מטיילי א. אילת - שירותי הסעות לכל מטרה

מאת: אביבה דקל ● 14/8/2014 11:19 ● ערב ערב 2667
בין אם אתם זקוקים לאוטובוס לטיול, לוואן להסעת אח"מים, ללימוזינה לאירוע, למשאית להעברת דירה או משרד, לאמבולנס פרטי, או לרכב גרר וחילוץ, הכתובת לקבלת כל השירותים האלה במהירות ובמקצועיות היא מטיילי א. אילת. לחברה זו צי רכבים גדול ומגוון וצוות נהגים ועובדים מקצועיים ומסורים שיתנו לכם את השירות הטוב ביותר בכל שטח.
מטיילי א. אילת -  שירותי הסעות לכל מטרה

תחילתה של מטיילי א. אילת בשנת 1991 באוטובוס אחד ובאדם בעל חזון בשם מישל אלקסלסי, שהבין שהעיר המתפתחת תהיה זקוקה לשירותי הסעות. כיום ברשות החברה כמאה כלי רכב מכל הסוגים ולכל מטרה. זה לא קרה ביום אחד. בכל פעם שזיהה מישל צורך בשירות נוסף רכש את הציוד המתאים והעמיד אותו לרשות לקוחותיו – כך עם אוטובוסים, כך עם וואנים, משאיות, לימוזינות לאירועים, האמבולנסים הפרטיים ורכבי הגרר.

תחת המטרייה של מטיילי א. אילת פועלות ארבע חברות כולן בבעלות אחת:
גרר אילת המומחים בעמ' אצלם תוכלו לקבל שירותי גרירה וחילוץ לכל סוגי הרכבים – כולל משאיות אוטובוסים, סירות, יאכטות, מכולות וציוד מכני כבד.

מטיילי א. אילת בעמ' – שירותי הסעות מכל הסוגים באוטובוסים, בוואנים המיועדים לאחמ"ים ולקבוצות קטנות, בלימוזינה מפוארת לאירועים מיוחדים וסתם בשביל להתפנק, גם שירותי משאיות לכל מטרה. בין לקוחותיה של מטיילי א. אילת בעמ' עירית אילת, בתי ספר, גני ילדים, משרד הביטחון וגם גופים פרטיים היודעים מניסיונם שעל הרכבים כמו גם על הנהגים של החברה אפשר לסמוך.

ליעד וליאל אחזקות בעמ' מגרשי חניוני רכב ונדל"ן

א.מ.א מדיקל אילת בעמ' . חברת שירותי אמבולנס ורפואה העובדת בעיקר עם בית החולים, אבל מספקת גם שירותים לפרטיים וכוללת מחלקה לטפול בסידורי קבורה והעברות.

קורס לנהגי אוטובוסים ציבוריים.
במטיילי א. אילת פועל בית ספר לנהגי אוטובוס המוכר על ידי משרד התחבורה. לקורס נהגי אוטובוס מתקבלים מועמדים מגיל 21 ומעלה שעברו מבחנים וקיבלו אישור ממשרד התחבורה לעבור קורס נהגי רכב ציבורי. מקצוע נהג האוטובוס דורש מהעוסקים בו אחריות, מהימנות ומקצוענות בנוסף לסבלנות ויחסי אנוש מצוינים. לא מתקבלים מועמדים שלא עברו את מבחני משרד התחבורה. משך הקורס בהתאם לצורך.


חברה ותיקה ואמינה זו דואגת לחדש כל הזמן את צי הרכבים שברשותה. האוטובוסים, הוואנים, האמבולנסים, רכבי הגרירה והלימוזינות המפוארות שהם מעמידים לרשות הלקוחות הם המילה האחרונה בשוק. כל עובדי החברה הם עובדים מקצועיים, מסורים ומהיימנים שיתנו לכם את השירות הטוב ביותר בכל שטח.

כתובת: הכרמל 8 אילת
טלפון: 08-6316222 ללימוזינות- 0528800011
פתוח: א'-ה' 08:00-17:00 שישי וערבי חג 08:00-13:00
מחלקת גרר פועלת 24/7 והיא תמיד לשרותכם בטלפון: 0577863145

אתר: WWW.A-EILAT.CO.IL


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש