ספורט 94 – פרויקט הכושר החזק באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/7/2014 15:34 ● ערב ערב 2662
הכירו את האיש והכושר, מאור נדב, ספורטאי בנפשו ובגופו, בעל תעודת מדריך כושר ובריאות מוינגייט, שהיה בעברו גם מדריך בחדרי כושר. כיום מפעיל את 'ספורט 94' שנמצא בפארק האתגרים החדש 'טופ 94'.
ספורט 94 – פרויקט הכושר החזק באילת

מהי שיטת האימונים ב'ספורט 94'?
"זוהי שיטת אימונים המשלבת כמה מרכיבי כושר, העיקריים הם כוח לעליה במסת שריר ואירובי לשריפת שומן. בשיטה כזו המשלבת מספר פרמטרים של כושר, התוצאות – מסת שריר וחיטוב מגיעות מהר, הכי מהר שאפשר".

עם אילו אמצעים מתאמנים?
"עם משקולות, משקל גוף, TRX (רצועות כוח), טבעות אולימפיות בתוך האולם, ועם צמיגי טרקטור, פטיש 5 ק"ג וחבלים (הנפה) ועוד – מחוץ לאולם בשטח הפארק, למעשה עם הכל".

איך מתנהל האימון?
"בדרך כלל האימון עובד על פי זמנים ומחולק לתחנות אימון, כשכל תחנה נותנת דגש על מרכיב כושר אחר (לדוגמה: כוח מתפרץ, מהירות) או על קבוצת שרירים שונה".

במה זה שונה מאימון רגיל בחדר כושר?
"בחדר כושר, האימון עובד על מרכיב כושר אחד ועל מספר שרירים מצומצם בו זמנית. כך שבחדר הכושר נדרש זמן רב יותר לכל אימון על מנת להגיע לאותן תוצאות כמו בשיטה שלנו. בפרויקט הכושר שלנו, רוב האימון עובר בעבודה, עם הפוגות קצרות בין התרגילים, לניצול מרבי של הזמן".

למי מיועד?
"לכולם, לכל טווחי הגילאים ובכל רמות הכושר, מכל גווני האוכלוסיה, כשיש הבדלים בעוצמת האימון בין מתאמנים רגילים לחזקים יותר, לספורטאים מקצוענים וחובבנים וגם כאלה שמעולם לא התאמנו באופן מסודר".

איך מתנהלת העבודה בקבוצות?
"ישנן קבוצות נפרדות לנשים ולגברים. מכיוון שהעבודה היא גם מאוד מנטלית, אז האימון בקבוצה מאוד מחזק את המתאמנים. הקבוצה היא הכוח המניע של כל מתאמן בתוכה, על ידי פידבקים חיוביים מעבר למוטיבציה שהמאמן מחדיר בקבוצה. המתאמנים לומדים קודם כל את טכניקת התרגילים בצורה יסודית, ורק אז משלבים אותה בתוך האימון. המתאמנים כל הזמן בפיקוח מאמן כושר מוסמך, כדי להגיע למינימום פציעות ולמכסימום תוצאות".

מתי?
"אימוני ערב: ימי ראשון, שלישי ורביעי 19:00-18:00 - גברים, 19:00-20:00- נשים".

המתאמנים מספרים על שינוי מאז החלו להתאמן?
"הגוף של המתאמנים מספר בעצמו, ניתן לראות עליהם את השינוי. כל מי שהגיע עד היום והתמיד, רואה את התוצאות ואף אחד לא מתחרט".

מחירים ומבצעים?
"ראשית, אנחנו נותנים שבוע נסיון חינם (שלושה אימוני נסיון). מחיר לחודש: 320 ₪, מחיר לשלושה חודשים: 865 ₪. מחיר לששה חודשים – 1,560 ₪, ויש גם מבצע ספיישל לרגל צאת הכתבה, לשבוע בלבד (עד ה- 16.7) – לעושים מנוי לשלושה חודשים – חודש במתנה!!

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


ליצירת קשר: מאור נדב 0524596328, מייל: maor_nadav@walla.com. אתר אינטרנט www.top94.co.il.


חדשות אילת