אחלה" – פלטינום גריל

מאת: אביבה דקל ● 26/6/2014 13:19 ● ערב ערב 2660
"אין כמו אחלה" אומרים האילתים ואומרים גם המבקרים באתר TRIPADVISOR.
אחלה'' – פלטינום גריל

כולם מכירים את "אחלה" וכשמתחשק ליהנות משיפוד טרי, תבשיל מצוין, מרק בתיבול תימני, או סלטים טריים בלווי לאפות הנאפות במקום - אין מקום טוב יותר מ"אחלה". ואת זה לא רק האילתים אומרים. בימים אלה זכתה אחלה לכבוד גדול שלא מסעדות רבות זוכות לו. מסעדת אחלה היא הזוכה הגדולה באתר TRIPADVISOR , שהוא האתר הגדול בעולם שבו המבקרים מדרגים את בתי עסק שונים, מעלים תמונות, חוויות ותגובות. האתר מתבסס על דעותיהם של המבקרים ומשקף מהימנות את רמתה של המסעדה. השנה מסעדת אחלה היא הזוכה הגדולה באתר על פי חוות הדעת של מאות גולשי אתר טריפ אדוייזר - האתר הגדול והחשוב בעולם - שנתנו למסעדה את תעודת ההצטיינות לשנת 2014.

תמונת כתבה


בשמונה לאוגוסט השנה חוגגת אחלה עשר שנות פעילות מהן ארבע שנים בבעלות משפחת בן אפרים
"זו מתנת יום הולדת ל"אחלה" שלטובה ממנה לא יכולנו לצפות " אומרים חן וטל בן אפרים ""זהו כבוד גדול בשבילנו ואנו מודים לקהל לקוחותינו שמאמין בנו ובוחר לבוא וליהנות מאוכל מצוין ומשירות אדיב ומקצועי. אנחנו עובדים קשה על מנת שכל לקוח יצא מרוצה והתוצאה היא לפניכם. זוהי תעודה שמשקפת אותנו - לתת יחס אישי לכל לקוח אוכל מצוין והרבה אהבה .כמו תמיד אנחנו מזמינים אותכם לבוא וליהנות אצלנו כי אצלנו הכל "אחלה"

חן וטל בן אפרים המנהלים את המסעדה מזה ארבע שנים שדרגו אותה והביאו אותה להכרה בינלאומית. השניים דואגים שכל דבר בה יהיה מושלם – החל באוכל וכלה בצוות, בשירות האדיב ובניקיון המופתי. המסעדה נפתחת בכל יום למעט בשבת ב12:00 בצהריים ומרגע שנפתחה ועד הסגירה היא הומה מלקוחות מכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסיה ולא בכדי – האוכל המצוין, המחירים הסבירים והיחס האישי והחם, שמקבל כל לקוח, מושכים לכאן אילתים ואורחים צפוניים רבים המכירים את המסעדה מביקורים קודמים.
אחלה היא מסעדה מזרחית מודרנית, ידידותית למשפחות ולילדים המפנקת את אורחיה בתפריט מגוון ומצוין. המסעדה כשרה באישור רבנות אילת וניתן למצוא כאן בשרים בכשרות חלק בית יוסף ובשר עטרה וכל העופות כשרים למהדרין.

המקום ממוזג ונעים והריחות הממלאים אותו מעוררים תיאבון ומזמינים. בחלל הפנימי 150 מקומות ישיבה ועוד מאה מקומות מתחת לכיפת השמים. בואו התרווחו בכיסאותיכם, פתחו את התפריט והתחילו ליהנות.

מה בתפריט:
מתחילים ב18 סוגי סלטים טריים המגיעים לשולחן ברגע שהתיישבתם. הסלטים כולם טריים ומוכנים במקום מדי יום עם דגש על חמרי הגלם הטובים ביותר.
בהמשך תבשילים ביתיים המוכנים יום יום במקום: מפרום מוסקה וממולאים בשר עגל טרי באיכות שיא
בין המרקים: מרק שעועית, מרק עוף ומרק בשר בתיבלון תימני. מוגשים בתוספת תפוחי אדמה מאודים וחילבה.
דגים על גריל פחמים
מבחר של למעלה משלושים סוגי שיפודים ביניהם מככבים שקדי עגל, כבד אווז מילניום בנוסח אחלה, פרגיות מוקפצות בבצל ויין ומנת הבית "סטייק הדר"- סטיק אנטריקוט 400 גר' מוגש עם כבד אווז.
תפריט זה מוגש בתוספת לאפות חמות מהטבון שריחן ממלא בכל שעה משעות היום והערב את חלל המסעדה.
לקינוח מבחר גדול של מנות אחרונות ולסיום תה קפה ובקלאווה על חשבון הבית.
תושבי אילת זוכים לפינוקים מיוחדים ולהנחה של 10%.
ניתן לערוך במקום אירועים בתיאום מראש.

ואם אתם ממהרים ובא לכם לטעום שווארמה טובה או כל שיפוד אחר בלאפה פיתה או באגט, אתם מוזמנים לבוא ולהתפנק בשירות הטייק אווי של המסעדה. תושבי אילת נהנים בנוסף משתיה על חשבון הבית.

כתובת: רח' קאמן 1 צמוד למסעדת ניוז קופי & בר
פתוח: א-ה 12:00-23:00 שישי סגור, שבת מצאת השבת עד 23:00
המסעדה כשרה
טלפון: 08-6342555
חניה: יש , גישה לנכים: יש




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש