שירותים ניידים מפוארים לאירועים

מאת: איציק אדרי ● 29/7/2015 10:07 ● ערב ערב 2065
במשך שנים ארוכות הורגלנו לראות את השירותים הניידים הכחולים או האפורים העשויים מפלסטיק מפוזרים להם במוקדים שונים במופעי רוק, הופעות שטח, אירועים ואף מוקמו כפתרון לעובדים באתרי בניה.
שירותים ניידים מפוארים לאירועים

שירותים ניידים בתחילת דרכם


מדובר בשירותים ניידים מהסוג של "שירותים ניידים כימיים" בשירותים ניידים מסוג זה קיים חומר כימי בתחתית האסלה שתפקידו מניעת ריחות לא נעימים וקטילת חיידקים. ברוב המקרים, השירותים הללו פחות נוחים, אין בהם כיור לשטיפת ידיים, ללא סבון, ללא נייר טואלט והריח הנובע מהחומרים הכימיים אינו ריח נעים, באופן כללי מדובר בשירותים ניידים שאינם מצטיינים באסתטיות העשויים מחומר פלסטיק לא נעים למגע. בנוסף כאשר אירוע כלשהו התקיים בשעות היום מתקן השירותים הניידים התחמם והשהייה בו הייתה בלתי נסבלת ובשעות הערב התאורה שהותקנה בו הייתה עמומה.

ההתפתחות בענף השירותים הניידים


עם חלוף השנים, השירותים הניידים שודרגו והוכנסו אליהם כיורים, אסלות מקרמיקה, סטנד לנייר טואלט, מתקן לסבון ותאורה, אך עדיין רמת העיצוב והגימור הייתה סטנדרטית, היה נעים יותר להשתמש בהם אבל התחושה נותרה תחושת השירותים הציבוריים.
בשנים האחרונות, תחום השירותים הניידים עבר שדרוג נוסף והפעם השדרוג ענה על צרכי כל אירוע מכובד המתקיים בשטח, מאירוע פשוט ועד האירוע היוקרתי ביותר, מחגיגות משפחתיות, מסיבות טבע ועד חתונות ואירועים עסקיים.
מטרת שדרוגם של השירותים הניידים המוצעים למתכנני האירועים הינה לענות על צרכי הלקוחות ובעצם השדרוג המתבקש הגיע בעקבות דרישות אשר צפו מהשטח.
בתחילה השימוש בשירותים הניידים המפוארים נעשה בעיקר באירועים עסקיים אך מתכנני האירועים הפרטיים אשר הבינו שהאורחים הבאים לכבדם באירוע, מתלבשים באלגנטיות, מסתרקים ומתאפרים לכבודם, יתאכזבו מהחוויה של שירותים ניידים לא אסתטיים לשימוש והחלו גם הם להזמין שירותים ניידים מפוארים.
בעלי אירועים אשר השקיעו רבות בבחירת המקום, הקייטרינג, המוסיקה, השתייה, העיצוב ובעלי מקצוע נוספים בעבר היו צריכים להתפשר על מתקני השירותים דלים בעיצובם ופעמים רבות האלמנט הזה של השירותים הניידים באירוע בטבע הפך את האירוע לפחות מוצלח, מאחר ואף אחד לא היה באמת מעוניין להיכנס לחדר שירותים לא אסתטי כאשר הוא לבוש ומסורק בקפידה לאירוע.
בעידן השירותים הניידים המפוארים החלו לעצב מתקני שירותים ניידים, עם אסלה וכיור מקרמיקה, מיזוג אויר המנטרל ריחות לא נעימים ומקרר את חלל תא השירותים, הפסיקו להשתמש בחומרים כימיים אשר הפיצו ריח חריף ולא נעים, עיצוב הרצפה שודרג לאריחי קרמיקה או פרקט, ריצוף ועיצוב הקירות עבר שדרוג ועוצב בהתאם, הותקנו רמקולים להשמעת מוסיקה נעימה, הותקנו טלוויזיות שטוחות המנעימות למשתמשים את השהייה בשירותים הניידים, הותקן מתקן סבון לשטיפת ידיים, מפזר אוויר לייבוש הידיים או מגבות ידיים או נייר ניגוב (על פי דרישת הלקוח), חוברה תאורת אווירה המתאימה לאירוע ואף שולבה צמחייה חיה אשר מייפה את חדר השירותים הניידים.
בנוסף, ספקי השירותים הניידים מאפשרים הזמנת שירות איש ניקיון צמוד למתקני השירותים הניידים אשר ישמור על הסדר והניקיון ובכך אף ישפר את חווית השימוש של האורחים. כמובן כל אלו על פי דרישת הלקוח.
לסיכום, שירותים ניידים מפוארים הוכיחו עצמם משדרגים כל אירוע, השדרוג בא לידי ביטוי בעיצוב מתקן השירותים והפיכתו לנעים לשימוש, לעיתים הפכו השירותים הניידים ל"שיחת" האירוע עצמו, אורחים אשר הגיעו למתחם השירותים על מנת להתרענן ולסדר הופעתם לאחר שהייתם בשטח הפתוח, הופתעו לטובה ממראה השירותים הניידים שדמה לחלוטין לחדרי שירותים מפוארים באולמות אירועים סגורים ושמחו להיכנס למתקן שירותים ניידים המציעים מיזוג אוויר אשר מאפשר להם התרעננות והנאה מהמוסיקה הנעימה המתנגנת.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש