מסעדת 'שוק דגים' – דגים טריים אוכלים בשוק

מאת: אביבה דקל ● 18/11/2014 17:16 ● ערב ערב 2681
צילומים: רוני בלחסן
מסעדת 'שוק דגים' – דגים טריים אוכלים בשוק

אם חלמתם פעם לנסוע ליוון וליהנות 'עד- לא- ידע' מדגים ופירות ים בנמלי הדייגים שבכפרים הקטנים - במסעדת 'שוק דגים' בחוף אלמוג באילת תוכלו להגשים משהו מהחלום הזה מבלי לרכוש כרטיסי טיסה ולארוז מזוודות
שימי אילוז, שברזומה שלו שנים רבות של ניהול מסעדות מצליחות, החליט להגשים חלום, רכש את 'סברסט', מסעדה אותה ניהל משך שלוש שנים ובמקום פתח מסעדת דגים ופירות ים המעבירה את כל המגיע אליה בן רגע ליוון.

'שוק הדגים' מעוצבת מבחוץ כמו טברנה יוונית צבועה בצבעי פסטל תכלת-לבן. בתוך המסעדה מתנגנת מוזיקה יוונית מרקידה, וכמו בכל מסעדה יוונית המכבדת את עצמה, מכוסים השולחנות במפות המשובצות בכחול-לבן, ורשת דייגים השזורה בצדפים ואלמוגי ים המשתלשלת מהתקרה. את הטאץ' הסופי לעיצוב החלל הפנימי מעניקה סירת הדייגים שבמרכז האולם המרכזי. בסירת דייגים זו הפליגו דייגים אילתים במשך כ- 70 שנה במי ים סוף וכעת, כשהוצאה לגמלאות, מצאה את דרכה ל'שוק דגים' בה היא משמשת כתצוגת שוק יווני של ירקות, תבלינים, יינות ודגים טריים.
החלל הגדול הפנימי של המסעדה מחולק לשלושה - חדר VIP, היכול להכיל כ- 40 סועדים, חדר אירועים אף הוא מיועד לכ- 40 סועדים ואזור ישיבה גדול שבו יכולים ליהנות ברווחה כמאה סועדים.

ועוד לא אמרנו כלום על המרפסת הגדולה הפונה לים ובה מחכים לכם השולחנות המכוסים מפות משובצות, עציצים פורחים תלויים על הקיר, נישה של ספות ישיבה הפונות לים - והחשוב מכל - הבריזה הנושבת מן הים בכל שעות היום והנוף המופלא של הים הכחול והרי אדום הנשקף ממנה.

ב'שוק דגים' פותחים שולחן כיד המלך. הקונספט הוא שאתם בוחרים מנה עיקרית בלבד, וללא תוספת מחיר, פותחים לכם שולחן שוק עשיר כולל סלטים קטנים טובים וטעימים ופוקצ'ה טריה אפויה במקום- חגיגה לחיך וגם לעיניים.

בין המנות העיקריות שמחיריהן נעים בין - 79 ₪ ל - 99 ₪ מבחר ענק של דגים טריים בכל צורת עשייה, מגוון מאכלי ים מובחרים - שרימפס, קלמארי, מולים, סקאלופ או קדירת סרטנים. דגי ברבוניה מטוגנים, פסטה בתוספת שרימפס, קלמארי ומולים ברוטב שמנת, שום ופרמזן ומבחר בשרים איכותיים – ארוחה מעולה במחיר מצוין.

גם אם אתם לא במצב רוח לארוחה מלאה, הזמינו את הסלטים המצוינים וכוס יין טוב, או אולי אפילו בקבוק, מהמבחר הגדול של היינות שבמקום, או בירה צוננת מהמבחר שבמקום ותפשו ראש מול הים הכחול והרי אדום.

אז אם אתם אוהבים אוכל טוב, אוירה יוונית ים תיכונית, שירות אישי, חם ולבבי, נוף מרהיב של ים סוף והרי אדום ובריזה הנושבת מהים - כדאי שתגיעו ל'שוק דגים', ושימי יפתח לכם שולחן ממש כמו ביוון.

תמונת כתבה


כתובת: חוף אלמוג מול מלון 'ריף אורכידאה'
טלפון: 08-6379830
שעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע ב- 12:30-23:00
חניה יש בשפע, גישה לנכים יש.
אילתים נהנים ב'שוק דגים' מהנחה של 10%.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש