זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 25/3/2015 12:09 ● ערב ערב 2699
תחזית לתאריכים שבין ה – 26/3-2/4-2015
זודיאק

טלה-


הפתעות כספיות זורמות מכיוונים שונים. הצד הרגשי פחות מעודד וסבלנותכם פקעה בתחום זה. אתם לא בדיוק יודעים לאן פניכם מועדות ובכל זאת אתם מתלוננים על היעדרם של דברים. ביום הולדת זה כדאי לכם לתכנן חופשה עם חברים רחוקים, לצאת לקבל נקודת רוחק על חייכם ולשוב לפגוש את המצב אחרי שהתנתקתם והתנקיתם.

שור-


הרגשה פנימית עזה להתחלות חדשות: לימודים, נישואין, שינוי תפקיד או שינוי זווית ראיה. הקלפים מתריעים מפני אימפולסיביות ילדותית ומיותרת. אל תאפשרו לרעיון כלשהו לסמא את גישתכם הבריאה והמפוכחת. מומלץ לשוורים לבצע שינויים קטנים ומדודים ולא קפיצה קיצונית.

תאומים-


התפייסות ווויתור מרצון ינחו את צעדכם. בימים אלה הנכם מסירים התנגדות מול כל המערכת שאתם פועלים בה. התנדבות להעניק ולתת קיימת באופייכם, אלא שכעת תכונה זו תשפיע על כל מהלך שתבצעו. תידרשו לתת עצות והנחיות כמעט בכל התחומים.

סרטן-


משיכה עזה לקראת שותפויות מכל סוג ובלבד שלא תישארו לבד. במסגרת הפנימית האישית והמקצועית קיים שיתוף פעולה פורה ומניב. תישאבו כח מתוך הקהילה שסובבת אתכם והיצירתיות תעלה אצלכם לגובה רם. רעיונות יבואו לידי ביטוי ותיסלל דרך חדשה לקראת הבאות.

אריה-


משפחתיות עושה לכם טוב. בתקופה זו תחפשו את ההתקהלות המשפחתית אצלכם וסביבכם. נוסטלגיה והבזקים מן העבר יצרו מעין מראה לחייכם העכשוויים ואתם עשויים לקבל תובנה שתשרת אתכם שנים רבות. כל פעולה שאתם מבצעים בימים אלה מלוווה בהרגשה שלווה ובידיעה שאתם פועלים נכון.

בתולה-


תחושת חיוניות, מרץ והתרגשות מנחה את צעדכם לקראת השינויים שאתם יוצרים בחייכם כעת. חדורי מוטיבציה ולהט אתם עשויים לקחת החלטה שמקורה יהיה שינוי בתנאי המגורים. יתכן שתעזבו את העיר או את הבית. כל פעולה שתעשו תתאפיין בקלות זרימה וברכה.

מאזניים-


כבילות וחוסר יכולת לנוע הלאה מאפיינת את המאזניים. מצב רוח ירוד ונטיה להתבודד. יש לקחת בחשבון שמצב ריגשי זה נמשך כל עוד אתם דוחים את ביצועם של דברים שהוזנחו זה מכבר. מומלץ לתרגם זמן זה להיטענות והיערכות מחדש לקראת פעולות חדות וחד משמעיות. התחלות וסופים.

עקרב-


השקט שהנכם מחפשים בימים אלה מאפיין אתכם במיוחד. קיים מוטיב של התבודדות והתכנסות פנימה בכדי להיטען מחדש ולמצוא כיוון. התחום הזוגי עומד בסימן שאלה. כל מילה עלולה להקפיץ ולהרתיע. הקרבה וקרבנות שולטים בכל.

קשת-


באמצעות וויתורים תשיגו יותר מכפי שאתם מייחלים להשיג. כל סוג של מאבק מוליד עוד ועוד מאבקים שיתבררו כמיותרים. מובטח לקשתים תדר יצרי במיוחד, כך שכל התחלה רומנטית מביאה מוטיב מקסימלי של הנאות מיניות בשיאם ותחושה הוללת ושמחה. לקראת החג אתם תיזמו אירוח חגיגות, ואיך לא מתנות מפנקות.

גדי-


נסיעת עבודה תביא הזדמנות והיכרות שונה ממה שידעתם עד כה. התנתקות מהקיים תעזור לכם לראות את המצב לאשורו. קיימת בעיה שקשורה לרשיות וממסד ויש לטפל בה ללא דיחוי. ישנה אזהרה מפני משפט. הצד הזוגי גונב את הדעת ונראה כי אתם בסימני שאלה מאוד מהותיים. הצד השני מתעתע בכם.

דלי-


הבריאות מטרידה ויתכנו אלרגיות מציקות בדרכי הנשימה ולחלק גם בעור. חוסר סבלנות ורצון להיות לבד ובשקט. בעבודה אתם גורמים להתפעלות של ממש. כל הכוח נאסף סביב פרוייקט חדשני שאתם הקמתם. גאווה מסתמנת בסכום כסף שהחלטה מהירה שלכם הביאה. גמול ותגמול כספי למהירי החלטה.

דגים-


מקסימום אהבה אתם מעניקים לסביבה. העוצמה השקטה שקיימת בכם ממכרת את הקרובים. אלה שחשבתם שחורשים את רעתכם, יתבררו כמחפשים את טובתכם, ואלו שנדמה היה שהשתנו למענכם, נותרו כשהיו. אל תזדרזו כעת לחרוץ דין. יש לאפשר למתרחש לבוא על מקומו. כל ראיון עבודה יסתיים בהצלחה רבה. המוטיב העיסקי חיובי ומלווה במזל .


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש