שלושה דברים חשובים שלא ידעתם על מעבדת תיקון אייפון

מאת: או-מד מדיקל ● 15/7/2015 12:22 ● ערב ערב 2065
הקיץ כבר כאן ואיתו מגיעה עלייה חדה בתקלות באייפונים. רחיצה בבריכה או סתם בילוי בים יכולים להיגמר ב"טביעה" של האייפון או נפילה על האספלט בדרך לאוטו. הנה שלושה דברים שיעזרו לכם במקרים המצריכים מעבדה לתיקון אייפון.
שלושה דברים חשובים שלא ידעתם על מעבדת תיקון אייפון

אלו תיקונים מתבצעים במעבדה לתיקון אייפון


במילה אחת – הכל. אין תיקון שלא ניתן לבצע אותו. החל מהחלפות מסך, החלפות שקעי טעינה ואוזניות, מנועי רטט, כפתור הבית, אנטנות, תיקוני פלסטיקה ועוד.
תיקון נוסף שנעשה במעבדה שאותו לא תוכלו לבצע בשום מקום אחר הוא טיפול קורוזיה. טיפול קורוזיה מתבצע לאחר נפילה של האייפון למים או לחות גבוהה שחדרה לתוך האייפון שלכם, דבר שקורה בעיקר בעקבות ביקור בבריכה או בים. הטיפול הזה מתבצע במקצועיות ובמיומנות יתרה על ידי צוות העובדים ויכול לקנות לכם זמן רב נטול תקלות באייפון, ובמקרים קיצוניים במיוחד גם להציל אותו.

מעבדה – בחירה נכונה


בניגוד למדיניות התיקונים בחברות הסלולר השונות, במעבדת סלולר פרטית תוכלו לדעת מראש מהו המחיר שאותו עליכם לשלם עבור התיקון, משך הזמן הנדרש לתיקון קצר באופן משמעותי ביותר מהזמן שאותו התיקון יתבצע בחברת הסלולר. בחברות הסלולר כל תיקון שהוא לוקח מספר ימים, לעומת מעבדה פרטית שבה ישנם תיקונים שיכולים להתבצע תוך מספר שעות, ואין כל צורך בהיערכות מוקדמת של השגת מכשיר חלופי למשל.

אחזקת האייפון ביום יום


רכשו מגיני מסך ומגינים לגוף האייפון עצמו. כך תוכלו למזער נזקים אם האייפון יפול או יקבל מכות כאלו ואחרות. כמו כן מומלץ לוודא מידי כמה ימים שלא נכנס שום לכלוך לשקע הטעינה של האייפון שיכול לגרום לכם בעיות בטעינת האייפון, ובמיוחד אם אתם פוקדים את חוף הים באופן קבוע, החול יכול להיכנס גם למקומות הקטנים ביותר.
ישנן מספר פעולות שאותן אתם יכולים לבצע על מנת שלא להגיע לתיקון במעבדה, או לא להגיע למצב שבו האייפון שלכם צריך תיקון בכלל. למשל, בעיית הקורוזיה. מלבד המקרה המובן מאליו של נפילה של האייפון למים, משתמשי אייפון שבוחרים להכניס את האייפון על בסיס קבוע לחדר האמבטיה בזמן שהם מתקלחים, חושפים את האייפון שלהם לאחוזי לחות גבוהים מאוד, וכך בוודאות תצטבר קורוזיה בתוך האייפון.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש