חנות בדים – תחרה וגיפיור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/6/2015 11:28 ● ערב ערב 2711
באפריל השנה נפל דבר, נפתחה לה חנות קטנה ומטריפה של בדים איכותיים ביותר בשם 'חנות בדים – תחרה וגיפיור'. את החנות פתחה אלינה שמאוד אוהבת את התחום ומבינה בו: "התחום הזה מאוד יפה ואסתטי ולכן נמשכתי אליו", היא אומרת לנו
חנות בדים – תחרה וגיפיור

בינינו, תמיד אהבתי להיכנס לחנויות בדים, לראות את הצבעים, הטקסטורות, התחרות זה מזכיר לי את תקופת הנערות בה הייתי אוהבת לתפור בגדים מעיתון 'בורדה' (זוכרים?). בימים דאז, שמלות, חולצות מיוחדות, תחפושות ולנג'רי ובכלל, הכל היה בעבודת יד. בשנים האחרונות הטרנד הזה חזר לאופנה, והתמזל מזלנו שחנות 'חנות בדים – תחרה וגיפיור' נפתחה ממש במרכז העיר לנוחות האילתים.
את כל הבדים בחנות מייבאת אלינה ממחסנים באירופה: מצרפת, מאיטליה, בלגיה, גרמניה, כך שהבדים נמכרים ללא פערי תיווך והם בדים באיכות האירופאית, הכי טובה שיש. בחנות מתמקדים בעיקר בתחרה וגיפיור. בדי התחרה והגיפיור למשל מיועדים לשמלות כלה, שמלות ערב, בגדים, להלבשה תחתונה ובכלל לכל רעיון שעולה בראש. ואם אתם שואלים עצמכם מהו גיפיור – הרי שפירושו תחרה רקומה. מעבר לתחרה והגיפיור, תמצאו כאן גם בדי: סאטן, לייקרה, ויסקוזה, כותנה ושיפון.
ואם תשאלו על מחירים, בכל זאת יבוא של בדים יוקרתיים אירופאים, תתפלאו לשמוע שמסקר שערכה אלינה בכל הארץ, מדובר במחירים הנמוכים והשפויים ביותר בארץ. לדוגמה – תחרה צרפתית מדהימה מחירה מתחיל מ- 19 ₪ למטר ועד 150 ₪ למטר.
אלינה יודעת בדיוק לקלוע לטעמם של הלקוחות, לייעץ ולכוון אותם לבד או להרכב בדים שהכי יתאים להם, והלקוחות המרוצים מצביעים ברגליים.
אלינה עובדת עם הרבה תופרות ברחבי העיר לנוחות הלקוחות.

'חנות בדים – תחרה וגיפיור', פתוח א'- ה' 10:00-13:00 ו- מ-17:00-20:00. ביום שישי מ- 10:00 ועד 13:00מרכז שלום חנות מספר 214.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש