מצגת לבת מצווה, בוק, קליפ ושלל רעיונות

מאת: או-מד מדיקל ● 27/8/2015 16:58 ● ערב ערב 2065
בעבר היה נהוג לחגוג בעיקר מסיבות בר מצווה אך בשנים האחרונות חל שינוי, ובנות המצווה זוכות לאור הזרקורים בדיוק כמו הבנים, ואולי אף יותר מהם. כדאי לדעת כי לפי המסורת היהודית בגיל 12 הנערה מתחייבת בקיום מצוות בעוד הבנים חוגגים בר מצווה בהגיעם לגיל 13. בנות המגיעות לגיל 12 מציינות את האירוע המרגש במסיבה נוצצת ומושקעת במיוחד, אל האירוע נהוג להזמין את חבריה וחברותיה של הנערה ממסגרות החינוך והפנאי השונות, וההורים מזמינים לרוב גם קרובי משפחה, חברים, קולגות מהעבודה וכו'. במהלך המסיבה משלבים אטרקציות שונות ומלהיבות כדי להנעים את זמנם של האורחים, במיוחד הצעירים שבהם, מקרינים על מסך גדול מצגת לבת מצווה מרגשת או קליפ מושקע, וגם נהוג לחלק שי קטן וצנוע כמזכרת מהאירוע הנוצץ והיוקרתי.
מצגת לבת מצווה, בוק, קליפ ושלל רעיונות

כדי להפיק מסיבת בת מצווה מרגשת ומקורית ניתן לפנות לחברת הפקות מקצועית המתמחה בנושא. את המסיבה ניתן לקיים באולם אירועים מרשים ויוקרתי, ובו כל האבזור הנדרש למסיבה מיוחדת ובלתי נשכחת. כמו כן, ניתן לערוך את המסיבה גם מתחת לכיפת השמיים בגן אירועים, בטבע או בחצר הבית. כדי לשדרג את המסיבה מומלץ להזמין חברת קייטרינג מנוסה ואיכותית המציעה תפריט מתאים למסיבות בת מצווה, ויש אטרקציות רבות נוספות המתאימות למסיבה כמו מתנפחים, כניסה מרשימה דרך לב מבלונים אדומים או ססגוניים, מגנטים לאירועים ועוד. במהלך המסיבה נהוג להקרין מצגת לבת מצווה הכוללת תמונות מחיי הנערה ומשפחתה, כדאי לדעת כי המצגת ערוכה לרוב בצורת קליפ מרשים ומקורי עם אפקטים רבים, מוסיקת רקע וכתוביות.

סרט מיוחד ומקורי או אוסף תמונות


המצגת יכולה להיות אוסף תמונות לתיעוד חיי הנערה, מרגע לידתה ועד היום. את התמונות בוחרים בקפידה הנערה ובני משפחתה, ונהוג לערוך אותן בתוכנות גרפיות מקצועיות כמו פוטושופ ואדובי פלאש. בנוסף, ניתן לשדרג את המצגת לקליפ מקורי ומרגש הכולל תמונות וסרטונים מחיי הנערה, כתוביות מקוריות, ברכה מרגשת מבני המשפחה ומחברותיה הקרובות של כלת השמחה, ואפקטים שונים שהופכים את המצגת לסרט מרגש, ייחודי וערוך היטב.

רעיונות מקוריים נוספים למסיבת בת מצווה


כאמור, מצגת לבת מצווה נועדה להציג בפני האורחים והמשתתפים באירוע תיעוד מחיי הנערה. בנוסף, כדאי להשקיע גם בבוק בת מצווה, מתנה מרגשת ומפתיעה לילדה וזיכרון מתוק לכל החיים. בוק בת מצווה נערך בסטודיו צילום מקצועי עם כל הציוד הנדרש, אך ניתן לקיים גם צילומי חוץ במקומות מרהיבים ומיוחדים כמו חוף הים, פארק פתוח, במרחבי הטבע או במבנה היסטורי ועתיק.
לסיכום, חברת הפקות בת מצווה מציעה מגוון רעיונות מקוריים לנערה ולמשפחתה הנרגשת כמו קליפים לבת מצווה במגוון סגנונות קולנועיים, בוק מרהיב, מצגות ערוכות ומושקעות ועוד. את המצגת נהוג להקרין במהלך המסיבה והיא מהווה מזכרת מרגשת לכל החיים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש