טופ 94 –אתגרים עד הקצה

מאת: אביבה דקל ● 17/4/2014 17:53 ● ערב ערב 2650
בימים אלה נפתח בפארק התעשייה שחורת 'טופ 94' - פארק אתגרים המשתרע על שטח של 8,000 מ"ר ומאגד תחת קורת גג אחת מגוון גדול של פעילויות אתגרית לכל הגילים. הפארק ברובו ממוזג ומתאים לפעילות כל השנה למשפחות וקבוצות מאורגנות המחפשות בילוי אתגרי יוצא דופן ומיוחד. צוות מיומן ילווה אתכם בין האטרקציות הרבות בפארק בביטחון, בבטיחות ובאחריות ויעזור לכם להפיק מהמקום מכם את המרב, ולעיתים אפילו להגיע 'עד הקצה'
טופ 94 –אתגרים עד הקצה

משנסגר המטווח הישן, ביכו אותו רבים, והיה לא נוח לנסוע לבאר שבע למטווח רענון או לקבלת רישיון. אבל איך אומרים? כשדלת אחת נסגרת, נפתחת דלת חדשה למקום הרבה יותר טוב, וזה בדיוק מה שקרה. במקום המטווח במלון 'אמבסדור' שנסגר, בנה משה צייגר מטווח מהמשוכללים והמתקדמים בישראל לחידוש רישיונות ולרענון הכולל שני מטווחי ירי , מטווח סגור וממוזג באורך 45 מ' וברוחב 15 מ' ובו 10 עמדות ירי ומטווח פתוח המשתרע לאורך 80 מ' וברוחב 15 מ' ויכול לשמש את כל הפונקציות של הירי, חווית ירי שאילתים וגם ישראלים רבים לא הכירו עד כה. לצדו נפתח בית ספר להכשרת מאבטחים מאושר על ידי כל הגורמים הממשלתיים הכולל כיתות לימוד עם כל הציוד הנלווה וגם אולם קרב מגע.

תוך כדי בניית המטווח, נחשף משה צייגר לעולם האתגרים ובמוחו ניצת הרעיון שאפשר לעשות כאן משהו נוסף, משהו גדול ומאתגר – פארק אתגרים ייחודי מסוגו בארץ, שישלב בתוכו מגוון רחב של פעילות אתגרית תחת קורת גג אחת. על מנת ליישם את הרעיון, פנה למספר יועצים המומחים בתחום, ויחד פנו לחברה בינלאומית הבונה פארקי אתגרים בכל העולם - חברת 'אנטרפרייז' הספרדית שהקימה פארק אתגרים ענק בספרד ובשנה האחרונה, הקימה פארקים בדובאי, בקופנהגן בעמאן ועוד. הצוות הספרדי הגיע לאילת לתכנון ולאחר מספר חודשים, הגיע צוות מיוחד עם כל הציוד להתקנה באילת, ופארק האתגרים שעליו חלם משה צייגר קרם עור וגידים והפך למציאות.

מה בטופ 94? כמעט כל פעילות שחובב אתגרים יכול לחלום עליו!

תמונת כתבה
צילום: רוני בלחסן


תמונת כתבה
צילום: רוני בלחסן


תמונת כתבה
צילום: רוני בלחסן


הצוק - הצוק הוא הדבר הראשון שתראו כשאתם נכנסים למתחם הסגור ומובטחת לכם הפתעה עוצרת נשימה.. זהו צוק טיפוס יחיד במינו בישראל המדמה את הרי אילת ונוף הגרניט על כל צבעיו. הצוק מתנשא לגובה של 19 מ' ומהווה אתגר לכל מטפס – כל אחד לפי יכולתו. שמונה מטפסים יכולים לאתגר את עצמם יחד. הצוק מתאים למטפסים מגיל 8 ועד 120.

קירות טיפוס - מתחם קירות טיפוס ייחודי ברמה בינלאומית באורך 24 מ' ובגובה 9 מ' מאפשר טיפוס של עשרות מטפסים בו זמנית במגוון מסלולים. מתאימים לגילאים שונים ולכל יכולת.

פארק החבלים - פארק החבלים תלוי בגובה 17 מ' ומתאים לכל מי שמחפש אתגר חדש ומרתק. חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

המקפצה -קונספט שפותח בניו זילנד ודורש שווי משקל מירבי. מתחילים בטיפוס ואחר כך מקנחים בקפיצה חוויתית. ואם מפספסים לא נורא, אתם מאובטחים ומוזמנים לנסות שוב.

מדרגות -מתקן מדרגות מאתגר מיועד לאמיצים בעלי שיווי משקל וכושר הסתגלות למצבים משתנים. כל מדרגה מהווה מטרה בפני עצמה.

בולדרינג- מתחם שנבנה בהתאם למה שילדים אוהבים ושהמבוגרים נסחפים אליו. מנהרה חווייתית מרופדת בקירות טיפוס בכל הגבהים מותאם לילדים ולמבוגרים כאחד.

אומגה - אומגה מיוחדת במינה, הארוכה בישראל, באורך 200 מ'.

סנפלינג - לחובבי טיולי שטח, גלישת כיף ממצוק בגובה 20 מ'. בלווי מדריך מקצועי.

חץ וקשת - מטווח ירייה בחץ וקשת אמיתי. מתאים לכל המשפחה.

פיינטבול – מתחם הפיינטבול המתקדם ביותר בארץ – מתחם הפיינטבול הטקטי הראשון מסוגו בישראל. המתחם מפעיל משחקי פיינטבול לקבוצות החל מ-4 אנשים ועד 20 איש במשחק, ניתן לשחק במגוון תסריטים מאתגרים וכן לקיים מסיבות ימי הולדת.

קרטינג - מסלול קרטינג באורך 400 מ' הארוך ביותר בישראל אתגרי ומהנה.

טיולי אופניים- מסלולי אופניים בלווי מדריך מאתגרים ומרשימים מתאימים לכל גיל ולכל רמה. ברשות הפארק אופניים שונים כולל אופניים זוגיים ואופני ילדים. בנוסף לטיולי האופניים המודרכים, אפשר גם לשכור במקום אופניים לטיולים עצמאיים

טיולים מודרכים -טיולים בלווית מורה דרך מוסמך בשבילי המדבר באילת ובסביבה. ניתן לשלב טיולים לנגב ולערבה. .

האקדמיה להישרדות וגיבוש קבוצתי – מחלקה מיוחדת המקיימת סדנאות למנהלים ולקבוצות מאורגנות לחוויה ערכית ומגבשת ומלמדת שיטות עבודה לניהול וגיבוש קבוצתי. מאמנים של הפארק או שלכם ידריכו ויכוונו את הקבוצה לפעילות בשטח שתשאיר מסר וחותם גם לאחר שתחזרו הביתה. הפארק עומד לרשותכם גם אם יש לכם רעיון מעניין ומיוחד.

מוזיאון הנשק – בו מוצג אוסף כלי נשק החל בנשק מהתקופה העותומנית, דרך שנות המנדט הבריטי ועד לשנותיה הראשונות של המדינה.

ימי הולדת ואירועים - ניתן לקיים בפארק מסיבות, אירועים מכל הסוגים וימי הולדת ולשלב באירועים שירותי מזון, החל מכיבוד קל, דרך ברביקיו וארוחות גורמה.

חדר יצירה לקטנטנים – אתם מאותגרים ואילו ילדיכם הצעירים מציירים, משחקים בצעצועים ומדביקים ומשתעשעים בהשגחת מטפלות מנוסות.

בקומת הכניסה, פועלת קפטריה חלבית, סניף של 'קפה נטו', הפועלת כל שעות הפעילות של הפארק.
כמו כן, נפתח במתחם סניף של 'דלתא טקטיקל סטור' מבית 'דלתא טקטיקל', החברה המובילה בארץ לייבוא ושיווק של ציוד למחנאות, טיולים, ציוד לחיילים וציוד טקטי מהחברות המובילות בתחום בעולם.
החנות מספקת מענה לחובבי השטח, חיילים, מאבטחים וכן תספק מענה לתחום האיירסופט והציוד הנלווה כולל מועדון איירסופט אשר יכלול בתוכו מטווח איירסופט בן 12 עמדות ירי בכלי נשק מגוונים החל מאקדחים וכלה ברובי סער ורובי צלפים, תחרויות ירי איירסופט, הדרכות טקטיות ועוד.

ב'טופ 94' מתקיימים חוגי טיפוס ואתגרים לגילאי 4-7 פעמיים בשבוע שעה וחצי, לגילאי 8-11 פעם בשבוע שעתיים וחצי. (תדמית)


טופ 94
כתובת: השרברב 1 פארק התעשייה שחורת, אילת.
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-22:00, יום שישי 09:00-15:00, שבת 10:00-20:00.
טלפון: 08-6109009.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש