'קרנבל'- חנות שווה ומטריפה ... חובה לבקר!!! ועכשיו בסימן חזרה ללימודים

מאת: אביבה דקל ● 27/8/2015 11:43 ● ערב ערב 2721
קניה ב'קרנבל' היא חווית מיוחדת, שכן 'קרנבל' היא לא סתם עוד חנות, אלא חגיגה אמיתית- לילדי בית הספר, לילדי הגנים, להורים ולאחים הצעירים. אם תשאלו את לקוחות 'קרנבל' מה מייחד את החנות הזו מחנויות אחרות בעיר, הם יאמרו לכם מיד כי התחושה כאן משפחתית, היחס אישי וסבלני והשירות אדיב, יעיל ואמין
'קרנבל'- חנות שווה ומטריפה ... חובה לבקר!!! ועכשיו בסימן חזרה ללימודים

מרגע שנכנסתם ל'קרנבל' במרכז שחמון (מול בית ספר 'היובל'), אתם במקום אחר – זו הצבעוניות המדהימה, החלוקה למחלקות השונות והמגוון הרחב של הפריטים, שיאפשרו לכם לבלות כאן שעות בשיטוט בין המוצרים. אם אתם רוצים לסיים את הקניות מהר, גם זה אפשרי – הכל כל כך מסודר ומאורגן, שעם קצת עזרה מהצוות המיומן והאדיב, אתם יכולים לסיים את הקניות צ'יק צ'ק. אבל היי! למה למהר? תיהנו מהקניה, בחרו בכיף ושוטטו בין המדפים העמוסים כל טוב, אחרי הכל לא בכל יום מתכוננים לשנת לימודים חדשה.

הכל לבית הספר


כבר בכניסה לחנות תוכלו להתרשם ממבחר תיקי בית הספר מהגדולים בעיר: נייקי, אדידס, פומה, סקטצ'רס, אול סטאר, אונ'יל, ריפקארל, דקיין, ניקי ועוד. תלמידי הכתות הנמוכות יותר ימצאו כאן תיקים אורטופדים עם כל דמויות הגיבורים התורנים: פרוזן, ברצלונה, בקוגאן, קבוצות כדורגל מובילות וינקס ועוד. לצד תיקי בית הספר תמצאו כאן מגוון עשיר של תיקי גן: מיקי מאוס, צבי הנינג'ה, דורה, דייגו, בת הים ועוד. בתיקי הגן לגילאים הצעירים מאוד הגלגלים חזק באופנה, ולא רק, גם בקבוקוני השתייה הנלווים הממוקמים בתא מיוחד המיועד בדיוק לכך.
מותג בלעדי ל'קרנבל' הוא הכבשה 'ניקי': תיקים, יומנים, קלמרים –כל מגוון הציוד לבית הספר שניקי מככבת עליו עם הנחות ומבצעים מיוחדים.
מחברות וקלסרים של כל המותגים מונחות בערמות צבעוניות שמעוררות חשק לקחת הביתה, וגם צבעים, קלמרים, עפרונות, סרגלים, בקבוקים לשתיה ותיקים לאוכל – המגוון עשיר וזו הסיבה שבכל שנה מוצאים ב'קרנבל' קטלוג של חזרה לבית הספר בו אפשר למצוא את כל הדרוש לתחילת שנת הלימודים. ויש כאן גם רשימות ציוד של בתי הספר השונים, כדי שלא תשכחו מאומה ולא תתבלבלו. ואם בכל זאת אתם לא מסתדרים, הצוות יעזור לכם לפתור כל בעיה.
וגם אם כבר רכשתם הכל לביה"ס, עדין שווה לכם לתת קפיצה, שכן ב'קרנבל' תמצאו את כל הגימיקים המיוחדים והחידושים לקלמר.
'קרנבל' היא החנות היחידה בעיר, בה תמצאו את הציד לבית הספר וגם חולצות בית ספר באיכות גבוהה, בצבעים משתנים בהתאם לאופה ובגזרות שונות. השנה נוסף מותג 'קטורת' – חולצות איכותיות בגזרות שונות – וי, סירה וגזרות אחרות מבד איכותי שלא מאבד צורה אחרי כביסה.

מתנות לכל מטרה


בנוסף, החנות מציעה מבחר ענק של מוצרים שמשתנים על פי החגים, העונות והאופנה הרווחת בשוק. בכל פעם שתגיעו לכאן, תמצאו פריטים, מותגים ואביזרים חדשים. אפשר למצוא כאן מתנות לכל הגילאים ולכל הזדמנות, החל ממתנות לידה ועד למארזים לחג האהבה. גם פינת יום הולדת גדולה יש ב'קרנבל' שתוכלו למצוא בה כל שצריך כדי לחגוג יום הולדת מושלם.
לבנות ולאמהות: בובות מכל המינים, אביזרים ותכשיטים, משקפי שמש צבעוניים, קרמים ואפילו בשמים של 'ויקטוריה סיקרטס'.
לבנים: רובים, רובוטריקים, מכוניות ועוד.
ולכולם: מבחר גדול של משחקי יצירה וחשיבה מבית 'קודקוד' ודברי יצירה עליהם מבצע קבוע של משחק שני ב- 50%.

התמחות מיוחדת ב'קרנבל' היא בלונים. חוגגים יום הולדת, בר/ בת מצווה, יום נישואין, רוצים להפתיע בן זוג ליום האהבה? ב'קרנבל' יעצבו לכם זר בלונים ויביאו אותו לילדכם החוגג, לבית הספר, לגן או הביתה, יקשטו חדר בבית בבלונים וכשיגיע בעל החגיגה תחכה לו בחדרו הפתעה צבעונית ומשמחת.
ניתן למצוא אותם גם בפייס קרנבל "פזית לנקרי". תבקשו חברות ותשארו מעודכנים.

'קרנבל'
מיקום: מרכז 'שחמון' מול בית הספר 'היובל'
שעות פתיחה: ימים א'-ה' משעה-9:00 בבוקר עד 21:00 רצוף. יום ו' מ-9:00 בבוקר עד 16:00.
טלפון: 08-6330525


תמונת כתבה


תמונת כתבה




חדשו אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש