שף קונדיטור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 11/11/2015 10:31 ● ערב ערב 2732
חנות קונדיטוריה מקצועית וקונדיטוריה לימודית לסדנאות
שף קונדיטור

לפני פחות משנה, נפתחה החנות 'שף קונדיטור', חנות קונדיטוריה מקצועית, שכמותה אפילו בארץ קשה למצוא: אם זה בכמות, במגוון, באיכות ובמקצועיות – חנות המובילה את שוק הקונדיטוריה באילת, שנבנתה עם המון חשיבה ומתחדשת במוצרים כל הזמן. "מי שמגיע לחנות, גם ללא ידע באפייה, אומר לנו מה הוא רוצה להכין, ואנו מכוונים אותו לדברים הספציפיים החדשניים שהוא צריך, אנו מסייעים ללקוחות בכל הידע שנצבר באמתחתנו, מגרים את דמיון הלקוח, אנו משקיעים בכל לקוח. לא בכדי החנות היא שם דבר בעיר, והבשורה עוברת מפה לאוזן". לא מיותר לציין, כי בחנות תמצאו גם עוגות להרכבה: בסיסים שונים (בצק מוכן או שוקולד למשל בצורות שונות), מילויים שונים וקישוטים מדהימים. כמה יפה – ככה פשוט.

כשנכנסתי לראשונה לחנות 'שף קונדיטור' נפעמתי, מהמוצרים האיכותיים המונחים בסדר מופתי על המדפים, מארונות התצוגה המרהיבים של שוקולדים, עוגות, תחתיות מיוחדות לבניית קינוחים, טראפלס ובעצם מה לא. הצצה נוספת על המדפים הראתה לי שמדובר במוצרים חדשניים סופר-איכותיים ומקצועיים למי שאוהב את תחום הקונדיטוריה והאפייה ומכור לו.

הזוג אלמקייס, אבי ואודליה, בעלי המקום המדהים הזה, החל דרכו לפני 20 שנה בתחום ייצור ושיווק המזון. מצויידים בידע ובנסיון שצברו, יחד עם היחסים הטובים עם הלקוחות, עם הרבה אופטימיות, החליטו בני הזוג לפני 10 שנים להכווין עצמם לתחום מתוק ומקסים – קונדיטוריה מוסדית, כסיטונאי מוצרי גלם חדשניים, יוקרתיים וברמה אחרת לקונדיטוריה, וכל זאת אחרי חקירת התחום על כל פניו בארץ ובעולם, לטובת השוק האילתי שהיה צמא לידע וחשיפה למוצרים חדשים. המוצרים נחשפו בתערוכות ברמה בינלאומית בתחנות מעוצבות של מוצרים, עם שפים מהשורה הראשונה מהארץ ומהעולם, בעלי מסעדות ובתי קפה ועוד, תערוכות שהתקיימו ומתקיימות כאן בעיר מדי שנה וכן מתקיימות סדנאות לשפים. במסגרת זו פעלו השניים לספק מוצרים למלונות, מסעדות, קונדיטוריות, בתי קפה, גם קינוחים מוגמרים מדהימים ובאיכות גבוהה, שלא רואים בכל מקום וגם חומרי גלם מקצועיים ביותר. אבי: "הצתנו את הדמיון של הלקוח שיילך איתנו לכיוון הדברים החדשים בתחום, לטרנדים באירופה. וכך היה".

עם רזומה שכזה, החליטו אבי ואודליה להגשים חלום ישן ולפתוח חנות שפונה ללקוחות הפרטיים. החליטו וגם עשו. אבי: "עם השנים, בזכות עבודה קשה, נחישות, חדשנות ויצירתיות, ויותר מכל – הפירגון, ההערכה ושיתוף הפעולה של הלקוחות, החזון הפך למציאות".

 

ויש גם סדנאות...

אבי: "עם טרנד הבישול והאפייה הקיים היום בכמעט כל ערוץ בטלוויזיה ובכלל, החלטנו לקחת את ההסברים שאנו נותנים ללקוחות בחנות צעד קדימה ופתחנו קונדיטוריה לימודיות לסדנאות מקצועיות. שילבנו בעניין כוחות אילתים – של שף קונדיטורים מקצועיים ביותר מבתי מלון ועוד. והיום אנחנו יוצאים לדרך עם מגוון סדנאות מצולמות (שייערכו ויועלו לפייסבוק) המתקיימות כאן פעמיים בשבוע: בימי שני ורביעי החל מהשעה 17:00. כל סדנה נמשכת 4-5 שעות, וכל אחד יכול, לא צריך להיות קונדיטור או בעל ידע קודם. הסדנה מכילה עד 10 תלמידים. זו חוויה כיפית, לימודית, יצירתית, משהו לנשמה. ובתום הסדנה ניתן לרכוש ממוצרי החנות". היכונו – ב- 17.11, יום שלישי, תתקיים הפתיחה החגיגית וקביעת המזוזה עם סדנת שמרים עם הגדול מכולם – מיקי שמו בין השעות 18:00-21:00. אבי: "המתוקים – עלינו". מהרו להירשם.

שף קונדיטור, רח' החרש 18/7 (ליד 'בטעם של קובי'), טל' – 08-6332505, פקס – 08-   6330326. טל' אבי – 053-5602602, חנן – 053-5602603. ובפייסבוק: שף קונדיטור אילת. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-18:00, שישי 09:00-14:00.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש