וואו שזה מדהים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 9/4/2014 11:49 ● ערב ערב 2649
אם שאלתם את עצמכם מה כבר יכולים לחדש לכם במופע 'וואו' מספר 11, כדאי שתרשמו לפניכם שב'וואו' כמו ב'וואו' הכל יכול לקרות. המקצב סוחף, הלהטוטנים עוצרי נשימה, ההנאה מובטחת. להיות באילת - להרגיש בלאס ווגאס
וואו שזה מדהים

המסך עולה. המוסיקה יורדת מדרגה. בזה אחר זה עולים גיבורי הערב המופלא לבמה. הם פושטים בגדים, פושטים את האביזרים שגרמו לקהל להישאר פעור פה וחושפים אגב כך טפח מסוים ממאחורי הקלעים. בפינה אחת יושבת לוליינית, מסירה את האיפור, בפינה אחרת מתקבצים המשתתפים וכאילו מסכמים עניין. בדרך מיוחדת זו בחרה ההפקה לסיים את מופע 'וואו' מספר 11 מבית היוצר של רשת 'ישרוטל'. והקהל, הוא לא נשאר אדיש ומודה במחיאות כפיים סוערות לכוכבים שהעבירו לו את השעה וחצי האחרונות, בטירוף חושים.

תמונת כתבה
צילום: יחסי ציבור


תמונת כתבה
צילום: יחסי ציבור


תמונת כתבה
צילום: יחסי ציבור


|תמונה4|

11 שנים שרשת 'ישרוטל' מעלה את המופע המיוחד הזה בתיאטרון 'ישרוטל' שבמלון 'רויאל גארדן' בבימויו של חנוך רוזן ובהפקת חברת 'טבת'. בכל שנה מחדש הם מצליחים להפתיע ולגרום לקהל המרותק באולם לומר פעם אחר פעם 'וואו' גדול, וזה הרי עצם העניין. סדרת המופעים הייחודית 'וואו', אותה ניתן לראות רק כאן באילת, היא היחידה בישראל שרצה כבר 11 שנים ובהצלחה רבה. עד היום, בכל עשרת המופעים הקודמים, נהנו כ- 2 מיליון צופים ממה שהיה למופע 'וואו' להציע.
הפעם נע המופע שזכה לשם 'וואו המטורף' סביב סיפורם של דיירי בניין צבעוני ותוסס אשר עובדים קשה לפרנסתם ביום ועם רדת החשיכה, מתגלים כבעלי כישרונות יוצאי דופן של ריקוד, אקרובטיקה, מעוף אווירי, משחק וליצנות. בדרך המיוחדת למופעי 'וואו', מצליח הקאסט על הבמה לסחוף את הקהל. בסיפור הבימתי המשלב קטעי קומדיה, לוליינות, אקרובטיקה וריקודים קצביים, משולבת תפאורה מרהיבה, תלבושות ססגוניות ומרשימות ומסכי וידאו ענקיים באנימציית תלת מימד ותאורה חדשנית, שגורמת לקהל להרגיש כאילו גם הוא מצוי בלב ליבן של ההתרחשויות. ובכלל, על הבמה כל אדם שנראה סתמי לכאורה, מתגלה כבעל יכולות מדהימות מסוג אחר.
מדובר במופע בידורי ברמה וסגנון התואם מופעים בלאס וגאס, ברודווי ופריז שבהפקתו הושקעו כ – 2.5 מיליון ש"ח ובו משתתפים 15 אמנים וירטואוזים מהונגריה, רוסיה, קובה, סין וקולומביה, וכן להקה הכוללת 12 רקדנים מובילים מהעיר קלי בקולומביה, המומחים בריקוד סלסה האופיינית לעירם ומוכרת כריקוד הסלסה המהיר בעולם.
ואם שאלתם את עצמכם מהיכן מצליחה ההפקה ללהק בכל שנה מחדש חבורת וירטואוזים ורקדנים כל כך אטרקטיביים, על תהליך איתור האמנים סיפרה גליה הרטמן, המפיקה בפועל של 'טבת הפקות': "היום בעידן ה'יו טיוב', כל אמן שמחזיק מעצמו מעלה סרטונים, מה שהופך את האיתור לקל יותר. מצד שני זה אומר שצריך לשבת שעות על גבי שעות מול המחשב, ולשם כך בדיוק יש לנו מנהלת קסטינג שזה התפקיד שלה. היא כבר מומחית ויודעת בדיוק מה לחפש. מעבר לזה, למופע שלנו כבר יצא שם טוב באירופה, 11 שנים עושות את שלהן, ואמנים מהשורה הראשונה כבר פונים אלינו בעצמם. עם כל הכבוד למחשב, יש נאמברים שצריך לראות בשטח, לכן אנחנו גם נוסעים בעולם ורואים את האמנים בירידים ובמופעים, וכך אוספים את כל הטובים ויוצרים בכל שנה מחדש מופע מדהים".
לשאלה האם במהלך השנה שהמופיעים השונים, שמגיעים מכל רחבי העולם ומתגוררים באילת יוצרים ביניהם קשרים, סיפרה הרטמן, כי לא רק שנוצרים קשרים חבריים שנשמרים גם אחרי שנים, אלא שיש זוגות שנוצרו אגב ההיכרות במופע 'וואו' באילת, חלקם כבר התחתנו ואף הולידו ילדים. כך למשל, חבר ברביעיית אקרובטים מאוקראינה התחתן עם רקדנית רוסיה אותה הכיר ב'וואו' באילת, והיום הם כבר חובקים ילד משותף. כך קרה גם במקרה של שני רקדנים רוסיים שהכירו באילת, ואלו רק על קצה המזלג.
את כל נפלאות 'ואוו' 11 לא ממהרת ההפקה לחשוף, אני רק יכולה לספר לכם שבמופע הזה תפגשו את הזוג הכי מוזר שהכרתם בחייכם וכדאי שתדעו כי השניים נשואים במציאות ולהם בת בת בגיל 20, מוזר ככל שזה יראה לכם. וזו רק הפתעה אחת מיני רבות שצפויות לכם במופע המרתק.
"הצלחנו להפיק מופע בידורי שמגיע לאיכויות גבוהות ביותר, בהשתתפות אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה, ביניהם אמנים שהופיעו עם מופעי הווריאטי המפורסמים בעולם", מסר שלומי טחן, סמנכ"ל תפעול 'ישרוטל'. "הצגת מופעי 'וואו' מכניסה את אילת לרשימת אתרי תיירות מובילים בעולם בתחום הבידור, כאשר אין אתרי תיירות רבים בגודלה של אילת, בהם יש מופעים ברמה כה גבוהה. זה המופע היחיד בישראל שעולה מדי ערב וממלא אולמות כבר 11 שנים ברציפות, ובאמצעותו אנו יוצרים באילת את אווירת לאס ווגאס". מנהלת תיאטרון 'ישרוטל', עדי פלד, סיכמה: "התגובות והאנרגיה של הקהל בזמן המופע מחממות ומרחיבות את הלב. זה אומר ששוב הצלחנו לגעת"
המופע מועלה בכל ערב, כולל בפסח (למעט ימי ראשון), בשעה 20:30. עלות כניסה לתושב אילת ולאזרחים ותיקים- 100 ₪. הכניסה מגיל 4.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש