הסדנא לאומנות של דליה זר- אביב. חוגים חווייתיים ליצירה בחמרים מגוונים לכל הגילאים

מאת: אביבה דקל ● 20/8/2014 14:40 ● ערב ערב 2668
צילום: מאיה זר אביב / האם נראה לכם לעתים שילדכם אוהב לצייר ולרשום ועושה זאת מכל הלב? רוצים לתת לו להתנסות ולהצליח בלימוד אמנות אצל מי שהאמנות היא עולמה? הניחו לדליה, אמנית בנשמתה, שמאחוריה תערוכות רבות באילת ובמרכז הארץ, לפתוח בפני ילדכם את השער לעולם האומנות.
הסדנא לאומנות של דליה זר- אביב. חוגים  חווייתיים ליצירה בחמרים מגוונים לכל הגילאים

ילדים הם אהבתה השנייה של דליה אחרי האמנות, שתמיד היתה אהבתה הראשונה. עשר שנים לימדה אמנות את ילדי בית הספר ויש לה יכולת אישית טבעית ליצור קשר עם ילדים ולגעת בנשמתם ולהעיר את האמן שבהם.

ואתם? האם מעולם לא הרגשתם סוג של החמצה על שלא ניסיתם לגלות את האמן שבכם? שלא הקדשתם זמן לאמנות שבסתר לבכם היתה מקום בו הייתם רוצים להיות? לעולם לא מאוחר מדי לנסות להגשים חלום קטן. בסדנא הקסומה של דליה, בחלל נעים ומזמין, המשרה אווירת יצירה, מעבירה דליה חוגים חווייתיים ליצירה בחומרים מגוונים לילדים, נוער ומבוגרים בקבוצות לימוד קטנות, ומלווה כל תלמיד מתוך המקום שלו ובסגנונו האישי והייחודי.

הסדנא של דליה היא סוג של הגשמת חלום אישי. בנוסף ללמודים במכללה לאמנות רב תחומית ברמת גן ולימוד ציור אינטואיטיבי בתל אביב, הוראת אמנות לילדי בתי הספר ותערוכות שערכה באילת ובמרכז הארץ, למדה דליה שש שנים בסדנא של אמיר אלקיים. היה זה אמיר שנתן לה את ברכת הדרך להצלחה בטוחה להגשמת חלום של סדנא משלה בה יוכלו ילדים, נוער ומבוגרים לגלות כל אחד את האמן החבוי בו.

טלפון ליצירת קשר:08-6377367, 0506595856
להתרשמות אתם מוזמנים להיכנס לדף העסקי של דליה בפייסבוק: "דליה זר אביב – חוג ציור ורישום."



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש