הפתעת יום הולדת במלון בוטיק בצפון 

מאת: או-מד מדיקל ● 17/11/2015 14:36 ● ערב ערב 2732
אם אתם רוצים לעשות מסיבת יום הולדת לאחד מההורים שלכם ומדובר על מסיבה חשובה כמו יום הולדת 70, כדאי שתתחילו לתכנן את האירוע כבר עכשיו.
הפתעת יום הולדת במלון בוטיק בצפון 

לא תמיד צריך להזמין את החברים של ההורים ולעשות מסיבה המונית, כי אם קיימת גם האפשרות של מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה אז בהחלט כדאי לשכור אותה. מה שמאפיין בדרך כלל מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה זו העובדה שאין בהם הרבה חדרים, כך שתוכלו לשכור את המלון כולו לכבוד האירוע המשפחתי. אומנם זה נכון שלא מדובר על הוצאה כלכלית קטנה, אך מדובר על מסיבה מיוחדת שתהייה בלתי נשכחת ולכן זה כדאי. 


שישי – שבת או אמצע השבוע?

הדילמה הראשונה שלכם כשאתם חושבים על מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה היא האם לעשות את המסיבה בסופ"ש או באמצע השבוע? אם כך, כדאי שתדעו שלאמצע השבוע דווקא יש לא מעט יתרונות. זה נכון שיהיה עליכם לקחת יומיים של חופשה מהעבודה, כך זה יכול להיות משתלם בגלל מספר סיבות:
בדרך כלל מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה יוצאים זולים יותר באמצע השבוע.
יש הרבה פחות אנשים באזור.
יש משהו מיוחד באירוע אם גם לוקחים עבורו חופשה. 
אתם תראו שלא תצטערו על כך ואין ספק שאם כל האירוע יהיה הפתעה לכבוד ההורה שחוגג יום הולדת, הרי שהוא יתרגש מכך מאוד. 


המלון המתאים לאירוע

זה שיש הרבה מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה זה לא אומר שכל אחד מהם יוכל להתאים לכם, וטוב תעשו אם תבדקו לעומק מה אתם בוחרים. יש מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה שמתאימים יותר לאירוח זוגי ויש כאלה שמתאימים יותר לחגיגה משפחתית. בנוסף לכך, כדאי לבדוק לא רק את החדרים שתשכרו אלא גם את השטחים הציבוריים:
האם יש מקומות לשבת? 
איך נראה הלובי ואיך נראית החצר?
האם יש פינוקים מיוחדים כמו בריכות בחצר? 
ככל שיהיה לכם יותר מידע אודות המלונות השונים כך תוכלו להיות שלמים יותר עם הבחירה שלכם עבור האירוע החשוב. 


כמה אנשים להזמין לאירוע

אחד מהדברים שיוכלו לעזור לכם לקבוע כמה גדולה תהייה יום ההולדת, זו השאלה כמה עולים חדרים בכל אותם מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה. אם לכל חדר יש מחיר אסטרונומי זה ברור שלא תוכלו להזמין את כל האנשים שתרצו לחגיגה, אך לא תמיד זה כך. יש היום גם מלונות בוטיק בצפון הארץ להשכרה שהמחירים שלהם נוחים יותר לכל כיס ואתם תראו שאם תמצאו מלונות כאלה תוכלו להזמין יותר אורחים. כדאי לכם להשקיע בהפקת החגיגה הזאת כי הורה שמכינים לו כזאת הפתעה לא שוכח אותה כל כך מהר ואתם תראו שיעלה חיוך על פניהם של ההורים שלכם. 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש