דלתא טקטיקל מביאה לאילת את הפיינטבול ואת האיירסופט

מאת: אביבה דקל ● 2/9/2015 09:17 ● ערב ערב 2722
האם ביקרתם כבר במתחם הפיינטבול או האיירסופט בפארק האתגרים טופ 94 ? אם לא הייתם עדיין במקום ולא התנסיתם בשני ענפי ספורט אלה, כדאי מאד שתעשו זאת, וקחו גם את הילדים ואת סבא וסבתא, שהרי ענפי ספורט אלה מתאימים ומהנים לכולם והמתחמים הטובים ביותר בארץ למשחקי ספורט אלה נמצאים כאן באילת. מטווח האיירסופט הוא ללא הגבלת גיל והפיינטבול מוגבל לגיל 13 ומעלה
דלתא טקטיקל מביאה לאילת את הפיינטבול ואת האיירסופט

את ה'פיינטבול' וה'איירסופט' הכיר רוי רוזנפלד במתקני ומתחמי ספורט שונים והם הפכו לתחביב המועדף שלו. עד מהרה החליט רוי שגם לתושבי אילת מגיע להכיר את שני סוגי הספורט האלה והפך את התחביב למקצוע תוך שימת דגש על מתחם הפיינטבול ובעיקר החדרת והכרת תחום האיירסופט למי שטרם מכירים אותו.
.
'דלתא טקטיקל', החברה שאותה הקים רוי רוזנפלד והוא בעליה, עוסקת בנושאים שונים ורבים, ובמסגרת חברה זו שלו, פיתח פן אזרחי אותו חילק לשלושה חלקים: החלק הראשון-חנות למחנאות, טיולים וציוד נרחב לחיילים ואשר מוגדרת היום כחנות הגדולה ביותר בארץ לציוד איירסופט, בחלק השני של הפן האזרחי של החברה הוקם מועדון הפיינטבול של אילת, והפן השלישי הוא שטח אימונים המתקדם מסוגו בארץ לספורט איירסופט.

את הפיינטבול מכירים רבים - הפיינטבול הוא תחום ספורט המשלב ירי ברובים היורים כדורי צבע. באילת משחקים המשתתפים במגרש הבנוי רובו ככולו כשטח לש"ב – לחימה בשטח בנוי. החוסר בפעילות פיינטבול בעיר תיירות כמו אילת היה מורגש מאוד, עד שבאפריל 2014 פתחה 'דלתא טקטיקל' מתחם פיינטבול חדש ומתקדם ב'פארק האתגרים טופ 94'. פיינטבול הינו משחק קבוצתי - משחקים בקבוצות מאורגנות של עד 20 איש, ואפשר גם להצטרף לקבוצה במקום במידה ואין לכם מספיק שחקנים. מתקן הפיינטבול של 'דלתא טקטיקל' וכלי הפיינטבול אשר משתמשים בהם במגרשים אלה מתקדמים ביותר וברמה כה גבוהה עד כדי כך שאף יחידות מיוחדות של צה"ל מתאמנות בו..

באותו מקום הוקם גם שטח אימונים לספורט האיירסופט, הספורט שאותו מקדמת 'דלתא טקטיקל'. משחק האיירסופט ידוע ומוכר לרבים בעיר, ואילתים רבים פוקדים את מתקן האיירסופט ב'טופ 94' גם בשל הרמה הגבוהה ומבחר הציוד העצום בחנות החברה. המשחקים/אימונים נערכים גם במקרה זה בקבוצות, ושטח האימונים של ספורט האיירסופט בפארק אתגרים 'טופ 94' הוא מהמתאגרים ביותר בישראל ונחשב פעיל מאוד עקב היותו השטח המורשה היחיד לספורט האיירסופט באילת, והוא אחד משני השטחים המורשים היחידים כיום בתחום בישראל.

בשני סוגי הספורט משתמשים המשתתפים בכלי נשק הנראים ככלי נשק אמיתיים – אקדחים, רובים, תתי מקלע, רימונים, מקלעים, שההבדל ביניהם הוא שבפיינטבול כלי הנשק יורים כדורי צבע ואילו באיירסופט נורים מהם כדורים קטנים בקוטר 6 מ"מ אשר אינם משאירים סימני צבע.

לחנות של דלתא טקטיקל שלושה סניפים. הסניף הראשי הוא ב'טופ 94', הסניף השני המשמש כחנות וגם כמטווח אטרקציה (הגדול והמשוכלל מסוגו במזרח התיכון) לירי בכלי איירוסופט למעוניינים להתנסות בספורט זה. ספורט האיירסופט פתוח לכל המעוניינים להתנסות במטווח ללא הגבלת גיל. הסניף השלישי הוא המשרד הראשי, ואולם תצוגה נמצא באיזור התעשיה אילת.

בנוסף, מפעילה דלתא טקטיקל בית ספר להדרכות המשמש בעיקר את שחקני האיירסופט המעוניינים לרכוש ידע וניסיון בטקטיקות לחימה מתקדמות. הלימודים מתקיימים גם ב'טופ 94' וגם בשטחים מורשים אחרים.

מתחם הפיינטבול, מתחם האיירסופט והסניף הראשי של החנות
פארק אתגרים טופ 94 השרברב 1 איזור תעשיה שחורת
טלפון לתיאום 08-6109009 יש לתאם מראש.
שעות וימי פתיחה א-ה 10:00-20:00 , שישי 10:00-15:00 שבת 10:00-20:00

תמונת כתבה


מטווח איירסופט באייס מול
טל: 08-8666340
שעות פעילות בכל יום 10:00-24:00 למעט יום שישי שאז המקום פתוח 10:00-17:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש