ריקושט - לקיץ מושלם

מאת: אביבה דקל ● 27/6/2014 06:59 ● ערב ערב 2660
צילומים: זוהר רביבו וצילומים מקטלוג חברת BEST WAY / מה טוב יותר מלהגיע הביתה בימים החמים של אילת, להסיר את הבגדים ולקפוץ למי בריכה צלולים בחצר ביתכם - בריכה משלכם להנאה מושלמת שלכם ושל הילדים?
ריקושט  - לקיץ מושלם

הסניף האילתי של 'ריקושט', הרשת הגדולה, הוותיקה והידועה בכל הארץ, שנפתח בשנת 2003, התאים עצמו לאקלים, לנוף ולאווירה של אילת. בנוסף לכל הדרוש למטיילים, למחנאות ולחיילים, כמו שמציעים 40 סניפי הרשת האחרים ברחבי הארץ, מציע לכם סניף אילת מבחר גדול ומגוון של בריכות שחיה תוצרת BEST WAY, חברה מובילה ומוכרת בטיב מוצריה בתחום, כמו גם מגוון גדול של מוצרים לים ולבריכה.
ל'ריקושט' אילת ותק של שבע שנים במכירה של בריכות שחייה, ועובדיה כולם מנוסים ביותר ויוכלו לעזור לבחור את הבריכה המתאימה לכם הן מבחינת הגודל, הן מבחינת המחיר והן מבחינת התאמת האביזרים. כאן לא רק מוכרים לכם את הבריכה, כי אם נותנים לכם הדרכה בהתקנת הבריכה ובשימוש, שירות מצוין ואחריות יבואן – אמינות ושירות מעולה הם בראש מעיניהם של עובדי 'ריקושט'.

ב'ריקושט' אילת תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של בריכות שחייה על עמודים החל מבריכות בגודל של 2 קוב ועד לכאלו המכילות 20 קוב מים. הבריכות מגיעות עם משאבות השומרות על ניקיון המים. ממלאים את הבריכה פעם אחת, המשאבות מנקות אותם ואין צורך להחליפם. המשאבה המומלצת ביותר היא משאבה עם פילטר חול – 25 ק"ג חול סינתטי – המעניקה איכות סינון גבוהה ביותר, דבר המקל מאד על תחזוקת הבריכה. יש בריכות בגדלים שונים - גם עגולות וגם מלבניות, החל מבריכה בגודל 2 מ' ובעומק 60 ס"מ המיועדת לקטנטנים, ועד בריכה מלבנית בגודל 5,5X 2.75 מ' ובעומק 1.22 מ' וגם בריכות מוצלות לקטנטנים - המבחר גדול מאד, וכל אחד יכול למצוא פה בדיוק מה שהוא מחפש. לצד מבחר בריכות - גם מגוון גדול של אביזרים נלווים לבריכות כמו כיסויי בריכה, סולמות, ערכות ניקוי ועוד.

"יחסי גומלין עם בריכה הם כמו חיי נישואין – המערכת מחייבת תשומת לב, תחזוקה וחיזוקים, אבל ככל שמשקיעים יותר, ההנאה ממנה גדולה יותר", אומרת איילת מנהלת החנות.

כמו בכל סניפי 'ריקושט' בארץ, ב'ריקושט' אילת מוצרים רבים למסעות, למחנאות, לטיולים וגם ליום יום. לדוגמה:
* מבחר גדול של מזוודות JEEP, מזוודות של 'קל-גב', תיקי צד, פאוצ'ים, ילקוטים, תיקים ליום יום ולטיולים, תיקי רחצה ואביזרי נסיעות אחרים.
*בפן המקצועי: תרמילים מקצועיים, מקלות הליכה, נעלי טרקינג, אוהלים, פנסים, סוללות נטענות, פנלים סולריים, אולרים, שעונים, מצפנים, שקי שינה,ובכלל - כל מה שצריך לנסיעות ולטיולים.
* פרטי לבוש מתוצרת 'קולומביה', 'דה נורט פייס', חולצות מנדפות זיעה עם הגנה גבוהה מהשמש בכל המידות עד מידה X4 גם לגברים וגם לנשים, מכנסיים ארוכים וקצרים ו'ברמודה'.
* נעלי ספורט של חברות שונות כמו נעלי 'סלומון', 'קולומביה', סנדלי 'שורש' וכפכפים מתוצרת 'קרוקס'.

לקראת שיא הקיץ, מבצעים מטורפים לדוגמה:

בריכת שפה מתנפחת 66 X 2.44 ב - 149 ₪ בלבד.
בריכת אולטרה 1.00 X 2.00 X 4.00 ב- 1,900 ₪ בלבד

תמונת כתבה


תמונת כתבה


כדאי מאד להיכנס ל'ריקושט' ולבדוק מבצעים בעזרת הצוות המיומן, המקצועי והאדיב.

כתובת: מרכז 'ביג' אילת,
טלפון: 08-6339938,
שעות פתיחה: א'-ה' 09:30-21:30, שישי 09:00-15:00.
שבת 19:30-22:30.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש