בדיקת צ'קים בקלות בעזרת אפליקציה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/7/2015 15:11 ● ערב ערב 2065
בעידן המודרני בו אנו חיים מחפשים היזמים כל הזמן דרכים להקל מעלינו פעולות יום יומיות ולאפשר לנו לבצע אותן בצורה הרבה יותר מהירה והרבה יותר פשוטה. עבור רבים, האפשרות לבצע בדיקת צ'קים בכל מקום, דרך הטלפון הנייד היא בשורה של ממש. בצורה הזו הם יכולים להיות בטוחים כי הם מקבלים צ'קים אך ורק ממקורות בטוחים וכי לא יקרה מצב בו יגלו מאוחר מידי כי לצ'ק שקיבלו אין כל כיסוי. היום, אסור לשום בעל עסק לקבל צ'ק מבלי לבצע בדיקה של הצ'ק קודם לכן. אם יעשה זאת, הוא עלול לגלות מאוחר מידי כי אין כל כיסוי לאותו צ'ק, ופעמים רבות אפילו לא יהיה לו אל מי לפנות כך שהכסף שלו ירד לטמיון, וחבל.
בדיקת צ'קים בקלות בעזרת אפליקציה

מי זקוק לשירות בדיקת צ'קים מכל מקום?


כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אנשים אשר זקוקים לשירותי בדיקת צ'קים מכל מקום. רבים מחפשים אפשרות לבצע את הבדיקה לא רק בבית העסק עצמו אלא גם כשהם יוצאים לפגישות או נפגשים עם לקוחות לאיסוף תשלומים. בין אותם אנשים ניתן למצוא :
-משכירי דירות אשר רוצים להיות בטוחים שהם מקבלים מהשוכר צ'קים אמינים ונכונים.
-בעלי עסקי אינטרנט אשר רוב העסקאות שהם סוגרים מבוצעות בבתי קפה או במשרדי הלקוחות.
-בעלי עסקים ניידים כמו משאיות מזון, חברות ניקיון אשר גובות תשלום בבית הלקוח וכדומה.
-אנשים פרטיים המקבלים תשלומים על מוצרי יד שניה שהם מוכרים.
כל אלו יכולים לבצע בדיקה של הצ'קים שהם מקבלים ללא כל בעיה ומבלי שיצטרכו לרכוש מכשיר קורא צ'קים בתשלום גבוה. כך הם יכולים להבטיח לעצמם שקט נפשי ולהיות בטוחים שהם מקבלים צ'ק בטוח ובעל כיסוי.

בדיקת צ'קים מהטלפון הנייד


אין ספק כי עולם האפליקציות שינה את הדרכים בהן אנו מתנהלים בצורה משמעותית, גם בתחום של בדיקת צ'קים. כיום ניתן למצוא בקלות אפליקציות המאפשרות לכם לבצע בדיקה של צ'קים מהטלפון הנייד, מכל מקום בצורה פשוטה מאוד. בעזרת האפליקציות הללו האדם יכול לדעת מראש האם הצ'ק אמיתי והאם החשבון של האדם ממנו הוא מקבל את הצ'ק לא מוגבל, וכך הוא מקטין בצורה משמעותית את הסיכון של קבלת צ'ק ללא כיסוי שיחזור מאוחר יותר.
כל מה שהאדם זקוק לו הוא טלפון חכם וחיבור לאינטרנט וכך הוא יכול לבדוק מכל מקום את אמינות הצ'ק שהוא מקבל. ברוב האפליקציות כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את מספר הבנק, מספר הסניף ומספר החשבון ובתוך זמן קצר לקבל תשובה ברורה – האם מדובר בחשבון מוגבל או שניתן לקבל את הצ'ק ללא חשש ולא ייוצרו שום בעיות מאוחר יותר כמו חוסר כיסוי, חשבון לא פתוח, חשבון מעוקל ועוד חשבונות בעיתיים מסוגים דומים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש