תכשיטי תיק תק – תכשיטים איכותיים מבית טוב

מאת: אביבה דקל ● 19/6/2014 20:01 ● ערב ערב 2659
מחפשים תכשיט מיוחד למישהו מיוחד?. ב'תיק תק' מובטח לכם שתמצאו משהו ייחודי, איכותי, מעוצב, משהו שיעלה חיוך רחב על פני המקבל. כאן יקבלו אתכם בחום, יעזרו לכם וייעצו לכם למצוא את התכשיט המתאים מתוך המבחר הגדול שבחנות
תכשיטי תיק תק – תכשיטים איכותיים מבית טוב

רוצה להפתיע את חברתך בטבעת אירוסין מיוחדת? רוצה לקנות לחבר או לחתן מתנה, תכשיט ואולי שעון מיוחד? היכנסו ל'תיק תק' ואין ספק שתמצאו משהו מתאים מתוך המבחר הגדול של שעונים יוקרתיים ותכשיטים לגבר.

עומדים להינשא ומחפשים טבעות נישואין? ב'תיק תק' תמצאו מגוון גדול של טבעות נישואין החל מטבעות צנועות ועד לטבעות יקרות ומיוחדות.

מחפשים מתנה לבת/בר מצווה, ליום הולדת או סתם לפנק את האישה או החברה? בתכשיטי 'תיק תק' מבחר עדכני, גדול ומגוון המתחדש ומתעדכן בלי הרף של תליונים, טבעות, טבעות נישואים, שרשראות, צמידים, עגילים, שעונים, קולקציות ייחודיות של תכשיטים ביבוא אישי מאיטליה ויצור עצמי של תכשיטי זהב ויהלומים שעולים לכם פחות ונותנים לכם הרבה יותר איכות ומבחר - המחירים ללא תחרות.

מאז נפתחה 'תיק תק' בשנת 1989, היא מלווה משפחות אילתיות רבות לאורך שנים. לקוחות שהגיעו ל'תיק תק' כדי לקבל מהוריהם את השעון הראשון או את זוג העגילים הראשון, חוזרים ל'תיק תק' כדי לקנות תכשיטים לילדיהם או לבני זוגם.

מיכאל אדיב, כלכלן, מתעד יהלומים מוסמך ומנהל כריזמטי, מנצח על נותני השירות בחנות ודואג לשמור על המוניטין והרמה הגבוהה בכדי להבטיח לאילתים שהם קונים כאן תכשיט איכותי מבית טוב: "כל התכשיטים שלנו עוברים דרך מכון התקנים ו/ או מכון גמולוגי, מתועדים ומאושרים על ידם. העסק שלנו חבר באיגוד תעשייני התכשיטים בישראל IJMA ואני מחזיק ברישיון משבץ יהלומים מורשה", אומר מיכאל אדיב, "ב'תיק תק' תקבלו יחס אישי ושירות איכותי ובלתי מתפשר: צורף ושני שענים עובדים בחנות מדי יום ונותנים מענה מיידי לכל בקשה וגחמה, נכונים לפתור כל בעיה, מהחלפת סוללה, תיקון, ועד שינוי מידות התכשיט. בשונה מהרשתות הגדולות, אצלנו ב'תיק תק' שמים דגש על היחס האישי וההיכרות הארוכה עם האילתים, היכרות שמסייעת לנו להתאים בדיוק מושלם לכל לקוח את התכשיט המבוקש, תוך מתן מחירים תחרותיים במיוחד והיצע ענק. אצלנו מקבלים הלקוחות את המוצרים הטובים ביותר במחירים הכי נמוכים. שרות נוסף שאנו מציעים ב'תיק תק' הוא מכירה ו/או החלפת הזהב והיהלומים הישנים שלכם".

תמונת כתבה


תמונת כתבה



'תיק תק'
מיקום: שדרות התמרים (ליד ה'סופר פארם').
טלפון: 08-6374434.
שעות פתיחה: ימים ראשון-חמישי 9:00-20:00, שישי – 9:00-14:00.
למבצעים, היכנסו לדף הבית ב'פייסבוק' (תיק תק אילת בע"מ – שעונים תכשיטים
ויהלומים) או לאתר אינטרנט: http://www.watches.co.il.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש