שף קונדיטור – מבית א. שיווק והפצה – אלוף באיכות, ראשון בשירות

מאת: אביבה דקל ● 1/7/2015 10:16 ● ערב ערב 2713
שום דבר לא הכין אותי לקראת ביקורי ב'שף קונדיטור' ועל כן ההנאה מהמקום האפוף ריחות שוקולד ועוגות הייתה מושלמת. מרגע שראיתי את הדק המעוצב המוביל לחנות ואת המרפסת המוקפת אדניות פורחות הצמודה לו הבנתי שאני נמצאת במקום מיוחד במינו
שף קונדיטור – מבית א. שיווק והפצה – אלוף באיכות, ראשון בשירות

א. שיווק והפצה היא חברה המתמחה בשיווק חומרי גלם לקונדיטוריה ומוצרים למטבח המקצועי הפועלת באילת מזה עשרים שנה באספקת מזון ומוצרי קונדיטוריה לשוק המוסדי. משך שנים, תוך שהם לומדים ומשתדרגים בתחום מוצרי המזון והקונדיטוריה, טיפחו בעלי החברה אבי וחנן אלמקיאס חלום להפוך את החברה שלהם לחברה המובילה את תחום הקונדיטוריה באילת.
"בשנתיים האחרונות חרשתי את המדינה מקצה לקצה", אומר אבי, "ולמדתי את התחום הספציפי המדבר לשוק הפרטי. בדקתי ולמדתי את תחום הקונדיטוריה ואחרי שראיתי כמעט כל מה שאפשר בתחום זה בישראל, ידעתי מה צריך לעשות כדי שנהיה הטובים ביותר באילת ובארץ בתחום הקונדיטוריה".


לפני חודשיים, נפתחה החנות 'שף קונדיטור' ובפני תושבי אילת נפתח שער לעולם מופלא של קינוחים, עוגות ומוצרי קונדיטוריה שלא נראו עד כה במחוזותינו. אודליה, אשתו של אבי, שמנהלת את החנות, מתמחה בכל הנוגע לעולם עיצוב עוגות ותשמח לעזור ולייעץ בנושא עיצוב העוגות ולחלוק עם הלקוחות את הידע הרב שלה בתחום.

במקום החדש מחסן גדול בו מאוחסנים כל המוצרים אותם משווקים ומפיצים לשוק המוסדי וגם לשוק הפרטי. דרך מבואה, בה מאוחסן השוקולד כחומר גלם והיא אפופה בריחות משכרים של שוקולד, עוברים לחדרי קירור וחדרי הקפאה בהם מאוכסנים המוצרים השונים. ובחזית המובילה אל הרחוב נמצאת החנות המדהימה, שדי במראה שלה ובריחות הממלאים אותה כדי לרצות להישאר שם ולטעום מכל הבא ליד.
במקררים שדלתותיהם זכוכית, מבחר אין סופי של עוגות במגוון גדלים טעמים ועיצובים. על המדפים עוגיות ארוזות ופרלינים של 'ולרונה' מצרפת, כלים מיוחדים להגשת קינוחים שלא תמצאו במקום אחר ולצידם כלי הגשה לקינוחים עשויים שוקולד, קישוטים לעוגות עשויים בצק סוכר בצבעים שונים, קרמים מוכנים, מליות פרי לעוגה, אבקות להכנת קינוחים, תמציות טבעיות, צבעי מאכל, קישוט שוקולד, קישוטי סוכר, בצק סוכר בכלים בגדלים שונים, תחתיות בצק למילוי ועוד מהם תוכלו להכין עוגה או קינוח ברמה של קונדיטוריה או מסעדת גורמה.

בנוסף לחמרי הגלם להכנת קינוחים ועוגות, תוכלו למצוא כאן מבחר ענק של תבניות אפיה, כולל תבניות סיליקון וכלי עבודה מיוחדים לאפיה ולקישוט ברמה של קונדיטוריה וגם צלחות לעוגה עם או בלי מכסה.

"אנו דואגים להביא מבחר גדול של מוצרים ייחודיים ברמה של קונדיטורית בוטיק. אנו מתמחים בשוקולד כחומר גלם, מוצרי שוקולד למילוי ומוצרי שוקולד לקישוט - חלקם מיובאים על ידינו וחלקם נרכשים ישירות ממפעלים בארץ ומיבואנים. כל מה שאנו מביאים ומוכרים בחנות הוא מיוחד וברמה שטרם נראתה בעיר. כל המוצרים שלנו ארוזים תחת שם המותג של 'שף קונדיטור' אותו תוכלו לראות גם על משאיות הקירור של החברה".

בקומה השנייה של 'שף קונדיטור' יערכו החל מהחודש הקרוב סדנאות אותן ינחו שף קונדיטורים מהארץ ומאילת שילמדו את המשתתפים את כל סודות האפייה והקישוט. הסדנאות פונות גם למקצוענים, גם לעקרות בית מנוסות וגם לצעירים חסרי ניסיון. לכל מי שהשתכר מריחות השוקולד, הציץ בעוגות שסביבו ואולי גם טעם, תינתן באמצעות סדנאות אלו הזדמנות לעשות משהו לנפש בנוסף לעיסוקיו היום יומיים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


כתובת: החרש 18/7
טל: 08-6534111
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-18:00, שישי 09:00-14:00




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש