מערכת סינון אוויר לממ״ד

מאת: או-מד מדיקל ● 15/7/2015 10:02 ● ערב ערב 2065
אין ספק שניתן לראות מגמה של רכישה עצמאית של ממ״דים ומיגיוניות מטעם הצרכן הפרטי. ניתן לומר שהסיבה העיקרית שגורמת לנו לבחור למגן את עצמנו בצורה שכזו היא בעצם החשש מפני פגישה של רסיסי הטילים בגופנו או בגופם של קרובינו. די ברור לכל ששהייה במרחב לא ממוגן מהווה סכנה ממשית. בכדי לצמצם את הסיכויים לפגיעה פיזית בחיי נפש הומצאו הממ״דים והמיגוניות, אשר יתפתחו במרצות השנים, תוך כדי שהחללים הללו נבנים לרוב לפי התקנים שמוכתבים מהגורמים הממשלתיים.
מערכת סינון אוויר לממ״ד

רבים תוהים ומתלבטים מה עדיף להם לקנות בסופו של יום, מיגונית או חדר ממ״ד. אין ספק שרכישה של מבנה כזה מצריכה מחשבה רבה ומעמיקה לעתים קרובות, כך שאם אתם באמת רוצים להיות בטוחים שההחלטה הנכונה בידכם, עליכם לבחון את המעלות והחסרונות שכרוכים בכל אחת מן האפשרויות הללו.

מיגונית היא בעצם אופציה זולה ונוחה המתאימה לרוב הציבור מבחינה כלכלית, שכן מדובר בעלויות מינימאליות של 25 אלף שקלים. כמובן שניתן לרכוש מיגוניות יותר משוכללות, אך צריך לקחת בחשבון שככל שהטכנולוגיה של המבנה עולה רמה, כך המחיר עולה שלב אחד למעלה.

בדרך כלל מיגוניות מסוגלות לאכלס בין שני אנשים לעשרה אנשים, כאשר זה תלוי בגודל של המיגונית בסופו של יום.

האפשרות הטובה ביותר, אך עם זאת גם היקרה ביותר, היא בנייה של ממ״ד אישי אשר יוכל לשמש את בני ביתכם. בדרך כלל בנייה של ממ״ד כרוכה בהוצאה של סכום מינימאלי של 100 אלף שקלים, כאשר מכאן זה יכול רק לעלות למעלה. לעתים קרובות מחירי הממ״ד יכולים לנסוק למעלה בגלל דברים כמו הרחבה של הממ״ד, הוספת שכבת מיגון או הוספה של מערכת סינון אוויר לממ״ד.

ככלל, ניתן לומר שאם אתם מעוניינים לרכוש את המבנה הבטוח והאיכותי ביותר מבין המוצעים בשוק, אין ספק שכדאי לכם לבחור במרחב מוגן דירתי, כלומר ממ״ד.

לסיום, כפי שבטח יכולתם להסיק מן המאמר שנכתב, רכישה של מרחב מוגן כרוכה בדרך כלל בלבטים רבים, כאשר אנו מנסים לתמרן בין העלויות הגבוהות מצד אחד ובין הרצון שלנו להיות מוגנים ככל שניתן מצד שני. כך שבכדי שתוכלו להגיע להחלטה הנכונה ביותר בשבילכם, עליכם לשבת, לראות מה התקציב הכספי שלכם ובהתאם לזאת להחליט מה המבנה שהכי מתאים לצרכים שלכם.

בכל אופן, זה לא משנה אם אתם יותר מעוניינים בממ״ד או במיגונית, אין ספק שמאוד מומלץ לכם להתייעץ עם איש מקצוע אשר יוכל לייעץ לכם מה עדיף בשבילכם ובשביל הדירה או הבית שלכם. תקחו בחשבון שרכישה של מרחב מוגן זה לא צחוק, כך שעצה ודעה של איש מקצוע זה דבר שיש לקחת בכובד ראש. יתר על כן, אם תרכשו ממ״ד, חשוב מאוד לוודא שיהיה לכם גם מערכת סינון, כך שלא תסבלו מחנק במהלך השנייה במבנה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש