כשהרטרו פגש את החדשנות בעיצוב

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 18/3/2015 16:44 ● ערב ערב 2064
נדמה כי בשנת 2015 הכל אפשרי בתחום עיצוב הבית= לא רק ערב רב של סגנונות אלא גם ערבוביית צבעים וחומרים דווקא שילובים שבעבר הלא ממש רחוק היו בגדר הס פן תערבב, יוצרים השנה את הלוק החדש, חדיש ומחודש= אל תגידו בלתי אפשרי
כשהרטרו פגש את החדשנות בעיצוב

תודו שאם לפני שנה היינו מדברים אתכם על טפט דמוי ג'ונגל פראי, שיכניס הרבה ירוק כהה בעיניים, בלב הסלון, כשמנגד ניצבת בחדר שידה מעץ מלא, שולחן עשוי פורמייקה בצבע אדום בכיסוי לק, ספא מגובלנת כזו שעשתה עלייה מבית סבתא, הייתם מרימים גבה ומכריזים- מגעיל. אז זהו, שהקו העיצובי של שנת 2015 מזמן היישר אלינו הביתה את כל השילובים הכי בלתי אפשריים תחת הטייטל- שיא האיניות. כך תמצאו בחדר אחד חפצי רטרו מונחים לצד חפצים עיצוביים בסדרת הלוק העתידני, שימוש בעץ טבעי גס משהו עם רהיטים בלוק קלאסי, חדשני ועדיין לא דיברנו על ניגודיות הצבעים שיכולה לזמן בחדר אחד אפור ושמנת לצד חפצים או רהיטים בצבע ירוק זועק, כחול חזק ואפילו ורוד פוקציה. שילוב של רהיטים ממוחזרים, אותיות ומילים על הקירות, טפט בסגנון כיתוב עיתון, פרצופים בסגנון שנו תה – 70 מרוחים על השטיח ומנגד ספת ישיבה מעור ותאורה עשוית אלומיניום. הזוי? בהחלט. לזה בדיוק קוראים היום ה'לוק החדש' והטרנדי. עיצוב הרטרו מאותת על געגועים לימים של פעם ומכניס היישר אל לב ליבו של הבית אביזרים וחפצי ריהוט עם הלוק מבית סבתא, יחד עם חפצים שהיו לנו מהטרנד החדשני ההוא, חפצים אקלקטיים- בקיצור הכל אפשרי והשמיים הם הגבול.

תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה

איך נעצב את זה בסגנון הרטרו?

תוסיפו צבע לחדר: ריהוט בצבע נועז, שטיחים צבעוניים, טפטים צבעוניים בשלל צורות גיאומטריות, הרשו לעצמכם לערבב מגוון חומרים בחדר אחד וגם ערבבו צבעים בלי לחשוש: ירוק עתיק, אדום, צהוב כחול. הדפסים, הדפסים, הדפסים: על הקירות (טפטים או תמונות), על השולחן, על השטיחים ועל הכלים הנלווים. למטבח בסגנון רטרו: הוסיפו כלי מטבח עם הלוק מבית סבתא- רצוי עיצוב מיושן בצבעים זועקים, מקרר, תנור מדיח כלים ואפילו כיריים כמו של פעם. כדי להשלים את הלוק אפשר להוסיף אביזרים דקורטיביים כמו מסחטת מיץ אולדיז, קומקום, סיפולוקס ועוד. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש