דגי דוג – חנות לחיות מחמד קצת אחרת

מאת: אביבה דקל ● 7/10/2015 18:15 ● ערב ערב 2727
צילם: חיים דוד / רוצים לרכוש לעצמכם עכביש טרנטולה ענק, נחש או אולי דווקא חרדון, או צב סודני בגודל ביצה ולגדל אותו עד שישקול שמונים או אולי מאה קילוגרם?. 'דגי דוג' היא החנות בשבילכם. כאן תמצאו בנוסף לשרקנים ואוגרים, ארנבות, דגים ותוכים, גם מיני חיות שלא תראו בחנויות אחרות ותרגישו שיצאתם לסוג של ספארי בלבה של אילת
דגי דוג – חנות לחיות מחמד קצת אחרת

ב- 1/7/2010 פתח ליאב את 'דגי דוג' בשדרות התמרים ומסר את ניהולה לידי נטלי, והשניים חרטו על דגלים מחירים טובים, שירות אדיב ויחס אישי מאד, הגורם ללקוח הנכנס לחנות פעם אחת להפוך ללקוח חוזר. 'דגי דוג' היא סוג של חנות שכרוצים לקנות לכלב או לחתול מזון, חול לחתולים, קולרים, אמצעי טיפוח או עצמות לכרסום, לוקחים גם את הילדים משום שתמיד יש שם משהו מיוחד שלא תראו בחנות אחרת ויש סיכוי שתחזרו הביתה עם חרדון או נחש מחמד.

מה בחנות?


*מגוון גדול של דגי מים מתוקים ודגים הגדלים במי ים. יש דגי זהב השטים בנחת באקווריום מצד לצד ויש דגי ניאון המתרוצצים באקווריום שלהם, ובאקווריום שלצדם דגי קרב ודגי מים מלוחים. אפשר לבלות שעות ולצפות בדגים, ואם התמזל מזלכם והגעתם בזמן שקובי מטפל בדגי הים ובטורפים, תקבלו גם הסבר במקום. כדי שתוכלו לגדל דגים בבית, עומד לרשותם מגוון גדול של אקווריומים וצנצנות, אבנים, קישוטים וצמחים.

*סוגים שונים של תוכים - מגוון גדול של תוכים: ג'אקו האכלת יד, קוקוטלים, תוכונים, ציפורי אהבה, פינקים וכנרים הממלאים את החלל בשירה ומחכים שתקחו אותם איתכם הביתה, ואם תחליטו להתחיל לגדל תוכים, עומד לרשותכם מגוון גדול של כלובים בגדלים שונים.

*על המדפים מזון לכל סוגי חיות המחמד: כלבים, חתולים,תוכים ודגים וגם מזון מיוחד לחרדונים אוכלי תולעים ותערובת מזון מיוחדת לשרקנים ואוגרים וסוגים שונים של חול לחתולים.

*אביזרים שונים כמו מיטות, קולרים, רצועות, צעצועים, עצמות לכרסום וחטיפים לחיות מחמד ומגוון גדול של אמצעי טיפוח.

ב- 26/8/15 נפתח סניף של 'דגי דוג' בשחמון בעקבות בקשות חוזרות של תושבי השחמון המעדיפים לקנות קרוב לבית.

ולדברי הבעלים, בדגי דוג המחירים במקום הם "מחירים מנצחים".

כרטיס חבר במועדון הלקוחות של 'דגי דוג' מקנה לבעליו מחירים מיוחדים ומבצעים מטורפים כמו מיטות פרינסס לכלבים ולחתולים ב- 50% הנחה, מבצעים על צנצנות לדגי קרב ולדגי זהב במחיר 40 ₪ ומעלה הכולל בנוסף לצנצנת גם דג, אוכל, אבנים וכל מה שצריך כדי לגדל דג בצנצנת. ויש גם שירות משלוחים עד הבית חינם לחברי המועדון, ואם הם מתעצלים להגיע לחנות, כל שעליהם לעשות הוא להזמין בטלפון, והמשלוח יגיע אליהם ישירות הביתה.

אז למה אתם מחכים? הגיעו ל'דגי דוג' או הרימו טלפון, וכאן מחכה לכם נטלי מנהלת החנות והצוות הנאמן: תומר, אלכס, ראיק, דניאל וקובי.

דגי דוג שד' התמרים 133, טל: 08-6370805, פתוח: א-ה 08:30-20:00 וביום ששי 20:30-15:00
דגי דוג שחמון, שרה אמנו 1 צמוד ל'כללית סמייל', טל: 08-9162291, פתוח: א-ה 12:00-20:00 שישי 10:00-15:00.


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש