קלאב 25 – המהפכה הגיעה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/3/2014 09:34 ● ערב ערב 2646
אנשים מקסימים שלומי ודניאל שהגיעו אלינו מלונדון הקרה ועימם בשורת קניה חדשה. 'קלאב 25' שנפתח בשבוע שעבר ברחבת 'אגד', מתחייב למחיר אחיד של 25 שקלים, בין אם על פריט אחד, שניים או שלושה, הכל תלוי בצבע המדבקה על הפריט. לכם רק נותר לשלב בין המבחר העצום של פריטי אופנה, כלי בית, מתנות ומוצרי חוף בשיטת 'הרמזור' שעומדת לשנות את חוקי הקניה באילת
קלאב 25 – המהפכה הגיעה

אומרים שאילת יקרה? אז אומרים. אילתי אמיתי יודע איפה צריך לחפש על מנת למצוא את הדילים הכי מפילים ולא, אין צורך להדרים אל אזור התיירות, שכן המהפכה החלה דווקא במרכז העיר, במתחם התחנה המרכזית, שם נפתחה בשבוע שעבר חנות הדגל הראשונה, במה שעתידה להפוך לרשת ארצית – של 'קלאב 25' – חנות המוקדשת כולה לאופנה, דברים יפים לבית, מתנות ומוצרי חוף ובמחירים שמתחייבים על מקסימום 25 שקל לפריט.
נשמע כמו הזמנה לאכזבה? אז זהו, שממש לא. אחרי ביקור שערכתי במקום השבוע, אני יכול לבשר לאילתים שנמצאה פנינה של ממש שמחייב להוסיפה מעתה לסיבוב הקניות החודשי של כולנו. מסתבר שלפעמים, הכסף שלנו מקבל תמורה של ממש בצורת מוצרים מאיכות מעולה, גם מבלי שנזדקק להלוואה מהבנק. זה אמנם נדיר, אבל מצד שני, נדיר לפגוש אנשים כמו שלומי ודניאל דדון, שהגיעו לאילת לפני ארבע שנים אחרי 12 שנה בלונדון והביאו עימם תפיסה חדשה לגמרי של מכירה ושירות.

הסוד הוא בכמות


לאילת הם הגיעו אחרי שנחתו באשדוד, "ההבדל בין הקור האנגלי לחום הישראלי הוא פשוט נפלא", מסביר לי שלומי בהתלהבות, "בלונדון היה לי עסק מצליח בתחום הפרקטים, מעמד חברתי ומבחינה חומרית הייתי בטופ, אבל תמיד הייתי ונשארתי ישראלי בנשמה, והתחרות והעסקים תפסו כל חלקה טובה. הרגשתי שבמקום לחיות אני משועבד להצלחה, מרגע שהגענו לאילת, ידענו אני ודניאל שעשינו את הצעד הנכון. אין כמו אילת לגדל בה ילדים, על חופי הים, עם השמש הנפלאה. אנחנו שמחים על ההחלטה בכל יום מחדש". מהר מאוד השתלט החיידק היזמי על שלומי, שאינו מסוג האנשים שיכולים לשמש כשכיר. "עניין של אופי", הוא מודה בחיוך, מאחר ולדניאל, רעייתו ואחיה קרייג, שעשה אף הוא עליה, רקע עשיר בתחום האופנה, החליטו השלושה לפנות לקונספט מנצח בתקופה בה 'זול' היא כבר מזמן לא מילה מגונה. יחד עם טיראן, המשמש כקניין החנות, החלו לחפש ברחבי אילת והארץ סטוקים של חנויות ומותגים שנקלעו לקשיים כלכליים ונאלצו למכור או לסגור, וכך החלו לצבור באמתחתם מלאי מדהים של אוצרות אופנה ומוצרים לבית. "לקראת סגירת הבסטות בטיילת, זיהינו הזדמנות לרכוש סחורה בהיקף נרחב מהרבה חנויות שנסגרו שם והתחלנו ללמוד את התחום", מספר שלומי, "מאז רכשנו המון סטוקים גם מחברות וממותגים מוכרים, אני לא מדבר על עודפים, ובוודאי שלא על סוג ב', אלו מוצרים שישבו על המדפים עד לא מזמן אצל מיטב החנויות. קנינו למשל סטוק מדהים של חברת 'עונות', בגדים באיכות מעולה, עדיין עם תוויות של 100 שקל ומעלה על כל פריט. אצלנו הם יימכרו ב-25 שקל לשני פריטים. לפעמים מדובר בחברות שנתקעו עם מלאי של עונה קודמת, והן חייבות לפנות מדפים לקראת הקולקציה החדשה. כך למשל תמצאו אצלנו חזיות של 'טריומף' ושל מותג 'בליסימה' במחירים של 25 שקל לפריט, ואני מדבר על מוצרים שנמכרו עד לא מזמן ב-200 שקל לפחות".

קונספט מנצח


שם החנות – 'קלאב 25' - מעיד על הקונספט המנצח בו בחרה – שכן כל החנות כולה מוצעת במחירים של 25 שקלים. "השם שבחרנו הוא התחייבות שלנו כלפי הלקוח", מצהיר בגאווה שלומי. "אין לנו כוונה להחליף אותו בכל חצי שנה, אלא להפוך למותג ב-25 שקלים. מצאנו שהסכום הזה קל לחישוב עבור הלקוח גם בכפולות. אנחנו לא מאמינים בשיטת האגורות, אצלנו לא תמצאו פריט ב- 49.99, כי אנחנו לא מבלבלים את הלקוח. ישנם כאלו שמוכרים לך פריט שני בשקל, אנחנו החלטנו ללכת על קונספט מקורי משלנו, משהו קליט שיאפשר חווית קניה ידידותית ללקוח – קראנו לה שיטת 'הרמזור' – לקוח שנכנס אלינו לא צריך לבקש הנחה על קניה מרוכזת, שכן מראש כל הפריטים מסומנים בתוויות בשלושה צבעים. פריט המסומן באדום מחירו 25 שקלים, צבע צהוב – 25 שקלים לשני פריטים, וצבע ירוק, שלושה פריטים ב-25 שקלים, והשונה הוא שאתם לא חייבים להיתקע עם שלושה פריטים זהים מאותו הצבע, אלא יש לכם אפשרות לשלב בין פריטים שונים מאותו הצבע וליצור קנייה מאוד מגוונת. כך למשל אפשר לקחת עציץ קטן, סט סיכות לילדה וחמישה זוגות תחתונים ב-25 שקל, שכן שלושתם מסומנים בירוק. הקופאי כבר ידע כיצד לחייב את הרכישה בלי בלבולי מוח. נעלי אצבע, שורטס גלישה, שתי גופיות ומשקפי שמש יעלו לכם 100 שקלים בלבד, והמחיר הזה יישאר קבוע תמיד, זה לא מבצע, זו התחייבות,
דוגמה נוספת: סרונג פראו, שני בגדי ים, שמן שיזוף ומשקפי שמש איכותיים יעלו גם כן 100 שקלים. בכלל, משקפי שמש ממש טובים יעלו אצלנו 25 שקלים וכך גם תכשיטי 'גולדפילד' ומגוון תיקי נשים מהממים. גם מוצרי 'עונות', ג'ינסים ואימוניות של חברת 'גו אנדר' יעלו 25 שקל לפריט. "מגן אייפון שקניתי בעצמי ב-50 שקל ממש לא מזמן באחד המולים בעיר, יעלה אצלנו פחות מחצי מחיר, פשוט כי השגנו אותו במסגרת רכישת מלאי של חנות שנסגרה.
יכולתי להתחזר על המחיר, אבל אני מעדיף להרוויח את השם מול הלקוח ולמתג עצמי כזול ואיכותי בלי משחקים, כך שאצלנו תמצאי שניים כאלו ב-25 שקל, או לשלב אותו עם מוצר נוסף בצהוב, כי גם הוא מסומן בצהוב", מסביר לי שלומי. גם הבחירה להתמקד בארבעה תחומים משיקים – אופנה, כלי בית, מתנות ומוצרי חוף, מבטיחה כי תמיד תוכלו למצוא ולשלב כאן מוצרים שאתם בוודאי זקוקים להם. מאחר והמקום בנוי על רכישת סטוקים, תמיד שווה לעבור ולבדוק מה התחדש, שכן מה שתמצאו כאן היום, יכול להשתנות ולהתגוון בכל רגע, זהו יתרון נפלא, במיוחד כאשר אתם יודעים מראש שהדבר יחידי שלא ישתנה, הוא המחיר – 25 שקלים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


עם הפנים לקהילה


אין ספק ש'קלאב 25' עושה כבוד ללקוח. על אף התדמית הזולה במכוון שהם מבקשים ליצור לעצמם, משדרת החנות את ההפך הגמור. ניכר כי בחלל הושקעה מחשבה ואהבה והמקום פשוט מקסים. השיפוץ הנרחב ניכר, הסדר והניקיון מעניקים חווית קניה שלא נופלת במאום מכל חנות במול. חלון הראווה מזמין ובכניסה מוצבת מערכת שמע שמנעימה את האוזן, אבל מסתבר שיש לה תפקיד עתידי נוסף: "כשהגענו לאזור, המקום היה שומם וחשוך בלילות, הצבנו עשרה פרוז'קטורים כדי להאירו והצבנו אדניות יפהפיות בכניסה, שכן המטרה שלנו היא לקדם ברחבה שמול החנות יריד אמנים ואירועי הרקדות עירוניות וריקודי סלסה. הכניסה כמובן תהיה חינם והתפיסה היא עם הפנים לקהילה, יש לנו אינטרס להחזיר לקהילה, ולייצר במקום תנועה ובאז. באילת מתלוננים תמיד שחסר מה לעשות ואם אנחנו יכולים לסייע במקום עם מערכת הגברה, אז זהWin Win לכולם, כבר שוחחתי על כך עם הגורמים הרלבנטיים בעירייה והם בהחלט קשובים לרעיון, עכשיו רק שיבואו מארגני ההרקדה עם דיסק און קי ומוסיקה, ואנחנו נחבר אותם למערכת שלנו וניתן להם את המקום כמובן ללא עלות".
ומה באשר לתוכניות לעתיד, אני שואל, ושלומי מחייך, הראש היזמי שלו כבר עסוק בהרחבת החנות לרשת ארצית, "הקונספט שלנו מנצח, אני מאמין בו במיוחד בתקופה שבה אנשים הפכו לבעלי מודעות צרכנית גבוהה. בתוך תקופה קצרה אני מאמין שתשמע עלינו כרשת ארצית שהתחילה מאילת". איך שהוא, כשאתה יושב מול אנשים נעימים ואופטימיים כמו שלומי ודניאל, אתה פשוט יודע שהם בדרך להצלחה בטוחה, והרווח עומד להיות כולו שלנו.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש