צילומי הריון - מזכרת בלתי נשכחת מתקופה מרגשת

מאת: או-מד מדיקל ● 6/7/2015 10:01 ● ערב ערב 2713
רק מי שעבר הריון אחד או יותר יכול להבין את התחושה של הציפייה הבלתי נגמרת, את ההתרגשות האדירה ואת התחושה המלהיבה שמבינים שבסוף התהליך ייצא מהבטן יצור קטן וחסר ישע שהולך להכניס המון אור והרבה שמחה לחיינו.
צילומי הריון - מזכרת בלתי נשכחת מתקופה מרגשת

תהליך ההריון אינו תהליך קל, הוא מלווה בעייפות, בחילות, כאבים ושינויים מרחיקי לכת בגוף האישה אך למרות כל זה מדובר בתהליך מרגש שטומן בסופו מתנה מיוחדת ומקסימה ששום דבר אינו יכול להשתוות אליה. צילומי הריון הפכו בשנים האחרונות לצילומים פופולאריים מאוד וכמעט אין זוג שמוותר על החוויה שמשאירה מזכרת מרגשת לכל החיים. צילומי הריון יזכירו לכם את התקופה המדהימה של תשעת החודשים שבהם חיכיתם ביחד לילד או הילדה שלכם וגם יאפשר לכם להראות לאוצר שלכם איך הוא או היא נראו בתוך הבטן. אל תוותרו על צילומי ההריון שגם ישאירו לכם אפשרות להיזכר בכל פעם מחדש בתקופת ההריון וגם יסדרו לכם יום צילומים מיוחד במינו שבו אתם והעובר שלכם שטרם נולד הופכים להיות הגיבורים המרכזיים.

צילומי הריון- לספר את הסיפור בתמונות

תקופת ההריון זו תקופה שבה מתערבבים להם רגשות רבים וביחד יוצרים ציפייה ובלבול לקראת האירוע המרגש ביותר שתחוו במהלך חייכם. צילומי הריון מספקים לכם אפשרות נדירה להנציח את כל הרגשות וכל התחושות בתמונות. במהלך יום הצילומים תצטלמו בכל הזוויות ובכל התנוחות ובעזרת התאורה המתאימה והרקע הנכון תוכלו לראות את התקופה של תשעת החודשים בתמונות ולא תצטרכו להוסיף שום מילה. התמונות במקרים רבים יכולים לספר את הסיפור של הציפייה לילד או לילדה בצורה המושלמת ולא סתם המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" מתאים בסיטואציות רבות במהלך חיינו. צילומי הריון יספקו לכם תמונות רבות כאשר כל תמונה תספק לכם הרבה יותר מאלף מילים.

צילומי הריון- בכל מקום שתבחרו

צילומי הריון יכולים להיות בסטודיו, בים, בפארק, בבית או בכל מקום שתרצו. מומלץ כמובן להתייעץ על הצלם או הצלמת וביחד לבחור את הלוקיישן המושלם. עבור כל זוג יש את המקום המועדף, המקום המיוחד שלו ולכן ההחלטה היכן לערוך את הצילומים היא אינדיבידואלית לכל אחד ואחת. נקודה חשובה היא מזג האוויר שיכול להוסיף המון לצילומים. יש כאלה שיראו בגשם למשל גורם מפריע אבל לעיתים הוא יכול דווקא להפוך את התמונות לאותנטיות ומיוחדות הרבה יותר. אל תוותרו על החוויה העצומה של צילומי הריון, צילומים שישאירו לכם מזכרת מתוקה מתקופה לא פשוטה אבל תקופה שבסופה תקבלו את כל מה שחלמתם עליו. התמונות הריון הן כמובן תמונות משותפות של שני ההורים המאושרים ביחד עם הבטן ההולכת וגדלה וכדאי לחשוב היטב טרם הצילומים באיזה מקום רוצים לערוך את הצילומים, עם אלו בגדים רוצים להצטלם ואילו הבעות פנים ותנוחות יהיו הנכונות ביותר. צילומי הריון הן חוויה אדירה והיא תאפשר לכם לחזור לתקופה הזו בכל פעם מחדש ולהתרגש בכל פעם שוב ושוב.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש