זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 18/11/2015 10:37 ● מה נשמע 418
מאת: רחל ארז
זודיאק
תחזית לתאריכים שבין ה- 12-18/11/15

טלה-

רעיונות בבטן שלא העזתם להביא לידי מימוש, כמו כתיבה וציור באים לידי ביטוי החודש. הזוגיות דורשת ויתור שאינו מקובל עליכם, אלא שישנם מצבים שעליכם לקבל את המצב בהשלמה. בעבודה שוררת אווירה נוחה, למרות שאתם עמוסים לעייפה. חסרה לכם רומנטיקה אהבה וגילויי רגש חמים. אם לא תתבצרו בעקשנות תגלו שאתם נאהבים בכל מקום.

 

שור-

אנרגיה נהדרת. אתם מוצפים רעיונות חדשים והדמיון לא נח. היצירתיות תסייע בידכם לעבור את המציאות שכרגע אינה כה פשוטה. הגיע זמן איזון. ההפרזה שהנחתה את צעדכם לאחרונה, הביאה עליכם קושי כספי. בשקט וחיוך אתם מתפטרים ממקום מעיק ופוסעים למקום מכיל ומפרגן.

 

תאומים-

הישמרו מפני בזבזנות מופרזת וללא שליטה. למרות הביקורת העצמית הגבוהה, נסו להתגבר על התנהגות חסרת רסן. אתם נעלבים וממהרים להסיק מסקנות מוטעות שאינן קשורות למציאות ולעובדות האמיתיות. לקראת רביעי התייצבות ואיזון, לכן מוטב לא להגיב בתוקפנות מיותרת.

 

סרטן-

הנכם עסוקים בפרויקט חדש שלקחתם על עצמכם שאינו מותיר לכם הרף. אזהרה מפני אמירות מחייבות מצידכם על המתרחש בתחום הזוגי. אל תאמרו ותתחייבו באמירות מחייבות כיוון שאינכם בשלים עדיין ליישמם. אל תסתבכו במצבים מלחיצים.

 

אריה-

צעדים מדודים ושקולים מאפיינים את הקלפים, על אף שקיים רצון עז להצליח, דבר שיעמיד אתכם בניסיון שלא לפנות לנתיבים לא רצויים. פנטזיה והרפתקה קוסמת לכם ללכת שבי בגלל האווירה העכורה שיש בעבודה. כדאי לחפש בדיסקרטיות מקום אחר. יתכנו עימותים עם בני הזוג על רקע העבודה.

 

בתולה-

שינוי והתחדשות בתחום הרומנטי הזוגי. הזדמנויות למפגשים נכונים עבור הפנויים. מרחב מחיה זוהי מילת המפתח. תמיד יהיה מי שיכעס עליכם  שאינכם מקדישים לו מזמנכם כבעבר. אתם חווים שעמום בתקופה האחרונה דבר זה יוביל אתכם להיערכות מחודשת. בעבודה אתם בשיא התסבוכת וההתפתחות.

 

מאזניים-

הניחו לעבר ופנו בבטחה לעבר העתיד. הפתעה בתחום הזוגי. היזהרו בל תתפתו להסכים ולהתחייב לקשר אשר אינכם בשלים עדיין לסוג כזה של מחויבות רגשית . בעבודה אתם קורסים תחת לחץ ועומס, אך המרץ שלכם בשיאו. הרבה בילויים מחוץ לבית.

 

עקרב-

אנרגיה הרמונית מלווה בהחלטות על בסיס לוגי עסקי. אתם אפופים אנרגיה מוטרפת וצורך לנהל רומנים סוערים ומרתקים. צפו לביקורת נוקבת מאדם קרוב שחשבתם שהוא מפרגן לכם. תפגעו מהטחת אשמה, דבר שגורם לכם לירידת מצב רוח וחשבון נפש. לימדו לקח ושפרו צעדיכם לעתיד לבוא.

 

קשת-

הביאו דברים שהתחלתם בעבר לכלל הגשמה וסיום מוצלח. מידע חשוב שיגיע אליכם ממקור בלתי צפוי יחזק את התחושה שהפופולאריות שלכם בשיאה בקרב הסובבים אתכם. אתם מגלים רגישות רבה כלפי חבר קרוב, בתמורה אתם מקבלים הרגשה של חשיבות עצמית. חישבו אם אינכם מכניסים את עצמכם לבעיה רגשית מיותרת.

 

גדי-

נוסטלגיה וזיכרונות מעוררים געגוע לעברכם החברתי. קחו יוזמה וארגנו מפגש חברתי גרנדיוזי. בעבודה ההספק שלכם גבוה והתחושה נעלה. לחץ בעבודה מספק לכם תירוץ טוב להיעדר מהבית. אתם בוחרים לא להתמודד עם מה שקורה בתחום המשפחתי האישי והמורחב. לימדו להאציל סמכויות ושחררו מעט לחצים מיותרים.

 

דלי-

לימודים גבוהים, נסיעות למחוזות רחוקים ואקזוטיים. מצבים המגרים את הצד השכלי, והמצברים שלכם נטענים גם מהפן הרוחני. אתם מצליחים לעשות כל זאת בצורה אלגנטית ודיפלומטית, שכן כנראה שאתם מוצאים דרך חכמה לגרום למקום העבודה לממן זאת. תקופה זו תוליד שינוי מתבקש ונטילת סיכונים בכל התחומים.

 

דגים-

הקלפים מדרבנים אתכם להציף משקעים מן העבר. את הנעשה אין להשיב. עליתם על הדרך הנכונה בכל הקשור לנושאי הכספים והרכוש או כל סוג של השקעה. עבדו על תיאום ציפיות בכל תחום.

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש