אגם ארונות הזזה גם מיטות מצוינות ודלתות פנים

מאת: אביבה דקל ● 27/8/2015 11:20 ● ערב ערב 2721
אחד הדברים החשובים בבית הם הארונות. כדי שהבית יראה מסודר וכל דבר יעמוד במקום, חשוב שהארונות יתאימו בדיוק לצרכים שלכם. את אלו תוכלו למצוא ב'אגם ארונות' ומאחר וגם מיטה טובה היא לא פחות חשובה, תמצאו אותה בסניף אילת של אגם
אגם ארונות הזזה גם מיטות מצוינות ודלתות פנים

'אגם ארונות הזזה', היא רשת שלה שנים עשר סניפים בפרישה ארצית. הסניף התשיעי הוא זה שנפתח לפני כשנה באילת ופתח בפני תושבי העיר אפשרות להחליט בדיוק איזה ארון הזזה הם רוצים וכיצד הוא מחולק. מפעל החברה מיישם ביצור את הטכנולוגיות המתקדמות בשוק ועובד עם חומרי הגלם הטובים ביותר. החברה מקדישה מחשבה רבה ותכנון בכל שלב יצרני, החל מהעיצובים החדשניים והמעודכנים ביותר ועד להרכבתם בבית הלקוח.
הסניף התשיעי של 'אגם', שנפתח באילת, שוכן בחנות מרווחת, אסתטית ונעימה, הכוללת אולם תצוגה מרהיב. לא כל מה שאפשר לקבל ברשת תוכלו לראות באולם התצוגה, אבל ממה שתראו תוכלו לקבל מושג על מה שתוכלו לעצב לעצמכם בתחום ארונות ההזזה. כאן כל חלום של ארון הזזה יתגשם, אם בגודל, אם בצבעים, אם בתוספות: טלוויזיה מובנית בתוך הארון, צילום של ניו יורק טבוע בדלתות או אולי ארון עם דלת הזזה מזכוכית.

מיטות, לא פחות חשובות


הלהיט החדש בין המיטות שמציעים לכם ב'אגם' היא מיטה זוגית חשמלית מתכווננת. המיטה אמנם מיועדת לזוג, אבל לכל אחד מבני הזוג מזרון משלו ומנגנון המכוון את המזרון שלו למצב הרצוי לו מבלי להפריע לבן הזוג. את המיטה אפשר לקבל במבחר גדלים ובמבחר צבעים. כמו כן תוכלו למצוא ב'אגם' מיטת נוער (מיטה וחצי) חשמלית במבחר צבעים.
'אגם ארונות הזזה', בעל וותק ומוניטין של יותר מ- 20 שנה, היא חברה המובילה בעיצוב, ייצור ושיווק של ארונות הזזה, ארונות קיר וחדרי ארונות. ארונות אלו מספקים פתרונות אחסון יעילים, נוחים ומעוצבים התורמים לעיצוב החדר.
על סניף 'אגם' באילת אמון קובי לוי, שהיושר והאמינות הם נר לרגליו. קובי ילווה אתכם נאמנה לאורך כל תהליך הרכישה וגם לאחריו. לרשות הסניף האילתי עומד אחד מהמתקינים הטובים ביותר ברשת, שעבר לגור באילת, על מנת לתת את השירות הטוב ביותר- בוריס בזפלוב.

וגם דלתות פנים


להשלמת המראה העיצובי של הבית, תמצאו ב'אגם ארונות הזזה' גם דלתות מעוצבות מאיטליה של חברת 'אלון', יבואנית דלתות פנים הגדולה בישראל, מהמפעלים המובילים באיטליה. החברה משווקת דלתות פנים מעוצבות במגוון דגמים וסוגים: דלתות למינטו הנמכרות ביותר בישראל, דלתות צבע אפוקסי בהזמנה אישית, דלתות עמידות למים ומזיקי עץ, דלתות פלקסבורד ועוד. החברה מתאימה עבור הלקוח את הדלת שבחר לפי סוג, צבע, מידה, זיגוג ופרזול רצויים. צוות נגרים מקצועי העומד לרשותה של החברה מבצע שינויים ועיצובים בדלת הבאים לידי ביטוי בזיגוג, חריצים, תוספות ניקלים ואף מידות מיוחדות.
בחנות הנחות ומבצעים ספיישל לאילתים- עד 30% הנחה על ארונות הזזה, ודלתות 'אלון' – החל מ- 950 ₪.
הצוות של 'אגם' ישמח לשרת, לייעץ ולהתאים לכם את הפתרון המושלם לביתכם. החברה מקפידה על מתן שרות מעולה ללקוח, ולכן על כל אחד מהמוצרים, תקבלו אחריות של 10 שנים לטיב המוצר. אז אם תהיתם היכן תמצאו את הארון שמתאים לכם ביותר, המיטה המושלמת או הדלת המתאימה- מהיום לא צריך לחשוב יותר- 'אגם ארונות הזזה' זו הכתבות עבורכם.

'אגם ארונות הזזה'
מיקום: הדייג 1, א.ת. אילת
טלפון: 08-9160525
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-19:00, שישי 09:00-13:00

www.agam-aronot.co.il


תמונת כתבה







חדשות אית

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש