קפה קפה - קניון אייס מול – מקום קריר, נעים וגם טעים

מאת: אביבה דקל ● 28/8/2014 10:54 ● ערב ערב 2669
מקום נפלא לברוח אליו, לבד או עם הילדים, מהחום של אילת ועל הדרך ליהנות מקפה מצוין ומאוכל טוב הוא קפה קפה בלב קניון ה'אייס מול' של אילת. כיף לשקוע בספות הנוחות או לשבת בכיסאות הלבנים או הצבעוניים המפוזרים בשטח הקפה קרוב קרוב למשטח ההחלקה. מכל מקום בו תשבו יהיו הילדים שלכם המחליקים על הקרח בטווח ראיה ותוכלו לשתות קפה או ליהנות ממנה טובה מבלי לדאוג
קפה קפה - קניון אייס מול – מקום קריר, נעים וגם טעים

הבעלים והמנהל של 'קפה קפה' באייס מול הוא יניב לוק – אילתי מלידה שברזומה שלו ניסיון עשיר בענף המסעדות ובמלונאות. בין היתר ניהל יניב משך שנים את המסעדה הסינית ב'נסיכה'. יניב הוא זה שפתח והכניס לעבודה את שני הסניפים הראשונים של 'קפה קפה' באילת – זה שבשדרות התמרים וזה שבטיילת מלון 'דן' וכיום הוא ב'אייס מול'. ואם הבעלים של המקום גם מנהל אותו וגם איש מקצוע, מובטח לכם שהמקום יהיה נקי, האוכל יהיה טעים ומוקפד והשירות מצוין. סניף 'קפה קפה' 'אייס מול' שייך לרשת 'קפה קפה' ש- 140 סניפיה פרושים בכל הארץ, מראש פינה ועד אילת, והיא היום רשת בתי הקפה הגדולה בישראל. בקרוב מתווספים לרשת שמונה סניפים חדשים והיד עוד נטויה. עם הצלחה כזו קשה להתווכח – כנראה שמשהו טוב קורה בבתי הקפה של הרשת. סניף 'קפה קפה' ב'אייס מול', הסניף הרביעי של הרשת באילת, הוא כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ .

ב'קפה קפה' מובטח לכם שתיהנו מאד ממה שתקבלו בצלחת ומהקפה המצוין. זה לא מכבר השיקו ב'קפה קפה' תפריט חדש ובו מנות שתיהנו מהן הנאה צרופה.
לדוגמה: דג דניס אפוי עם עשבי תיבול-נתח של פילה סלמון מקורמל עם קרם בטטה-סלט טוסט ופסטו- סלט 'קפה קפה' עם פירות העונה ואגוזי קשיו מתוקים. וכמובן תפריט קינוחים מיוחדים שמיוצרים במיוחד לרשת 'קפה קפה'.
בנוסף כמובן מנות שרוב האילתים וגם האורחים מהצפון מכירים כמו מנות דגים, פסטות, סלטים, פיצות, מאפים טריים. במקום בר משקאות עשיר, מיצים טריים שייסחטו בשבילכם במקום, מגוון רחב של קינוחים טעימים במיוחד, ועוד לא אמרנו כלום על הקפה שהוא הכי טוב שאפשר. הקפה של הרשת הוא קפה אורגני הנטחן מחמישה סוגי פולי קפה וייחודי לרשת 'קפה קפה'.

ואת כל הטוב הזה תקבלו במחירים סבירים ונוחים לכל כיס. לתושבי אילת הנחה קבועה של 10% בכל שעות היום. כמו בכל סניפי הרשת, גם ב'קפה קפה' ב'אייס מול', תוכלו לקבל עיסקה של קפה ומאפה ב - 22 ₪ או קפה וכריכון ב - 34 ₪.

ניתן לערוך במקום אירועים כמו ימי הולדת, ימי גיבוש, ישיבות צוות ועוד. ב'קפה קפה' אין צורך לדאוג לבידור. הבידור מובנה במקום – מחליקים על הקרח מקצועיים המגיעים מחו"ל ישירות לפארק מופיעים במקום כל שעתיים מדי יום ביומו.

מיקום: קניון 'אייס מול' מפלס תחתון, כניסה ישירה מהחניון התת קרקעי.
פתוח: א'-ה' 09:00-24:00, יום שישי 09:00- שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת עד 24:00.
טלפון למשלוחים : 08-6525255
אתר: www.cafecafe-eilat.co.il
פייסבוק:קפה קפה 'אייסמול' אילת.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש