אקסטרים צ'יקס בר – Xtreme Chix Bar

מאת: או-מד מדיקל ● 28/8/2014 10:55 ● ערב ערב 2669
תשכחו מכל מה שראיתם עד היום בתרבות הברים. אקסטרים צ'יקס בר לוקח אתכם לחוויה על הקצה. אזהרה – ממכר / צילום: מוטי חזן
אקסטרים צ'יקס בר – Xtreme Chix Bar

לפני כחודשיים זה קרה, בר חדש נולד בעיר, ולא סתם בר, 'אקסטרים צ'יקס בר', חוויית בילוי אחרת באווירת חו"ל בעיר הדרומית. שלושה אחים חברו יחדיו להביא לנו האילתים ולא רק תרבות בילוי אחרת, בר כמו שבר צריך להיות – מושתת על משקאות איכותיים עם נשנושים איכותיים בצדם, עיצוב תואם אווירה, מוסיקת רוק ופופ בווליום כזה שאפשר גם לפטפט מבלי לצעוק לשכן באוזן.
ואם אתם סקרנים לדעת מה משמעות השם, אז שרון יחזקאל, אחד האחים, מסביר, שמדובר באהבה שלו לכל נושא האקסטרים, ג'יפים, טרקטורונים, גלישה, קייט סרפינג ובעצם כל מה שנכנס בקטגוריה הזו. ובדיוק מסיבה זו תמצאו בבר מסכי פלזמה המקרינים איך לא – תוכניות אקסטרים, ושרון ממהר להוסיף – שבימי המונדיאל – אף הוקרנו כאן על מסך ענק משחקי הכדורגל. אז נדייק ונאמר, כי ספורט לא זר לבעלי המקום, והוא אף עשוי להיות מקום מפגש לכל האקסטרימיסטים למיניהם. אך אני מתעקשת לדעת על שום מה ה- 'צ'יקס' בשם הבר, ושרון מספר לי על מנת הדגל בבר והיא – מנת כנפיים המוגשת במגוון רטבים בכמה מידות (ממנה ליחיד ועד מנה לארבעה אקסטרימיסטים) והמחיר, נמוך חברים. כי באנו לעשות שמייח ובעל הבית השתגע, והוא, כלומר הם – האחים, אוהבים את הבליינים שלהם ומפרגנים ומפנקים כמה שרק אפשר.
עכשיו בואו נדבר על משהו אחר שמבדיל את הבר המיוחד הזה. ובכן, הבר ממוקם בחוף הדרומי. כן, שמעתם נכון, שינוי מרענן, לצאת קצת את שערי העיר, בואכה 'שוק הדגים' (מול ה'וויליג'). תהיו בטוחים שלמרות המרחק ואולי בזכותו, כדאי להדרים ולהגיע בשביל לחוות חוויה קצת אחרת. אתם יודעים מה, רוצים לשתות בבר שווה, תעמיסו כמה חבר'ה על מונית, תאמינו לשרון שאומר, שהוא יפנק אתכם באלכוהול ובכלל, כך שהבילוי ייצא שווה במיוחד וכמובן, כזה שלא צריך לנהוג אחריו.
אם עדיין לא השתכנעתם, ואני בספק, אז רק שתדעו שהבר הזה, המיוחד הזה, עובד – מהשעה 20:00. כן כן. לא צריך לנקר מול מסך הטלוויזיה עד הבילוי ולהתבאס שלמחרת צריך לקום מוקדם, אפשר ואף מומלץ להגיע מוקדם, וכך כל הערב לפניכם. בא לכם לשים מוסיקה שלכם מהסמארטפון, תתחברו לרמקולים ונגנו. כן כן, זאת עד השעה 24:00, או אז תתנגן במקום מוסיקת פופ או רוק, הוא שאמרנו.
רוצים נשנוש, קבלו. במקום – מוגשות לכם מנות כמו – צ'יפס הבית, שמוגש בצורה חדשנית, שווה להגיע ולטעום, כמו כן - פוטטוס, טבעות בצל, פלטת מטוגנים ואדממה, הכל טעים וטרי והולך בול עם האלכוהול במקום.
ב'אקסטרים צ'יקס בר' – מפנקים אתכם בערבי ספיישל – כמו ערב אלכוהול ללא תחתית, ערב קריוקי, ליידיס נייט ועוד. על זה תוסיפו את מבצעי האלכוהול במקום – ששווה לבוא ולהתמכר אליהם.

בקיצור, קצרה היריעה מלהכיל תשבחות למקום החדש. מה, לא תפרגנו?
'אקסטרים צ'יקס בר', החוף הדרומי, מול ה'וויליג', פתוח שבעה ימים בשבוע, מ- 20:00 ועד שהברמן משתעמם. המקום פתוח לאירועים של עד 50 איש בתיאום מראש. טלפון: 054-5640464.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש