצויד בציוד חדיש ומשרה אוירה נעימה ושלווה במיוחד.
צמוד לחדר האחות נמצא חדר הרופא הבודק כל חולה בפרטיות מלאה וכן חדר נוסף בו שוכבים החולים המקבלים את העירויים בפרטיות וכשהם מוקפים בבני משפחה. כאן, יקבל הנבדק תנאים של בית מלון. החדר מעוצב בעיצוב חדיש ונעים ומאובזר בכל הפינוקים לרבות טלוויזיה. יתרון נוסף שאין לזלזל בו, היא העובדה שהשהות במקום חוסכת מכם את החשש שמא תדבקו במחלות של אחרים, חשש המוכר לרבים הפוקדים את חדרי המיון העמוסים לעייפה. כאן הפרטיות והטיפול האישי, מבטיחים לכם גם שקט נפשי מפני זיהומים והדבקויות מאחרים.

רפואת ספורט ורפואת סקר תקופתי


תחום נוסף בו מתמחים בש.ר.פ הוא רפואת ספורט: בש.ר.פ עורכים בדיקות כשירות לספורטאים באילת ובסביבתה. הבדיקות כוללות מבחן לב במאמץ, ומתן אישורים רלבנטיים על ידי רופא ספורט מומחה.
בעתיד הקרוב יפתח בש.ר.פ מכון לרפואת סקר תקופתי, בו יעברו מטופלים שישלחו על ידי מקומות העבודה, או יגיעו לש.רפ. באופן פרטי, בדיקות גופניות הכוללות בדיקות דם מורחבות, בדיקה על ידי רופא פנימאי מומחה, בדיקת לב במאמץ, בדיקת תפקודי ריאות, שמיעה, ובדיקת עיניים מורחבת. בתום הבדיקה יקבל הנבדק סיכום תוצאות של הבדיקה ובמידת הצורך אף יקבל המלצות להמשך טיפול.

הודות ליוזמה הברוכה של שי נמימי שהקים ומפעיל בהצלחה מרובה את ש.ר.פ אילת יש כיום לתושבי אילת ואורחיה תוספת ברוכה ואלטרנטיבה נוספת לשירותים הרפואיים המוצעים בעיר, מה גם שלשי תכניות רבות להגדלת מגוון השירותים הרפואיים הניתנים במקום ועל כך חבה לו העיר אילת, תודה גדולה.

תמונת כתבה


ש.ר.פ אילת
מרכז שלום. הכניסה מהכביש הראשי מול תחנת הדלק פז.
טל: 08-6332265, פתוח: א'-ה' 20:00-24:00, ימי ו' וערבי חג 13:00-24:00, שבת וחג 09:00-24:00
שירות רופא עד הבית פועל 24 שעות ביממה.
www.sharapeilat.com
חפשו אותנו גם בפייסבוק: ש.ר.פ אילת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש