דוד גיגי – ייעוץ השקעות ותיווך נדל"ן

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/9/2014 10:09 ● ערב ערב 2671
צוות משרד התיווך 'גיגי קונסולטינג' ילווה אותך הלקוח יד ביד מרגע המפגש ועד שנים לאחר תום עסקת הנדלן. ככה זה כשמישהו אמין מטפל בעיסקה בין החשובות בחיים
דוד גיגי – ייעוץ השקעות ותיווך נדל''ן

תמונת כתבה


דוד גיגי עוסק בתיווך בארץ במשך יותר מ – 5 שנים, לאחר שחזר משהות ארוכה ביותר בצרפת. ברזומה שלו תמצאו לימודי תיווך, הוא בוגר מינהל עסקים שעסק ועוסק בתחום, כמו כן – עבד כעצמאי בתחום הבניה וההשקעה בחו"ל וכן למד לימודי הנדסה, שמסייעים לו רבות בצד הטכני של עסקי הנדל"ן. את עבודתו בתחום בארץ החל במשרד תיווך מאוד גדול, ולפני חצי שנה, מצויד בכל הכלים, יצא לדרך עצמאית ופתח את משרדו ב'מרכז שלום' (מעל בנק דיסקונט).
דוד גיגי וצוות משרדו עובדים, בין היתר, עם הרבה לקוחות חוץ בשל ידיעתו של דוד את השפות הצרפתית והאנגלית על בוריין בתחום מכירת נכסים וגם בתחום השכירויות (גם של קהל חוץ שרכש נכס להשקעה ושזקוק לאיש מקצועי מקומי שיטפל בין היתר גם בנושאי חידוש שכירות) ואפילו בתחום הבניה – כך שהצוות במשרד מכסה את כל נושאי הנדל"ן בעיקר באילת אך לא רק – הוא נותן שירותי תיווך נדל"ן גם באשדוד, נתניה, תל אביב בעיקר לפרויקטים חדשים.
דוד גיגי וצוות משרדו חרטו על דגלם שירות ומקצועיות. בנושא השירות אומר גיגי: "אני נותן 200% שירות, לא 100%. אני לא יודע לעשות חצי עבודה. אני מלווה את הלקוח למן היום הראשון שפגש אותי ועד אחרי סגירת העסקה לאורך זמן, לדוגמה – מנהל משא ומתן, הולך איתו למחלקת הנדסה, לוקח בשבילו הצעות מחיר למשל לשיפוץ הבית אם צריך, סוגר פינות לאחר תום העיסקה ועוד. אני כאן בשבילו מתי שהוא רק יצטרך אותי. הלקוח מקבל 200% שירות עבור התשלום שלו. כי אני כאן נמצא בשבילו לטווח ארוך, וזו גם הסיבה שהבשורה עוברת מפה לאוזן, ולקוח מרוצה מביא עוד לקוחות מרוצים וכך הלאה.
משרדו של דוד גיגי עובד בשיתופי פעולה פוריים עם מבחר משרדי תיווך באילת – להתאמת העסקה הטובה ביותר עבור הלקוח ולשביעות רצונו.
באילת עובדים דוד גיגי וצוות משרדו בין היתר עם פרויקטים חדשים כדוגמת הפרויקט האיכותי 'פסגת אילת' של א.לוי בשחמון 6, עם יוסי אברהמי ועוד.
דוד גיגי – ייעוץ, השקעות ותיווך נדל"ן, גיגי קונסולטינג. מרכז שלום, משרד 235, סלולרי: 054-8306091, טלפקס. 08-9157955. אתר- www.guigui-israel.com.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש