זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 18/11/2014 17:01 ● ערב ערב 2681
מאת: רחל ארז / תחזית לתאריכים שבין ה- 13-20-14
זודיאק

טלה-


היצירתיות במיטבה וקיים רצון לעשות ולממש את הרעיונות שלכם. גם במסגרת הבית האנרגיות טובות וגורמות לכם להרגשה חמימה ולתחושת ביטחון. זה הזמן לעשות משהו חד-משמעי ולקבוע עובדות בשטח. תמה תקופת האי וודאות שבה שריתם, וקיים כעת צורך לגבש כיוון ולהפגין נוכחות.

שור-


לאחרונה בני מזל זה משתמשים בקור רוח בכדי להסתיר את סערת הרוחות. קיים אי-שקט ותחושת רוגז סביב תחום העבודה. דברים עלולים להתלהט ולסעור בגלל הערה קטנה. מומלץ לכם להבליג השבוע, כי בשבוע הבא מסתמנת התבהרות אנרגטית.

תאומים-


בתקופה רגישה זו חובה עליכם לדבר על הדברים המעיקים, במקום לטפח את הנטייה להיעלב. גישתכם והאופן שבו תציגו את עמדתכם, עשויים להשפיע מאוד על התגובה שבה תיתקלו מצד הסובבים. עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון. שתפו פעולה עם האנשים הקרובים אליכם.

סרטן-


אל תדברו על התוכניות שלכם, זה עדיין מוקדם ועלול להזיק להתקדמות. פגיעות ורגישות יתר לדעתם של אחרים יכולה לגרום לכם להגיב באופן לא אובייקטיבי ואף להזדרז ולבצע מהלך שגוי. התאזרו בסבלנות, ייתכנו עיכובים, אך תגלו שאין דרך לזרז את התהליכים.

אריה-


אתם בשיא ההרגשה הטובה, המפנקת והמנחמת. התחושה שהחיים מחייכם אליכם, תלווה את צעדיכם ברוב התחומים. נראה שהזודיאק מעתיר שפע והצלחה אדירה. הלביאות בהרהורים בכיוון של שינוי ברוב מסגרות החיים. הצורך בשינוי במסגרת העבודה ייתן אותותיו גם בשאר התחומים.

בתולה-


אתם מושפעים מאוד ממתחים סביבכם וכרגע גם משינויים המתרחשים בחייכם, והרגשות שלכם קיצוניים. נסו לראות את המצב בפרופורציות הנכונות ולא להיות קיצוניים. מתח ואי שקט, קשרים שייווצרו עכשיו יהיו חשובים לכם הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית בהמשך. דיפלומטיות היא שם המפתח.

מאזניים-


הצורך שלכם בתמיכה ובהבנה מצד אנשים בסביבה בולט עכשיו. חשוב להעלות נושאים הקשורים ביחסים עם בני הבית והמשפחה. קחו בחשבון שיתכן שהתגובות לא תמיד יהיו אלה שציפיתם לקבל, ולעתים תיתקלו בהתנגדות דווקא במקום שחשבתם שאין שם בעיה. יחד עם זאת, קיימת יכולת לפתור כל מצב באמצעות אהבה ורגש חם.

עקרב-


נסו להתבונן בתדר האנרגיה שאופף אתכם. נחישות וביטחון עצמי יזכו אתכם בהערכה, גם אם אינכם חשים בטוחים לגמרי בעצמכם. הניסיון לשנות משהו בגישה המקובלת במקום העבודה לא יתקבל באהדה,התנתקות מהכל תוכל לעזור לכם לראות דברים שלא הבחנתם בהם קודם. נסיעה קצרה יכולה לעשות לכם טוב.

קשת-


זמן לחוץ מאוד וחשוב לכם לפעול בכמה כיוונים בו זמנית. למרות שאתם עייפים ומרגישים צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. הזדמנות חדשה לקדם את הקריירה תעלה על הפרק ותעורר מחדש את השאפתנות, למרות שמדובר כרגע ברעיון בלבד, אבל האנרגיה שתתעורר תהווה פתח להתחלה חדשה.

גדי-


גם אם הנושא רגיש ולא נוח, שיחה גלויה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אלה שמנסים לעכב אתכם. חשיפת קלפים והסרת מסכות בכל התחומים הבלתי פתורים. כסף ממקור בלתי צפוי יגיע בהפתעה מפנקת.

דלי-


מצאו קצת זמן לעצמכם ואל תתכננו לוח זמנים עמוס כרגיל. זמן מצוין להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים, הדבר יסייע לכם לשחרר חלק מהלחץ הנפשי שמלווה אתכם לאחרונה. הזדמנות שתעלה בזמן הקרוב קשורה לעבודה שעשיתם בעבר ולניסיון חשוב שצברתם, כדאי להשתמש ביתרון זה ולדאוג לכך שאחרים יהיו מודעים ליכולתכם. כל מה שקשור לזוגיות וליחסים קרובים מודגש.

דגים-


הפיתרון לבעיה שהעסיקה אתכם כבר זמן מה וגרמה למתחים יגיע בזכות עזרה מאנשים שאכפת להם מכם. צפוי מפגש נוסטלגי מרתק. חדשות טובות שיתקבלו יגרמו לכם לראות את המצב מזווית שונה גם אם ישנן עדיין בעיות, אתם תרגישו מסוגלים יותר להתמודד עימן. בכל הקשור לכספים, חשוב להימנע מסיכון בכל דרך.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש