מגש פירות הוא פינוק אמיתי

מאת: או-מד מדיקל ● 21/7/2015 15:12 ● ערב ערב 2065
מגש פירות הוא פינוק אמיתי

מחפשים איך לפנק אדם קרוב אליכם? הגיע הזמן לחשוב על מגש פירות מלא פירות טריים, מתוקים ומוכנים לאכילה. כולם יודעים כמה חשוב לאכול פירות וכולם יודעים את יתרונותיהם הרבים כשבניהם ויטמינים ואנטי- אוקסידנטים (נוגדי חימצון) התורמים לבריאותנו ועם זאת, רובנו מתעצלים לארגן לעצמנו קערת פירות בשל הטרחה שכוללת שטיפה, קילוף וחיתוך של הפירות. כל הטוב שבפירות בשילוב עם העבודה הנדרשת להכנתם וסידורם הופכת את הרעיון של הבאת מגשי פירות לאירוע, יום הולדת או מתנה לפינוק אמיתי.

כיצד מסודרים מגש פירות


מגש פירות הוא מגש עמוס כל טוב אשר מסודר ומעוצב בקפידה. כל הפירות המוזמנים מגיעים עד לפתח הדלת (הבית, העבודה, לבית החולים או לכל מקום אחר) כשהם שטופים, קלופים, חתוכים ולמעשה מוכנים לאכילה אך לא רק. כל הפירות מסודרים בצורה מושכת על גבי מגש והם הופכים את חווית האכילה להנאה צרופה. על מנת להתרשם כיצד מסודרי מגשי הפירות ניתן להיכנס לאתר של בית העסק ולהסתכל על גלריית התמונות המרשימה. כל אחד יכול להזמין עבורו או עבור אדם אהוב מגש עמוס כל טוב כאשר יכול להיות הבדל בנראות בין מה שרואים באתר לבין המגש במציאות בשל העונה השונה המציעה פירות חדשים או בשל העדפה אישית. במידה ותחליטו להזמין את המגש הטעים תוכלו לבחור האם לשים בו פירות מסוימים או כמה מהם להניח עליו.

להביא מתנה מיוחדת


אם חשוב לכם לפנק מישהו יקר לכם, מגש פירות יוכל לעשות את העבודה. את המגש ניתן להביא לכבוד יום הולדת, ניתן להביא למארחים במקום קינוח וכמו כן ניתן לדאוג שהוא יגיע לבית חולים לאנשים אשר עברו אירוע, מתמודדים עם מחלה או עבור יולדות. אחד היתרונות של המגשים הוא שהם מגיעים לכתובת בזמן שנקבע כשלאורך הדרך הם שמרו על טריות התכולה שלהם. הפירות מגיעים כשברכב שומרים על טמפרטורה אופטימלית ולכן מי שמקבל את מגש הפירות יכול ליהנות ממנו ומתחושה כאילו רק לפני רגע אספו עבורו את הפירות הטובים והטריים ביותר מהשדה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש