אתגרים עד הקצה ב'טופ 94' פארק האתגרים של אילת

מאת: אביבה דקל ● 5/11/2014 14:55 ● ערב ערב 2679
צילום: רוני בלחסן / אוהבים אתגרים? מכורים לאדרנלין שזורם בדם בקצב? מחפשים התרגשות קצת אחרת?. פארק האתגרים 'טופ 94' הוא בדיוק המקום בשבילכם. עובדה- כל מי שניסה חוזר. זהירות ממכר
אתגרים עד הקצה ב'טופ 94' פארק האתגרים של אילת

באפריל השנה נפתח באילת פארק האתגרים 'טופ 94', ורבים, תושבי אילת, אורחים מכל קצוות הארץ, ותיירים כבר בקרו בו. הפארק מציע מגוון גדול של אטרקציות אתגריות ופעילויות לגילאים שונים תחת קורת גג אחת או במילים אחרות- גן עדן לאוהבי האקסטרים. מאז שנפתח הפארק ביקרו בו כבר אלפי מבקרים וזרם חובבי האתגרים המגיע אליו רק הולך וגדל.

כשחלום הופך למציאות


כשנסגר המטווח במלון 'אמבסדור' לשעבר, הקים משה צייגר מטווח מהמשוכללים והמתקדמים בישראל לחידוש רישיונות ולרענון הכולל שני מטווחי ירי, מטווח סגור וממוזג באורך 45 מ' וברוחב 15 מ', ובו 10 עמדות ירי ומטווח פתוח המשתרע לאורך 80 מ' וברוחב 15 מ' ומשמש את כל הפונקציות של הירי. חווית ירי, שרבים לא הכירו עד כה. לצדו נפתח בית ספר להכשרת מאבטחים, מאושר על ידי כל הגורמים הממשלתיים. בית הספר כולל כיתות לימוד עם כל הציוד הנלווה ובנוסף אולם קרב מגע. בעת הקמת המטווח החדש נחשף משה צייגר לעולם האתגרים, ובמוחו ניצת הרעיון להקים לצד המטווח משהו נוסף, גדול ומאתגר – פארק אתגרים ייחודי מסוגו בארץ, שישלב בתוכו מגוון רחב של פעילות אתגרית תחת קורת גג אחת. לא איש כמשה צייגר ישאיר חלום שלו בגדר רעיון. משהחליט ליישם את הרעיון, יצר קשר עם חברת 'אנטרפרייז' הספרדית, חברה בינלאומית הבונה פארקים אתגריים בכל העולם. החברה הקימה פארק אתגרים ענק בספרד ובשנה האחרונה, הקימה פארקים בדובאי, בקופנהגן בעמאן ועוד. הצוות הספרדי הגיע לאילת לתכנון, ולאחר מספר חודשים, הגיע צוות מיוחד עם כל הציוד להתקנה באילת, ופארק האתגרים שעליו חלם משה צייגר קרם עור וגידים והפך למציאות.

'טופ 94' משתרע על שטח של 8,000 מ"ר, ומאגד תחת קורת גג אחת מגוון גדול של פעילויות אתגרית לכל הגילאים. הפארק ברובו ממוזג ומתאים לפעילות כל השנה למשפחות וקבוצות מאורגנות המחפשות בילוי אתגרי יוצא דופן ומיוחד. צוות מיומן ילווה אתכם בין האטרקציות הרבות בפארק בביטחון, בבטיחות ובאחריות ויעזור לכם להפיק מהמקום ומעצמכם את המרב, ולהגיע 'עד הקצה'

ב'טופ 94' ימצאו חובבי הספורט האתגרי כמעט כל פעילות שחובב אתגרים יכול לחלום עליו!

הצוק - צוק טיפוס יחיד במינו בישראל, המדמה את הרי אילת ונוף הגרניט על כל צבעיו. הצוק מתנשא לגובה של 19 מ' ומהווה אתגר לכל מטפס – כל אחד לפי יכולתו. שבעה מטפסים יכולים לאתגר את עצמם יחד. הצוק מתאים למטפסים מגיל 5 ועד 120.
קירות טיפוס - מתחם ייחודי ברמה בינלאומית, באורך 24 מ' ובגובה 9 מ' מאפשר טיפוס של עשרות מטפסים בו זמנית במגוון מסלולים. הקירות מתאימים לגילאים שונים ולבעלי יכולות שונות.

פארק החבלים - תלוי בגובה 17 מ' ומתאים לכל מי שמחפש אתגר חדש ומרתק. חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.
המקפצה -קונספט שפותח בניו זילנד ודורש אומץ וריכוז. מתחילים בטיפוס ואחר כך מקנחים בקפיצה חווייתית. ואם מפספסים לא נורא, אתם מאובטחים ומוזמנים לנסות שוב.
מדרגות -מתקן מדרגות מאתגר מיועד לאמיצים בעלי שיווי משקל וכושר הסתגלות למצבים משתנים. כל מדרגה מהווה מטרה בפני עצמה.

בולדרינג- מתחם שנבנה בהתאם למה שילדים אוהבים ושהמבוגרים נסחפים אליו. מנהרה חווייתית מרופדת בקירות טיפוס בכל הגבהים מותאם לילדים ולמבוגרים כאחד.
סנפלינג - לחובבי טיולי שטח, גלישת כיף ממצוק בגובה 20 מ'. בלווי מדריך מקצועי.

חץ וקשת - מטווח ירי בחץ וקשת אמיתי ומקצועי מתאים לכל המשפחה . בואו להרגיש רובין הוד כאן באילת .

פיינטבול – מתחם הפיינטבול המתקדם ביותר בארץ – מתחם הפיינטבול הטקטי הראשון מסוגו בישראל. המתחם מפעיל משחקי פיינטבול לקבוצות החל מ-4 אנשים ועד 20 איש במשחק, ניתן לשחק במגוון תסריטים מאתגרים וכן לקיים מסיבות ימי הולדת החל מגיל 12 .

קרטינג - מסלול קרטינג באורך 230 מ' הארוך ביותר בישראל אתגרי ומהנה. חוויה לכל המשפחה , למקומות עבודה וערבי גיבוש .

בקרוב יפתח גם מסלול אומגה - אומגה מיוחדת במינה, הארוכה בישראל, באורך 200 מ'.

טיולי אופניים- מסלולי אופניים קלים לפינות חמד באזור אילת ומסלולים מאותגרים בלווי מדריך מתאימים לכל גיל ולכל רמה. ברשות הפארק אופניים שונים כולל אופניים זוגיים ואופני ילדים. בנוסף לטיולי האופניים המודרכים, אפשר גם לשכור במקום אופניים לטיולים עצמאיים

טיולים מודרכים –טיולי ג'יפים בלוויית מורה דרך מוסמך בשבילי המדבר באילת ובסביבה. ניתן לשלב טיולים לנגב ולערבה.

האקדמיה להישרדות וגיבוש קבוצתי – מחלקה מיוחדת המקיימת סדנאות למנהלים ולקבוצות מאורגנות לחוויה ערכית ומגבשת ומלמדת שיטות עבודה לניהול וגיבוש קבוצתי. מאמנים של הפארק או שלכם ידריכו ויכוונו את הקבוצה לפעילות בשטח שתשאיר מסר וחותם גם לאחר שתחזרו הביתה. הפארק עומד לרשותכם גם אם יש לכם רעיון מעניין ומיוחד.

מוזיאון לוחמי הנגב –במוזיאון תצוגת קבע של רובים, מקלעים, מרגמות ותותחים החל מ - 1917 עד 1949 במוזיאון תוכלו לשמוע את סיפורם של האנז"ק, סיפורה של באר שבע במלחמת העולם הראשונה וכיבוש אילת.

מיני בנג'י- בשבועות האחרונים נוספה למגוון האטרקציות שבמקום אטרקציה חדשה – מיני בנג'י – מגדל בגובה 23 מטר ועליו מתקן נפילה חופשית הניצב בתוך הנוף המדהים מול הרי אדום. הקפיצה מהמגדל מתחילה בגובה 23 מטרים. אחרי עשרה מטרים עוצר המתקן את הנפילה החופשית וממשיכים לרדת אט אט כמו בקפיצה במצנח. חוויה מדהימה שאסור להחמיץ. .

חדר יצירה לקטנטנים – אתם מאותגרים ואילו ילדיכם הצעירים מציירים, משחקים ומשתעשעים .

ניתן לקיים במקום ימי הולדת ואירועים מכל הסוגים ולשלב באירועים שירותי מזון, כיבוד קל, ברביקיו וארוחות גורמה.

בקומת הכניסה, פועלת מסעדה, הפועלת כל שעות הפעילות של הפארק ויכולה לתת מענה לכל דרישה .

במתחם סניף של 'דלתא טקטיקל סטור' מבית 'דלתא טקטיקל', החברה המובילה בארץ לייבוא ושיווק של ציוד למחנאות, טיולים, ציוד לחיילים וציוד טקטי מהחברות המובילות בתחום בעולם.

ב'טופ 94' מתקיימים חוגי טיפוס ואתגר החל מגיל 5 . החוגים מתקיימים בקבוצות קטנות ( 6-8 ) עם מדריכים מנוסים . פעם בשבוע למשך שעה וחצי . החוג משפר את היכולות האישיות של הילד ,הביטחון העצמי ואת הקשב וריכוז. כמו כן מתקיימים חוגים למבוגרים וכיום ישנה קהילת מטפסים מיוחדת.

בימי שבת החלה מסורת של "שבת אילתית" ובה הפארק פתוח לאילתים במחיר
של 70 ₪ .

תמונת כתבה



טופ 94
כתובת: השרברב 1 פארק התעשייה שחורת, אילת.
פתוח: ימים א'-ה' 10.00-21.00 יום שישי10.00-17.00 שבת 10:00-20:00.
טלפון: 08-6109009.







חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש