מגשי אירוח – המילה האחרונה בתחום האירועים

מאת: או-מד מדיקל ● 4/8/2015 09:18 ● ערב ערב 2065
אם הייתם בזמן האחרון באירוע מושקע ולוהט ודאי שמתם לב לטרנד לוהט ביותר בענף הקייטרינג לאירועים, מגשי אירוח.
מגשי אירוח – המילה האחרונה בתחום האירועים

כמו בכל תחום, גם בתחום האירועים אנחנו מחפשים שדרוגים ושינויים, וזוהי דרך חדשה לאירוח ולכיבוד במגוון אירועים, באירועים משפחתיים, באירועים עסקיים, לכנסים, לישיבות, להשקת מוצרים ועוד אם גם לכם כבר נמאס מבורקס, עוף וסלט כרוב, מגשי אירוח מתאימים לכם!

כל היתרונות במגש אחד


מגשי אירוח הם מגשים המגיעים במגוון של גדלים ועליהם מונחים מאכלים מסוגים שונים. המגשים הנפוצים ביותר הם מגשי גבינות, ירקות ופירות חתוכים, פשטידות וסושי. כדי להכין מגש אטרקטיבי צריך לבחור את המוצרים המשובחים ביותר, לסדר ולהגיש אותם על מגשים מעוצבים ויפים.

בניגוד לשיטת האירוח הקלאסית שבה יושבים האנשים מסביב לשולחן במשך רוב האירוע, משוחחים עם אותם אנשים כל הזמן, מגשי אירוח מאפשרים אירוע בתנועה. את האוכל אפשר לאכול בהליכה, בעמידה או תוך כדי ניהול שיחה ערה עם חבר או עמית לעבודה.

אין כמו מראה עיניים. המגשים שעליהם מונח הכיבוד מעוצבים בצורה ססגונית ומיוחדת השובה את העין ומעוררת את בלוטות הטעם. האוכל המונח על המגשים מעוצב בהתאמת צבעים וסגנון. המראה משכר, והאוכל מפתה ואין מי שיוכל לעמוד כנגד זה.

כאשר מזמינים מגשי אירוח לאירועים משפחתיים, אין צורך לעבוד קשה. אתם יכולים לחסוך שעות של כיתות רגליים והכנת התבשילים. המגשים מגיעים מוכנים לאירוע, צריך רק להניח אותם על השולחנות. בתום האירוע תוכלו לאסוף את המגשים היישר אל שקית פח ולחסוך עבודה רבה של שטיפת כלים וניקיון.

אין צורך במלצרים ואפשר להזמין כמויות קטנות יותר של אוכל ולחסוך כסף רב. בשיטת האירוח הקלאסית יוצאים מתוך הנחה כי כל אורח מקבל שלוש מנות. כאן תוכלו להזמין כמויות יותר קטנות, ולמרות זאת על השולחנות יהיה שפע של מאכלים במגוון טעמים וצבעים.

כל אחד יוכל למצוא את סוג האוכל שהוא אוהב. גם אם הזמנתם, לדוגמה, מגשים עם מנות בשריות, תוכלו להגיש מספר מגשים עם פשטידות או ירקות כדי שגם מי שלא אוכל מאכלי בשר יוכל לטעום וליהנות.

מגשי אירוח מתאימים לאנשים צעירים או לצעירים ברוחם. האירוע לא יהיה אירוע שגרתי ומכופתר, כל אחד יוכל לבחור את האוכל שהוא אוהב ולנוע אתו ממקום למקום. האורחים יוכלו לפגוש אנשים רבים, להכיר אנשים חדשים ולדלג באלגנטיות מאורח לאורח, והכול תוך כדי אכילה אלגנטית ונעימה.

חשוב לבחור חברות קייטרינג המתמחות בהכנת מגשי אירוח. רק חברות בעלות ניסיון ידעו להגיש לכם מגשים אטרקטיביים ומפתים. חשוב לבחור חברה המקפידה על טריות המוצרים, על חומרי גלם משובחים, על שימוש בכלים ובמגשים דקורטיביים ויפים ועל הובלה בתנאי קירור, במיוחד בימי הקיץ החמים.




תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש