זודיאק: על מזלות ובריאות

מאת: או-מד מדיקל ● 10/12/2014 11:14 ● ערב ערב 2684
מאת: רחל ארז / תגידו לנו מה המזל שלכם ונאמר לכם מאיזו בעיה בריאותית אתם נוטים לסבול. וגם, איך אתם מתנהגים כשאתם חולים
זודיאק: על מזלות ובריאות

טלה-


מזל טלה מייצג אדם חסר מנוח, אמיץ, נמרץ, תחרותי, היפראקטיבי, שנוח לכעוס בלהט הרגע. מבחינה בריאותית הטלה חזק, בדרך כלל לא סובל ממחלות פשוטות, אבל כשכבר 'נוחתת' עליו מחלה כזו או אחרת, הטלה, שלא יודע מה זה להיות חולה, מתפרק. הוא אמנם ינסה להמשיך אף על פי ולמרות הכל, כי אופיו החזק לא יניח לו להיות צריך להיות תלוי באחרים, אבל כשזה לא הולך זה לא הולך. כראשון בגלגל המזלות, הסיכון של הטלאים הוא כל סוג של חום גבוה מולו הוא מרים ידיים, כאבי ראש, פציעות ראש וקרישי דם במוח.

שור-


השור ידוע בעקשנותו הבלתי נלאית. השוורים ידועים כ"עם קשה עורף", על כן הסיכון הבריאותי אצלם הוא באזור העורף, הצוואר והראש. כאבים, שרירים תפוסים, וכל מה שרק יכול פגוע באזורים האלו. לכן, לפחות בתקופת החורף, מומלץ לבן מזל שור לשמור על חום הצוואר. השור המופנם נוהג לסבול בשקט את כאביו, מה שלעיתים דווקא עלול לגרום אצלו להתפוצצות.

תאומים-


התאומים במהותם הם אנשים תוססים, ואישיותם הכובשת מתממשת בעזרת קהל. מילת המפתח של התאומים היא – תקשורת, כך שמרבית בני מזל זה יעסקו בכל הקשור למיתרי הקול, לכן הרגישות הבריאותי של בני מזל תאומים נמצאת במיתרי הקול, בלוטת התריס, וגם הידיים. הם לא ישמרו את הכאבים ואת הבעיות בבטן, אלא להיפך, יחצינו אותם, ידברו עליהם בכל הזדמנות. זו לעיתים הסיבה שנוטים לחשוב עליהם כעל היפוכונדרים, אבל הם בסך הכל אוהבים לדבר.

סרטן-


הסרטנים ידועים כבעלי רגישות גבוהה. ה'בטן' עובדת חזק למענם, האינטואיציה באה מהבטן, ולכן זהו גם האיזור הרגיש והפגיע מבחינה בריאות אצל בני מזל זה- כל אזור הבטן וחזה, ובעיקר איזור הקיבה ומפתח הלב. יש מי שאומר שכששומרים דברים בבטן, הבטן כואבת, זה בדיוק מה שקורה אצל בני מזל סרטן, ולכן מומלץ להם להקל עם עצמם, וכשמשהו מציק להם, פשוט לדבר עליו. עד כדי כך הם שומרים בבטן, שגם כשהם סובלים, הם יעדיפו להצניע את זה ולא להוציא החוצה.

אריה-


האריות כמו בטבע, שולטים בעיקר בדחפים. גאוותנים, ולעיתים אף שחצנים, מודעים למעמדם הרם, מתהלכים ב"גב זקוף וחזה מורם", שולטים תדיר בנעשה, וככאלה הגב והלב אצל בני מזל אריה, הם העקב אכילס שלהם. כאבי גב והתקפי לב הם הסיכון הבריאותי של הלביאות והאריות, שבתור החזקים והשולטים עושים הכל כדי להלחם במצבם זה. ממש כמו בטבע, האריות וגם הלביאות לא אוהבים לאבד את ביטחונם לטובת המחלה והמיטה. גם אם נפלו למשכב, הם יעשו הכל כדי לחזור למוטב כמה שיותר מהר.

בתולה-


הבתולות ידועים כבעלי מאגר אינסופי של נתונים פרפקציוניסטים, ומודעים ביותר לגופם. הם מתחזקים את גופם הפיזי יותר מכל אחד אחר. ככאלה הם מודעים ביותר לכל סוגי המזון, סופרים קלוריות, וזהירים במזונותיהם. חלקם מוגדרים כ'קמצנים', וככאלה הם עלולים לסבול מבעיות מעיים ועצירות. הפרפקציוניסטיות של בני מזל זה, לא מאפשרת להם בנקלה להודות בבעיות שלהם, מצב שלא מקשה על בעיותיהם הרפואיות. רק כשהמצב מגיע לכך שאין עוד מנוס, הם יפנו לקבל את עזרתו של רופא.

מאזניים-


מזל זה ידוע כשולט במוסר ובצדק בצורה הגבוהה ביותר. המאזניים מוכרים כאנשי פשרה וכשוחרי שלום המחפשים את דרך האמצע ואת האיזון. הם מוכרחים לדעת שהם שקלו כל מצב לטובת שני הצדדים ללא משוא פנים, לכן הם סובלים מבעיות כליות- "מוסר כליות". בני מזל זה יקבלו כל מחלה בהסכמה וכניעה, יניחו לרופאים להגיש להם עזרה ויפעלו לקדם ולשפר את בריאותם מתוך הבנה מאוזנת.

עקרב-


העקרבים כמו בטבע, בעלי נסיוב יש בהם יכולת ריפוי ועוצמה ריגשית אדירה הנובעת מעומק נפשי התחדשות ותחיה. "יצרים סוערים ומיניות חזקה". לחלקם קיימת מערכת הסתרה מעגלי הרס ובניה מוות ולידה איברי ההולדה והמין בסיכון מהבחינה הבריאותית וגם במקרה זה רב יהיה הנסתר על הגלוי.

קשת-


כ"אנשי תנועה חופש אישי והרפתקנות", המקום הרגיש אצלם בריאותית יהיה אגן הירכיים, שבזכותו אנו מתנועעים ויכולים לרוץ. כמו החץ הנורה מהקשת הם ידועים כבעלי חזון ומעוף.

גדי-


הגדי ידוע כמעשי, רציני, מרוכז, דייקן, חרוץ ויסודי, כאדם שאינו נשבר, ושיכול לשאת כל התמודדות וקושי, בדיוק כשם שעמוד השדרה שלנו נושא אותנו, ללא קשר למשקל השרירים שלנו. על כן הסיכון הבריאותי של הגדיים מסתכם בעיקר בשלד והעצמות וסובלים מבעיות כגון צפיפות העצם.

דלי-


בדליים קיימת פתיחות מרבית לשינויים, מחשבה חופשית. בעלי הופעה חיצונית שקטה מטעה, כיוון שאין בהם שקט נפשי כלל. הם ידועים כ"חסרי יציבות נפשית". נראים סנובים. כחלק מחולשה כללית של מערכת העצבים, המוטיב השולט בחולשתם הבריאותית הוא כל מערכת העצבים ולעיתים אף מחזור הדם.

דגים-


בני מזל זה ידועים בתופעות המיסטיות, חולמנים, תימהוניים, מתמכרים ולרוב "בורחים מן המציאות". זהו האחרון שבגלגל המזלות, ולכן נחשב כמנותק מן המציאות, משמע כמתנתק מן הקרקע, ועלול להיות בעולם אחר ושונה ( כמו ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל), על כן כפות הרגליים הם החולשה הבריאותית של בני מזל דגים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש