זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 22/7/2015 09:19 ● ערב ערב 2716
זודיאק

טלה-


מדובר בעשיה חסרת מנוח ובעיקר מאתגרת. התחרותיות הפנימית שכה מובנת בתוך מעגל החיים שבכם מושכת ומדרבנת לעוד וליותר ויותר הצלחה. זהו דבר שמאפיין את הלך הרוח בימים אלה. אתם שועטים הישר למקום הראשון וקוצרים שם את פרי עמלכם, וגם אז עובדים ללא לאות.

שור-


למרות הניסיונות שלכם להתקרב לאדם שגירה את סקרנותכם, אתם לא מצליחים במשימה. הימנעו מתגובה קשה וחד משמעית שעלולה לסגור את הדלת לגמרי. הצד השני זקוק לנקודת מבט על מנת לגבש עמדות. מותר לכם מעת לעת לצאת מתוך הרגלים ולגלות מסלולים ונתיבים שונים, שהרי בראש מעייניכם עומדת כרגע ההתפתחות האישית שלכם.

תאומים-


מצב הרוח מעולה וזה נותן לכם אפשרות לפצות את הסובבים אתכם על התקופה האחרונה בה הייתם עסוקים מעל ומעבר. תחושת ביטחון מביאה דרך לפעול ברכות ולהעניק הרבה אהבה- מה שזוכה להערכה אצל כל הנוגעים בדבר. בילוי אינטימי בשעות הערב הופך להיות חגיגה של ממש. קחו כמה תובנות חדשות שיעזרו לכם להתחבר טוב יותר לאנשים שחשובים לכם באמת. אתם שקועים יתר על המידה בעבודה.

סרטן-


תחום הזוגיות מעסיק אתכם. קשרים רגשיים נתקלים בקשיים על רקע קצר מתמשך בתקשורת. אתם נעזרים באנשים קרובים, אולם התוצאות מתעכבות. אל תבזבזו זמן בנקיפות מצפון מיותרות. מה שנותר לעשות זה לחכות בסבלנות לימים טובים יותר ולנסות לגרום מינימום נזקים.

אריה-


השקט הנפשי שלמדתם ליהנות ממנו לאחרונה מופר על ידי המחשבות הכמוסות שבכם. אל תאפשרו לשכל להוליך אתכם שולל. המשיכו להאזין לקצב הלב ולאינטואיציה הגבוהה שבכם וכך תוכלו לשוב לאיזון. על הפרק תוכנית למענכם לקראת יום ההולדת, דבר שיוליד תפנית חיובית בקשרים הבין אישיים.

בתולה-


ממוקדים סביב עצמכם ומזניחים את הסביבה, למרות שהנכם מרגישים שמתרחש שינוי בגישה שלכם לחיים בכלל ולמשפחה בפרט. יש שיעידו שאירועים שפעם היו מרגיזים אתכם, משאירים אתכם אדישים למדי. הכיוון הוא 'לעשות שלום' עם העצמי גם בעניינים אישיים.

מאזניים-


בדיפלומטיה אופיינית אתם מצליחים למצוא את שביל הזהב בלי לשבור את כל הכלים לרסיסים. שיחה פילוסופית תוביל להבנה. הימנעו מעימותים משפחתיים ואם אפשר- תוותרו. נצלו את ההרגשה הטובה שיש לכם לגבי עצמכם ואל תסכימו להיות בחברת אנשים לא מפרגנים גם אם הם מהקרובים.

עקרב-


התנתקות מהכל תוכל לעזור לכם לראות דברים שלא הבחנתם בהם קודם. נסיעה קצרה יכולה לעשות לכם טוב. נסו להתבונן במתרחש מול העמיתים. חשוב שתציגו עמדה ברורה וחד משמעית. קחו את התחושה הרוחנית לחיפוש אחר משמעות בתדרים הגבוהים. נחישות וביטחון עצמי יזכו אתכם בהערכה גם אם אינכם חשים בטוחים לגמרי בעצמכם.

קשת-


היכרות עם אדם מרתק פותחת בפניכם אפשרויות חדשות. מדובר בתחום העסקי עם גלישה לידידות אמיצה שיכולה לתרום לכם רבות. הכיוון הנוכחי עשוי לתרום להתפתחות אישית ועסקית רבה. מתאים לכם להתחבר עם אנשים אינטלקטואלים שיכולים לספק עניין של ממש. הצורך שלכם בניפוץ מסגרות קיימות נחלש.

גדי-


המזל מאיר לכם פנים. אל תתייאשו גם אם נדמה לכם שחלה נסיגה בתחום הרגשי. מהלך בעל אופי אישי חשוב תופס תאוצה. שילוב של קשרים אישיים וחברתיים יניב הצלחה מפתיעה. חשוב ללמוד נושא חדש על מנת להעלות את רמת הידע שלכם בתחום שאינו קשור לתחומי עיסוקיכם.

דלי-


קשר אישי עם מישהו מהעבר מתחדש וגורם לכם להתחיל לתכנן תוכניות רומנטיות. ראשון עד רביעי- תחום התעניינות חדש פותח מעגל חברתי גדול בפניכם. אתם מכירים אנשים בעלי עניין דומה ורוח הלחימה שלכם מקבלת צביון חדש ומרענן.

דגים-


אתם מתרגשים בגלל אירועים ושינויים הקשורים לבני הבית. למרות סערת הנפש בה אתם שרויים, יש בכם את היכולת הנדירה להקשיב ולהוות גורם מרגיע ותומך בכול סיטואציה שלא תהיה. אתם מזהים עכשיו הזדמנות נדירה להתקדם, לאחד כוחות ולהביא איכות חדשה לתוך הקשרים הקיימים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש