'איתן בוגנים' – רשת מספרות ברמה מקצועית גבוהה ובמחירים הנמוכים ביותר בארץ

מאת: אביבה דקל ● 24/6/2015 10:08 ● ערב ערב 2712
איתן בוגנים הגיע לאילת לפני ארבע שנים ופתח רשת מספרות מקצועיות מעולות שהחליטה להנגיש את שירותיה לכל אחד מתושבי אילת על ידי כך שמחירי הטיפולים בהן, לדברי איתן, הנמוכים ביותר בארץ, למרות העובדה ששלוש מהן ממוקמות בבתי מלון מפוארים.
'איתן בוגנים' – רשת מספרות ברמה מקצועית גבוהה ובמחירים הנמוכים ביותר בארץ

"לכל אשה גבר וילד מגיע להתפנק ביום מספרה", אומר איתם בוגנים. "בעקבות דוגמאות של עסקים אחרים, 'קופיקס' למשל, החלטתי להפוך את המספרות שלי למקומות בהם המחירים הנוחים יאפשרו לכל אדם להגיע להסתפר, לצבוע או לעשות החלקה בלי להסתבך בהוצאות שאינו יכול לעמוד בהן. המחירים הם באמת נמוכים מאד:
צבע, תספורת ופן לאשה במחיר - 100 ₪, החלקות יפניות במחיר - 800 בלבד והחלקה ברזילאית במחיר - 350 ש"ח – פחות מחצי המחיר מאשר בכל מספרה אחרת".
איתן, יליד חיפה, החל את הקריירה שלו כספר בגיל חמש עשרה, ואחרי שנים מספר בהן צבר ניסיון וידע עבר לארצות הברית, שם היה בעל שתי מספרות - האחת בפילדלפיה והשנייה בניו יורק. אחרי 14 שנים בארצות הברית חזר לחיפה עיר הולדתו ופתח בה שתי מספרות שהיו לסיפור הצלחה. בחיפה שהה עם המשפחה שנתיים ולפני ארבע שנים, הגיע לאילת ופתח כאן רשת המספרות שלו.

לרשת איתן בוגנים ארבעה סניפים:


*איתן בוגנים מחכה לכם במספרה ב U CORAL BEACH הנראית כקופסת תכשיטים בלב המלון המפואר ומשם הוא שולט על כל המספרות שלו וגם מטפל בלקוחות הרבים ומפעם לפעם מבקר גם בסניפי הרשת האחרים. על קיר המספרה, כמו גם על קירות כל המספרות האחרות ברשת, תלויה תמונתם של שני ילדיו של איתן – שון וג'ניפר בוגנים בני האחת עשרה ושתים עשרה שתמונתם היא הלוגו של הרשת.
במלון 'הרודס' מטפלות בלקוחות רותי פורטל ואתי – שתיהן ספריות מקצועיות מאד ומנוסות.
במלון 'הנסיכה' - תטפל בכם הספית המנוסה אלינור.
במספרה שב'שחמון', ב'בית ישרוטל' בעין נטפים 20 מחכה לכם ספר מצוין בשם גיא.

בכל המספרות אפשר ליהנות גם ממניקור ופדיקור, מקצועיים ביותר, סידור גבות , שעווה, איפור ותסרוקות ערב ואיפור ותסרוקות כלה ותוספות שיער.
כל הספרים והמטפלים השונים בכל המספרות הם מקצועיים ומנוסים מאד וברזומה שלהם שנות ניסיון רבות בתחום.
ברשת איתן בוגנים משתמשים בחומרים הטובים של מיטב החברות בתחום המאושרות על ידי משרד הבריאות – החלקות של 'יוקו סיסטם', שמפו ומסיכות שיער של פסטל וצבעי שיער של 'שוורצקופ', 'וולה' ו'אינדולה'. תוספות השיער הן משיער רוסי טבעי באיכות גבוהה מאד.

שעות וימי פתיחה:
המספרות בבתי המלון 'הנסיכה', 'הרודס' ו- U CORAL BEACH - פתוחות שבעה ימים בשבוע בין השעות 09:30-19:00.
המספרה בשחמון פתוחה א'-ה' 09:30-19:00, שישי 09:30-15:00 והיא סגורה בשבת.
טלפון ליצירת קשר והזמנות – איתן בוגנים 0505999433


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש