השכרת אוהלים פשוט, קל ונוח

מאת: או-מד מדיקל ● 5/7/2015 09:31 ● ערב ערב 2713
רוצים לקיים אירוע ומחירי האולמות בשמיים? השכרת אוהלים לכל מטרה הוא הטרנד העכשווי שעושה לכולם חיים קלים יותר. האוהלים ניידים וניתן להציב אותם בכל מקום, הנראות שלהם מבחוץ ומבפנים משדרת איכות ויוקרה ואיננה נופלת מאולם. האוהלים יכולים להכיל כמות גדולה של אנשים והכי חשוב זולים בהרבה יותר מאולם. הגיע הזמן לצאת מהקופסא ולעשות אירוע באווירה קצת אחרת ואפילו לחסוך כסף.
השכרת אוהלים פשוט, קל ונוח

איכות ללא פשרות

כשמדברים על השכרת אוהלים המחשבה הראשונה שעולה בראש שזה למטרת שהייה בשטח, קמפינג, אך לא לזה התכוון המשורר. מדובר בהשכרה של אוהלים עם מראה יוקרתי לכל דבר שניתן להגיע איתם לכל מקום. האוהלים עשויים חומר פי וי סי איכותי שעבר טיפול בחומר מעכב בעירה בשילוב אלומיניום מאולגן עם בסיס מפלדה לעיגון על פני כל סוג של שטח. הם מודולריים ובנויים בהקפדה על פי תקני בטיחות בינלאומיים מהמחמירים שיש. השכרת אוהלים מיועדת בדרך כלל לצרכים הבאים: •אירועים משפחתיים •כנסים •אחסון •ירידים האוהלים המוצעים להשכרה מיובאים לרוב מגרמניה וממקומות אחרים בעולם, הם איכותיים ועמידים ברוב תנאי מזג האוויר ולבל נשכח השכרתם זולה הרבה יותר מהשכרת אולם אירועים.

השכרת אוהלים בגדלים שונים

השכרת אוהלים ייעודית למטרות הרשומות לעיל ולכן מגיעים בשלל מידות ובמגוון דגמים. יחד עם זאת כל מי שחשקה נפשו לקיים אירוע באוהל צריך לדעת שהשירות לא מסתיים רק עם השכרת האוהל רוב החברות שנותנות את השירות הייחודי הזה מספקות חבילת מוצרים שלמה עבור הצלחת האירוע כגון: אספקת ריהוט בסגנון קלאסי ויוקרתי, אספקת במות, רצפות, אביזרי חימום או קירור תלוי בעונה בה מתקיים האירוע, מנורות משתלשלות מתקרת האוהל ועוד כהנה וכהנה אביזרים למראה מושלם. באוהל ניתן לארגן פינות ישירה מפנקות, מערכות בר, פופים וכמובן ארגון שולחנות וכיסאות ברמה גבוהה ביותר.

טיפים להתנהלות נכונה

לפני שמשכירים אוהלים, לא משנה אופי האירוע, חשוב לוודא מספר דברים חשובים והם: •לנותן השירות מספר שנות וותק בתחום עם קהל ומוניטין. •חשוב לראות את האוהל בזמן אמת ולוודא שמה שהובטח בחבילה אכן מיושם למשל, איכות ורמת הריהוט שעומד לשרת את האורחים. •לנותן השירות יש את כל האישורים הדרושים לקיום אירועים באוהלים ושכל אמצעי הבטיחות קיימים במטרה להגן על האורחים בכל עת. בדרך כלל המידות השכיחות לאוהלים המיועדים להשכרה מתחילים מ- 8 מטר ועד 20 מטר, בנוסף, קיימים אוהלים מעוצבים במידות גדולות יותר בעיקר בגובה. האוהלים מגיעים בצבע לבן אשר ידוע כצבע עמיד בפני השמש ורובם סגורים בכל ארבעת הצדדים עם חלונות שאינם נפתחים במרכז כל כנף, אך יש אפשרות לגלגל אחת או יותר מהכנפיים בהתאם לצורך. ללא ספק שזהו פיתרון מושלם בשביל אירוע. המאמר מוגש באדיבות אתר בסט רנט – השכרת ציוד לאירועים

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש